Huomenta! Aamu alotettu kokkailemalla, tuli tehtyä taas litra Twaggeria.
Vaikeita valintoja edessä, kirjottaako seuraavan näytön matskuja vai lähteäkö pokémon-jahtiin... Nätti ilma ja kaikkee ;)
Printable View
Huomenta! Aamu alotettu kokkailemalla, tuli tehtyä taas litra Twaggeria.
Vaikeita valintoja edessä, kirjottaako seuraavan näytön matskuja vai lähteäkö pokémon-jahtiin... Nätti ilma ja kaikkee ;)
Mimoza mä oon jo löytäny go:ssa paljon kaikkee :) mikäs resepti?
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Hyvä hyvä :)
John Smith's Blended Tobacco Flavorsin Twagger: http://www.intaste.de/twisted-vaping...r-twagger.html
Mimoza laita sinne go ketjuun jos löydät jotain ^^
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Hyi sua.
also: kiitos foorumin tiedän nyt, miksi viisi mopojonnea ajoi ohi kännyjään tiiraten.
Hirveän turvalliselta vaikuttavaa puuhastelua.
No joo..näin tänään about 30 vee miehiä 7kpl kännyköitten kanssa todella oudossa paikassa joten taisi olla pokejahti menossa[emoji2] Ihan hauskaltahan tuo vaikuttaa, oma poikakin kavereineen juoksi eilen illalla pihalla.Jasson kanssa voisi olla hauskaa käydä kokeilemassa, se tuntuu olevan vähän takakireä tän kanssa[emoji13]
Ettei ollut vosujahti????
30 vee ja pokemonijahdissa, mihin tämä maailma on menossa. Sori vaan kaikille leikkimielisille aikuisille mutta mun mielestä ei raavaalle miehelle sovi.
Joo, vittu pikku pyörälenkki ja 1x soittaa kelloo ja kerran karjasta ku vittu ajavat pyörällä kännykkä nokan edessä seuraamatta ees eteenpäin [emoji13]
N.15vee tyttö kyl säikähti mua ja koukkas nirmikolle silmät teevadin kokosena...
Kerätkää niitä pokeja mut EI VITTU PYÖRÄTIELLÄ PYÖRÄNPÄÄLLÄ.
Lähes jokaisella vastaantulevalla kävelijällä näytti kännykkä olevan pääasia...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Paska kaupunnissa tänään pyöriessä bongasin varmasti kaks pokemonin metsästäjää ja sitte useita epäilyttävästi käyttäytyviä :D Toinen viiletti hirveetä vauhtia pyörällä ilman kypärää, ehkä vajaa 30v mies, toivottavasti ei mukkaa rotvallin reunaan ja saa aivovammaa
Ei se Jassokaan kohta oo enää hapan kun se lähtee Mirun kanssa pokemoneja etsimään, sitten Jassolla meneekin koko syksy pokejahdissa ja puput ja hirvet saa samoilla rauhassa metsissä... :D
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e995c553ea.jpg
Juu hirvipassi muuttuu pokepassiks...
Mites noi koirat sais haukkumaan pokeja?
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Toi on varmasti totta, että liikenneonnettomuudet varmasti lisääntyy tämän myötä[emoji51] etenkin nuorison keskuudessa, mutta muuten olen sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia.Ei toi mun juttukaan niin taida olla, mutta ihan jees ja voisin kyllä kokeilla[emoji2] Ei se multa ole pois vaikka sitä harrastaisi minkä ikäiset tahansa[emoji8]