Koitinpa vielä Samsungin tablet ja Firefox-yhdistelmällä. Capellan kuvan klikkaaminen jumitti sivuston. En jaksa enempää testata.
Printable View
Koitinpa vielä Samsungin tablet ja Firefox-yhdistelmällä. Capellan kuvan klikkaaminen jumitti sivuston. En jaksa enempää testata.
Minulla se teki lähes vastaavaa eilen paitsi että se niinkään jämähtänyt koko sivusto mutta jäi se Ole hyvä ja odota... juttu pyörimään. Esimerkiksi jos yritin vaihtaa ruudukkonäkymässä näkyvien tuotteiden määrää (esim 36->72) tai mennä seuraavalle sivulle.
Muutaman kerran F5 rämppäystä ja onnistuin saada sen tuotteiden määrän per sivu vaihdettua. Äsken kokeilin toistaa mutta empä onnistunut.
Win8.1 ja mikähänlie versio tuliketusta, oletettavasti uusin.
Kokeillaan poistaa jQuery välistä jos helpottais
Hyvä, että raportoitte noista bugeista, saadaan niitä sitten korjattua! :)
Tiedä sitten mitä ovat, mutta tätä nuo sivut lähinnä on, nykyään:) Fatal erroria
http://i386.photobucket.com/albums/o...ps1c41e257.jpg
Näit harhoja ;)
Kokeillaan auttaisko ihan paperista PE-tarraan vaihtaminen
Juu. Muovi irtoaa paremmin, vaikkei olisikaan irtotettavaa liimaa.
ei anna rekisteröityä kauppasofta.. itkee vaan et tarkasta että salasanat täsmää..
Itse koitin tilauksen yhteydessä rekisteröityä.. ei onnistunut.. ja salasanat testasin kolmesti
Ei toimi vieläkään kotona. Capellan sivulle 2 kun koittaa, tulee pikkuikkuna Ole hyvä ja odota ja siinä sitten pyörii.
Kivat sivut. :drool:
Mutta jo pidempään sivustoja puoliammattilaisena seuranneena se perusdilemma on toimivuus vs. 'karkkilook'. Kyllähän näillä nykylaitteilla homma yleensä toimii, mutta silti yksinkertaisuus olisi valttia. Noh, ei nuo sivut mun käyttökokemusta ole (ainakaan vielä) pilanneet, joten anti mennä vaan.
Kiitoksia kuitenkin hyvästä, tai ainakin erilaisesta, valikoimasta. 10 pojoa + pk-merkki.
Hieman kankeahkot sivut iPad 2:lle olivat mutta tilauksen sain kuin sainkin tehtyä. :cheer:
Edit. Siis tavallistakin hieman hankalammat kyseiselle laitteelle. Tuollehan alkaa olla jo suurin osa sivustoista hieman tervaisia. :lol: