Jos ei mitään muuta ole kuin lytyssä olevat valmiit nin voit joko kokeilla avata niitä ja pyörittää uusiksi taikka laittaa jonkun tikun esim suoraksi vedetyn klemmarin sen wickkin läpi jotta saat sen reijän auki uusiksi.
Printable View
Jos ei mitään muuta ole kuin lytyssä olevat valmiit nin voit joko kokeilla avata niitä ja pyörittää uusiksi taikka laittaa jonkun tikun esim suoraksi vedetyn klemmarin sen wickkin läpi jotta saat sen reijän auki uusiksi.
täytynee testata. Onhan noi muutenkin aikas naruja, et ei noilla nyt muutenkaan kauheen pitkälle pötkitä ::)
Tossa uusimmassa videossa taisin just mainita kanssa siitä, luokattoman paskojahan ne valmiit meshit on. Kahdessa omassa oon suosiolla ottanut eristeen pois ja tehnyt koko reijän paksuisen kunnon meshin, yhdessä on nyt kokeilun vuoksi tuo korjattu "ensi asennus" setup.
Höyrystää aivot semmoset porukat, jotka ottaa reissulambon ilmaiseksi, eikä maksa sovittua hintaa AW akusta ja postituksesta. PRKL.
Voi Kerpele :(
Vastahan toi mun auto on lokakuussa tulossa täysi-ikäiseksi (vm 94) ja nyt se sitten tänä aamuna (tai yöllä) hajos matkalla töihin. Ilmeisesti jakohihna poikki, ja arvoitus kuinka paljon vauriota se on aiheuttanut. Hinuri hakee sen tänään ja vie yhelle tutulle, joka avaa sylinterin kannen ja vilkaisee vaurioita.
Sen jälkeen pitää arvioida kannattaako ruveta korjaamaan, paljonko se tulisi maksamaan, ja kauanko siihen menisi. Viikko vähintään, kun hankkii romikselta varaosat. Sillä välin mun pitäis kummiskin kulkea töihin. Tää viikko on tää aikainen aamu, ens viikolla onneksi iltavuoro.
Saan nyt ainakin seuraavana parina yönä kaverin auton lainaan. Enpä ole silläkään tainnut vielä ajaa, että tulee sitten sitäkin testattua. Pitäisi varmaan hankkia skootteri tai vastaava vastaisuuden varalle.
Kerran kävi sama homma tavallaan... Jakohihna hyppäs pois paikaltaan. Kansi halki, muutama venttiili poikki, lohkossa halkeama, kaksi mäntää sökönä, kiertokanki mutkalla. Ei tule halvaksi, luulisin :-\ . Toivotaan ettei männät ja venttiilit ole ottanut kontaktia..
Mikä vittu on jakohihna?..kyselee nimimerkillä: vanha nokivasara mersumies :D
Yks lasku sovittiin sukulaisten kans maksettavaksi kimpassa eli eräpäivä päivänä x. Sitten yks hötkyilee siellä ja maksaa omistaan ja alkaa kyseleen että millon tulee rahat. Laskun summa siis alle 10€ per nokka. Oli pakko kuitata että tilipäivänä, ainoa päivä kuukaudessa ku laskut maksetaan. Eräpäivä siis tilipäivän jälkeen.
Ihme hötkyilijöitä maailma täynnä, enkä puhu omasta suvusta :D
Joo, mä harkitsen toimenpiteitä sitten kun kuulen kuinka pahasti auto on ottanut kipiää. Voipi olla että jos mäntä ja kanki on mäsänä, ja kansi paskana, saa romujeppe hakea ton ja mä rupean etsimään vähän korjauskelvollisempaa. Pirullista vaan, kun hyvän auton löytäminen halvalla vie aikaa, ja mun tartteis joka päivä ajaa töihin. Vuokra-autoon ei olis oikein varaa. Mutta eipä kavereillakaan ole ylimääräisiä autoja kellään lainata.
^ Kyllä se jakohihna katkeaminen kipeää tekkee..jos mäntä paskana niin kannattaa jo tehdä täydellinen koneremontti..kustannus niin suuri että kannattaa miettiä jo toista autoa tai vaihtokonetta kysellä purkaamoilta. Tahtoo maksaa se koneen vaihtokin...saksasta purkuautoista uitettuja moottoreita löytyy kyllä pilvin pimein.
No, sulla on kuitenkin kaverin osote, niin laita tän foorumin kautta perintäporukka ovelle kolkuttelemaan? :D
Itseäni vituttaa se, että muuten oikein mukavasta (vasta vuoden vanhasta) tietokonetuolista katkesi toisen käsinojan kannatin ja siinä samalla on sitten selkänoja myöskin toisesta reunasta irti; nyt ei sitten voi kättä lepuuttaa eikä nojata selkänojaan. :(
Annan nyt vielä vähän kaverille aikaa ennenku rupean risut ja ruusut ketjuun kirjottamaan. Perkele.
Vituttaa opiskella aikuispuolella datanomikoulutusta kun on perseauki ja viikon jälkeen pitäs osaa tyyliin koodailla viddu java dava duu...
Muutama modi unohtui mittauspöydälle, useaksi viikoksi, ja akut tietenkin sisällä. Muut ovat ok, mutta Lavatube 1.5:n sisällä oli AW IMR, jonka napajännite oli sitten 0.7V. Yskien lähti vielä latautumaan, saa sitten nähdä menikö pahasti pilalle. Ja itse LT 1.5 näyttää nyt vain 3.0 ja vilkuttaa, täydellä akulla tietenkin kokeiltu. Se toimi kun sitä viimeksi käytin. :(
Lisäksi harmittaa, että kun GS VV:ssä voi asettaa kellon ja päiväyksen, niin se kuitenkin unohtaa ne kun akun vaihtaa. :P
Edit: No, lohdutuksena GS VV näyttää 5-clickin jälkeen:
[move]Goodbye, My Master![/move]
:esmoke:
Saikuksi vai lääkäriksi? :D Itse kun opiskelin lähäriksi niin sääliksi kävi sitä viiskymppistä miestä joka ei ollut saanut vuodelta nakki ja kana olevista todistuksistaan hyväksilukuja ja joutui opiskelemaan kaikki yleissivistävätkin aineet ja tietysti juuri yläasteelta päässeiden kanssa samalla luokalla. Itellä ei meinannut hermo kestää aina omallakaan luokalla vaikka porukat oli suurinpiirtein vaan puoli vuosikymmentä itseä nuorempia :D
No jos se on alle kympin niin eikö sitä voi maksaa aiemminkin.. Vähemmällä pääsis http://www.e-savuke.com/forum/Smileys/esavuke/grin.gif