Onkos kaikki pelaamassa uusinta uutta kun niin hiljaista? :)
Printable View
Onkos kaikki pelaamassa uusinta uutta kun niin hiljaista? :)
Jos lomat loppuu niin on syytä surkutella. Helsingissä tuli tänään ajeltua niin oli ihanan hiljaista. Huomaa kyllä että on lomakausi.
Kaikki lomat loppuu aikanaan, tuleehan niitä sitten uusia. Eli nou hätä. ;)
Juu näinhän se on. Itellä viel edessä. Ajatus on että poikkeis tuolta Kolin maisemien kautta Ouluun ja siellä hääräis vähän aikaa.
No jumalauta, samat kujeet ollu viimeiset pari päivää. "Hauskaa" on se, et oon ollu lomalla jo 7 viikkoa, enää 2 viikkoa jäljellä! Liian pitkä loma, tottuuhan tähän et tili tulee, tili menee :P
Noh sen tietää, että vedetään taas munaravia elokuun alusta lokakuun loppuun. Sitten saattaa olla hengähdystauko.
Ei nämä lomat mene näköjään tasapuolisesti. Tuttava oli opettajana mutta nyt eri (tai sanotaanko normityössä) hommissa ja loma aika väheni yllättävän paljon. Harmitteli kun vain 5 viikkoa kertyy nykyään.
Hyhhyh, päänahkaan koskee. Täytynee mennä olut ostoksille puuh.
Taas paukkuu, tosin aika lussusti.
Meleko hyvin näitä ukkosia piisannut.
5 kk:n tauon jälkeen pitäs lähtä vähä urheilemaan. Saa nähä pettääkö lätkä tai liikuntaelimet.
Täällä kolisee ja esteri on vilautellut persettä koko päivän, tuolla ei hirveästi pokemoneja jahdata :esmoke:
On aika jännä kun mulla särkee helposti päätä kun ukkonen on tulossa, ja sitten jos tulee kunnon ukkonen ja rankkasade niin väsyttää ihan helvetisti vaikka olis nukkunut edellisenä yönä hyvin. :blink: Nytkin hädin tuskin pysyy hereillä. Mä oon perinyt tämän mun mummilta. Mistä lie tämmöinenkin johtuu. Kellään muulla samaa?
Mä en tajuu miten muualla mailmas on karseita ukkosii mut tääl suomes on 10sec ukkosia..
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Mitenkäs tuo Pokemon Go eroaa geokätköilystä?
No geokätköily on vähän homojen hommaa, sillee