Katso ylempi viesti. Siinä on ohje.
Printable View
Toi on tollanen ns. Yleiskastike, kannattaa kokeilla muunkin kanssa :D tuittu nyt on sen verran vanhempi meikää ettei sun aikaan treellä saanu koulussa koskaan ton tyylistä kastiketta kalapuikkojen kanssa? Jos oot kuiteski saanu, nii kyseessä ei ole aivan sama setti, mutta parempi! [emoji85]
No nyt taas saa tykätä sustaki!:lol:
Edit. Olikohan ktdd:llä sormensa pelissä tässäki:)
Lissää viunaa, silmät liikkuu viel :eek: Hitto äsken tuli mieleen ku selailin juutuubin historiaaa ni tarttis toi vitun baja laittaa ajokuntoon et pääsis rässimään kesäl montul
Mut tykkääkö joku oikeesti tillin mausta? Mulla on vissiin makuaistissa jokin pahasti vialla. Se on jotenkin niin oksettavan makuista oli se sitten missä muodossa tahansa, jo pelkkä haju saa etomaan...TSUP...Tuntuupa oudolta kirjoitella tänne kun yleensä vaan sivusta naureskelee:D
Jaa sä oot 83vee? Kiva etten ole ainoa iäkäs täällä http://www.woodwindforum.com/forums/...on-geezer1.gif
om nom nom tillii vois syödä vaikka pelkästään :)
Mää tykkään. Jos jotain maustetta/yrttiä käytetään jossain ruuissa ni niit käytetään reilusti :laugh:
E: hitto nyt alko tekee mieli blairsin mustan pussin sipsei:)
Mun tekee mieli syäd' lisää etikkasipsei mut ei viitti ku grilli lämpiimäs toista kierrosta1
jeps haba sipsei ja jotain valkosipula dippii kylkeen ni ai ai :D
E: Kerran noitaki onnistuin haukkaa sillee et pien palanen lensi silmään ja vittu notta kirveli :laugh:
Örh, ihmettelin viime kesänä et mikä tässä creme bonjourin yrttitarhassa tökkii, ja luin tuotesisällön niin ei tarvinnut enään ihmetellä. Jännä juttu, oon kyllä niin kaikkiruokainen kuin olla ja voi, mutta heti jos on tilliä jossain niin ei, ei vaan pysty. Toinen mikä oli mitä ei pystynyt syömään niin koulun kanaviillokki! Mitä helvettiä ne siihen laitto, varmaan tilliä siinäki ,ku ei vaan pystyny syömään.
No yleensä laitan tohon dippiin viel savustettuu habaa :D mut jotenki noi jolokiat oli kyl todella suuri pettymys tai sit mun pussis oli jotain vikaa... Meinaan et habat oli tulisempii ku noi jolokiat.
E: Ja paikallisen chili tuottajan tuotoksia :)
Sipseistä puheenollen, niin onpa aika hyviä nuo kartanon merisuola & balsamico!
On kyllä aika harmilista ettei Eki oo vieläkään saapunut.
Onkohan eki hukkunut Tornionjokeen? Onko Tornionjoki edes oikea joki?
Jos kohta menis hetkeks lepäämään
Ja jos oikeen tulista haluu ni hakee tosta heinältä sitten muutamat tuoreet nagat ja nakkaa poskeen :laugh:
Heinältä saa kyllä herkullisia nagoja. Itellä ollu kasvatuksessa nagoja ja siitä tulisempia mut tänä vuona jäi kasvattelut väliin :(
Joskus kaverilla kännipäissään noit maisteltiin :laugh: nagaa ku haukkas ni hetken pääst istuin vaa ulkoon ja kuola valus suust :drool:
E: toiset veteli maitoo ja piimää ni vittu itehän kärvistelin vaa ja hörppisin kaljaa hiljaksiin välil ja ei meinannu ihan heti hellittää toi :D
Mun ennätys taitaa olla 6 nagaa putkeen
Kalamieheltä vinkkejä kalan valmistukseen =
https://media3.giphy.com/media/FsZGJ3pOOi3IY/200.gif
Minkä valmistajan kurkkusalaattia/onko väliä?
On muuten aikas mahtava keli pihalla. Nukkuu tarttis mennä, mut ei millää malttais
Ihana keli ja me grillataan
Ensi kerralla kun satutte foorumille yhtäaikaa, niin sopikaa joku savumerkki tai vastaava merkinanto, jolla toisen saa tarpeen vaatiessa tänne paikalle. ;)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jamo81
Tai sitten yv:llä vaihdatte puh.numeroita :love:, niin voi aina halutessaan kilauttaa toiselle ja maanitella tulemaan ... siis foorumille... :p
Ei hitto et tuli yht`äkkii ihan sadistisen kuuma. Alko oikeen vissyy pukkaa :blink: