-
Vs: Liberty Flights UK kokemuksia
Tilasin lisää ja hyvä liike josta saa kaikki mitä tarvitsee mielestäni ja nopeasti.Joulu nyt poikkeus joka asiassa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elq
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Koita nostaa akun napaa esim. neulalla vähän ylöspäin!
Pienen nitkuttelun jälkeen rupes toimimaan! Kiitokset :)
...kele, lakkaski taas toimimasta :( Eikä tuolla mitään metallirippeitä näy..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elq
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elq
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Koita nostaa akun napaa esim. neulalla vähän ylöspäin!
Pienen nitkuttelun jälkeen rupes toimimaan! Kiitokset :)
...kele, lakkaski taas toimimasta :( Eikä tuolla mitään metallirippeitä näy..
Jos tuntuu, että ei lähde toimimaan, kirjoita mailia asiasta osoitteeseen support (at) liberty-flights.co.uk
-Viljami
-
Ulkomaan kaupoista tää on minun suosikkini. Asiat ovat hoituneet ainakin tähän asti mallikkaasti. Tilauksia olen tehny jo useita ja kaikki myös saapuneet. Aloittelevalle höyryttelijälle unelma kauppa. Varasto saldon näkyminen tuotekohtaisesti selkeää ja siitä plussat myös.
-
Onko kellään tietoa koska libertyn väki palaa jouluvapailtaan?
-
Itelläkin Liberty vielä testaamatta.Tamikuussa tilausta sisään, nuo Vermillon litkut kiinnostais...Tuleeko tänne FSUSA litkuja?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Käryolli
Itelläkin Liberty vielä testaamatta.Tamikuussa tilausta sisään, nuo Vermillon litkut kiinnostais...Tuleeko tänne FSUSA litkuja?
Suattaapi hyvinki tulla ;)
-Viljami
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Käryolli
Suattaapi hyvinki tulla ;)
-Viljami
Jos oikeesti saatte vielä FSUSA nesteitä kauppaan niin eipä tartte paljo muualta mitään nesteitä tilatakkaan.
No ehkä välillä Haloa muualta :D
DV, Vermillion River ,Pink Spot, FSUSA... Samasta kaupasta. Huippua!
-
-
Juu kyllä jos PSV, Vermillion ja FSUSA löytyypi samasta paikasta, niin Antsaa lainaten: HERRANJUMALA, MITÄ SIELTÄ OIKEIN TULEE...SE ON SIINÄ!!! :D
Muualta en sitten enää tilaa (kunhan litkuja myös saatavilla)
-
Koska muuten saatte tuota Vermillionia varastoon ja kasvaako valikoima myös?
-
Ja pakettia noutamaan postista. Viikko tässä taisi mennä.
-
20.12 tilaus
23.12 paketti saapunut suomeen kello 8 aamulla
hemmetin joulu tuli välissä :(
27.12 paketti keittiöpöydällä kello 11 :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kukk4
Ihan pian pitäisi tulla :) Pink Spotteja tulee myös lisää.
Buzz Pro-faneja kehoittaisin tarkkailemaan sivuja tänään ja huomenna hyvin tarkkaan :)
-Viljami
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kukk4
Ihan pian pitäisi tulla :) Pink Spotteja tulee myös lisää.
Buzz Pro-faneja kehoittaisin tarkkailemaan sivuja tänään ja huomenna hyvin tarkkaan :)
-Viljami
jaahas :) ilmeisesti vihdoin ja viimein tulee teille tämä buzz pro myyntiin? :D kuinkahan suuri erä niitä tulee että pitääkö nyt sitten istua koneella 24/7 :D että kerkeää omansa noukkia
-
Kyllä niitä useampi sata tulee, mutta tuskin ne aivan älyttömän kauaa kestävät hyllyillä :)
-Viljami
-
Tilasin 20 tai 21 päivä tavaraa ja edelleen tilana lukee picking and shipping! Kun kysyin libertyn edustajalta että koska palaavat sorvin ääreen niin hän vastasi että tiistaina mutta eivät ole viikkoon sitten saaneet tilaustani lähtemään! Olen tilannut suurimman osan litkuista sun muista libertyltä ja ollut tyytyväinen heihin mutta alkaa kyllä potuttamaan tälläinen oli joulu tai ei!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Tilasin 20 tai 21 päivä tavaraa ja edelleen tilana lukee picking and shipping! Kun kysyin libertyn edustajalta että
Minä tilasin 26.12. ja pakkauskin on vielä n/a. Lienevät joululomalla tai jotain. Tavaraa olis pitänyt olla tai sitten varastosaldo oli Tahiti Breezen kohdalla jäljessä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Tilasin 20 tai 21 päivä tavaraa ja edelleen tilana lukee picking and shipping! Kun kysyin libertyn edustajalta että koska palaavat sorvin ääreen niin hän vastasi että tiistaina mutta eivät ole viikkoon sitten saaneet tilaustani lähtemään! Olen tilannut suurimman osan litkuista sun muista libertyltä ja ollut tyytyväinen heihin mutta alkaa kyllä potuttamaan tälläinen oli joulu tai ei!
Laita mulle Order# privana, niin koitan selvitellä että mistä kiikastaa.
-Viljami
-
Minulle tuli just s-posti, että lähetetty on. Ihan hyvä. Ei ole nestevajausta vielä. :-)
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
No johan on aikoihin eletty... tankkeja matkalla ja nyt vielä tämä. Kun saatte vielä Bogen steel normikartoja hyllyyn ja Halon litkuja myyntiin, niin eipä tarvitse enää muita kauppoja käyttää.
-
Siellä ois Buzz Pro:ta tarjolla pojjaat :D
-
Jeps, numero 1040 tulossa tänne :)
-
Liberty voisi vastata kauan noi puhtaat nikotiininesteet säilyy ja pakkanen kait paras.??
-
Moro!
Voisiko joku kertoa missä vaiheessa maksu- tai ostotapahtumaa lisätään tämä e-savuke.com - alennuskoodi? Jos on jo rekisteröitynyt käyttäjä, eikä mene tuon linkin kautta, joka oli tämän ketjun alussa?
Olin puhelintukena enkä itse ole tuolta vielä tilannut mitään, ja meni hieman vaikeaksi... huomenna uudestaan 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Orloc
Moro!
Voisiko joku kertoa missä vaiheessa maksu- tai ostotapahtumaa lisätään tämä e-savuke.com - alennuskoodi? Jos on jo rekisteröitynyt käyttäjä, eikä mene tuon linkin kautta, joka oli tämän ketjun alussa?
Olin puhelintukena enkä itse ole tuolta vielä tilannut mitään, ja meni hieman vaikeaksi... huomenna uudestaan 8)
Ostoskorissa alhaalla enter promotion code!
-
Kun ostaa buzz pron libertystä EI SAA 15% alennusta. Eli vehje kuuluu tähtiin-merkittyihin tavaroihin (kuten vissiin vermillionin nesteet) eli ei-alennus-kelpoisiin tavaroihin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Kun ostaa buzz pron libertystä EI SAA 15% alennusta. Eli vehje kuuluu tähtiin-merkittyihin tavaroihin (kuten vissiin vermillionin nesteet) eli ei-alennus-kelpoisiin tavaroihin.
Juurikin näin. Tilasin itselleni äsken Buzzin nro 1055 ja akkuja. Akuista saa sen 15% veks. Toissapäivänä viimeksi tilasin täältä nesteitä ja cartoja, ja nyt joutui taas tilailemaan. Noh jos tosiaan FSUSA:n nesteet on tulevaisuudessa tulossa valikoimiin niin eipä tosiaan tarvitsekaan muita kauppoja käyttää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Eli musta tai kromirunko mutta aina kromipäädyt. Mitkä kierteet tuossa on 510,901,808 vai 801?
Akut on 16340 mallia kun muualta kävin kurkkaamassa. Tympii ettei jakseta edes kopioida specsejä myyntisivulle. Sentään noita 16340 akkuja löytyy AW valmistamanakin. Ei tosin libertyltä... vielä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Eli musta tai kromirunko mutta aina kromipäädyt. Mitkä kierteet tuossa on 510,901,808 vai 801?
Akut on 16340 mallia kun muualta kävin kurkkaamassa. Tympii ettei jakseta edes kopioida specsejä myyntisivulle. Sentään noita 16340 akkuja löytyy AW valmistamanakin. Ei tosin libertyltä... vielä?
Mä olen ymmärtänyt niin että 16340 on sama kuin R123A? Eli käykö sitten ICR123A Protected 3.6v 880mAh TF buzz prohon?
-
Okei eli tällasta
27.12.2011 Maksettu ja hyväksytty
28.12.2011 Shipped ja seurantakoodin mukaan RM valmistelee lähetystä merten yli
Joten nyt vai odotellaan niin ja toinen tilaus maksettu tänään :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Joo, noi Libertyn speksit pakkaa joskus olemaan vähän vajavaisia - terveisiä vaan! Tossa on muistaakseni eGo(510)-kierteet, eli hamevehkeet menee suoraan. Ja akut tosiaan 2x16340. Vehkeessä itsessään on hyvät suojaukset, joten vähän paskemmillakin akuilla pärjää jos uskaltaa niitä ladata.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Laita mulle Order# privana, niin koitan selvitellä että mistä kiikastaa.
-Viljami????
Saitko tätä asiaa selvitettyä? Edelleen sama picking and shipping??????
-
Tulipa tehtyä tännekin tunnukset kun laitoin tilaukseen ensimmäiset tarvikkeet, että pääsis eroon tuosta tavan tupakasta. 25.12 tein tilauksen ja tilana on "Picking & Shipping". Saa nähdä miten kauas menee ensi vuoden puolelle tilaus.
-
Mulla oli e-mailissa tommonen osoite träkkäykseen
Courier : 01. Royal Mail
Tracking URL : http://www.track-trace.com/post
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
OlaviA
Lisätään vielä, ettei se heti näy koska kestää kunnes huolitsija sen träkkää. Libertyllä on vasta laput tulostettu ja odottelevat noutoa tai vievät itse postikonttoriin..
-
Hyvin toimi täälläpäin, kaveri tilasi puolestani kuusi pulloa (yht. 130ml) nesteitä viime viikon torstaina ja eilen olivat tulleet. Ja välissä oli kumminkin joulu. Kaksi peukkua!
-
Tuli vahingossa poistettua oma viesti. Eli s-postissa oli klo 17 että tavarat toimitettu ja tarkemmin katottua, löysinkin tuon osoitteen josta voi seurata lähetystä.