Kuminen fillarin kädensija sopii 22mm putkien päälle hyvin, lähtee jumittuneet osat irti helposti
Printable View
Kuminen fillarin kädensija sopii 22mm putkien päälle hyvin, lähtee jumittuneet osat irti helposti
Se tunne kun väännät Nemesiksestä kierteet paskaksi...
Miten tiukkaan oikein vedätte niitä atoja kinni niihin putkiin, tai pelkkiä putkien kierteitä? :D Hampaar irvessäkö niitä vääntelette? :D
Lähtee paria tuntia pidemmäksi aikaa jonnekin niin rinkkaan mukaan : Olkiluoto, laturi Olkiluodolle, työmaakela vaijeria, 50m köyttä, jerrykannullinen litkuja, 11kg toho+agan 72kg leka kaasua, rälläkkä ja viidet tongit...
Ei vaan, pari putkee, pari atoa ja kassillinen litkuja nii pääsee jo pitkälle :)
https://www.huuto.net/kayttaja/2293776 joku myy kiinankamaa eikä mainitse niistä -.-
.
Jatkuvasti tekis mieli tilailla jotain vapo kamaa vaikka varsinaisesti en tarvitse mitään. Neste tilaukset on toinen juttu mutta laitepuoli.. Ja budjetti hieman kireällä tällä hetkellä. Voe voe.. :D
Ei oo tainnu tulla tätä mainittuakaan mutta tuntuu nykyään ettei millään jaksais sekoitella noita litkuja vaikka onkin max 10min/100ml pullo.
Pariin kertaan jo kattonu että jaha nesteet loppuu, pitäs tehdä. Muutaman päivän päästä huomaat että nyt ne sit loppu, ei vieläkää jaksais tehdä. Oiskohan kaapissa jotain jämänestettä..
Pitäs joku kerta tehdä litra niin pärjäis kuukauden pari. Muutenkin menee tota nestettä ihan saatanasti :D
Mää teen aina litran lasi pulloon valmiin pohjan niksoilla. Ja sitten vaan 100ml pulloihin kun haluaa tiivaria lisäillä ja sekoitella. Helppoa, maks 2min per sekoitus jos siis menee esim 20% suhteella :D.
PS: Matsi vähemmän päivässä ja sekoitat nesteet sillon :lol:
Mulla on kanssa puolen litran pakastuspullo, jota täyttelen. Eilen just täytin, kaks pulloa nollapohjaa ja siihen 40 milliä niksaa. Ei paha rasti ollenkaan. Siitä voi sitten isolla 20 millin ruiskulla ottaa suoraan, sen pullon suuaukko on sen verran iso. Eikä tule sotkua, on helppoa. Joo, ei oo lasipullo mutta en oo olennaista eroa huomannut.
Ei kait siinä muuta eroa ole että jossain oli tutkimus että nikotiini ajan kanssa syövyttää/liuottaa muovia.
Siksi itsellä lasipullossa.
En tiedä onko tuolla sitten merkitystä kun on pakkasessa. Eihän tietenkään nämä nesteet jäädy vaan jähmettyvät.
Joo voishan sitä valmista pohjaa muuten olla mutta eri tiivareita = eri pohja. 100 ml on myös sellainen sopiva määrä ettei kyllästy. Yleensä tulee siis tehtyä 2× 100 ml eri makuja.
Se kun päästää höyryt nenänkautta ja kondensio vettä lentää vielä vartin päästä.
Helvetinmoinen yskä ja kurkkukipu tullut nyt esiin (tiedä sitten johtuuko höyryttelystä?) Nämä tulevat aina välillä pariksi päiväksi ja sitten taas katoavat vähäksi aikaa:mad: voisiko johtua pg'stä:confused:
Voi, tai jostain nesteestäkin jopa. DV:n kiiwi aiheutti mulla kurkkukipua niin paljon että sen käyttö piti lopettaa.
.
CE4:sten jälkeen tällä Mini Protank 3:lla menee mehuja ihan tolkuttomasti... vaikka onhan toi nestetilavuus pieni, niin tankillinen meni tässä koneella istuskellessa aamutuimaan. Huh.
Setuppi menee huonoksi aina töissä. Mulla täällä mitään pumpulia ole... Imetään sitte vehkeen makusta höyryä saatana!
Mulla on tossa pöydällä 8 modia, 6 mekaanista ja kaks dna-laitetta.
Ja varmaan tuplaten erilaisia atoja, gennyjä, kaiffareita, drippiatoa, kloonia ja aitoa.
Välillä tuntuu että mikään ei toimi eikä jaksa tehä setuppeja uusiks tai vaihtaa makua.
Pitäs olla vain yks ALL-AROUND laite mutta ei se vaan mee niin... :banghead:
Akut finaalissa kahdessa laitteessa kun laiska paska ei vaihtanu aamulla tuoreita akkuja. LBL alkaa maistua aika laimeelle dipperissä. Shieeet. Nooh 15 nurkillä pääsee kotio höyryämään.
Sitten alan jossain välissä kuitenkin kaivata wattisäätöä. :whistle:
Optiset hälyttimet laukeaa höyryttelystä, just kävi näin. Intissä vieläpä :D Onneks meni deodorantin piikkiin ;) Tais loppua mun höhryttelyt tuvassa tähän :o
Nemesis + Kaifun Lite. Äärettömän hyvä laitos, mutta muutaman kerran olen juntannut Kaiffarin kiinni Nemmyn topcappiin. Viimeksi sunnuntaina palikoita sai repiä toisistaan irti putkipihtien kanssa. Ei vain voi käsittää, että miten toi topcap voi imaista tuon Kaiffarin niin hyvin itseensä kiinni. Murmur!
Voi olla. Tosin, tuli tilattua hybridi adapteri tuolta Kiinasta niin katsotaan onko vaikutusta. Ja mitä tuohon "liimautumiseen" tulee niin huomasin, että Nemmyn topcapissa oli muutama pisara nestettä. Voisiko olla, että tämä vähäinen nestemäärä olisi toiminut jollakin tapaa liimana? Vähän sama efekti kun lyöt paperin palan märkään tuulilasiin, kyllä muuten pysyy.
Nemesiksen lukitusrenkaassa niin hienot kierteet että rahisee aika lailla jo parin päivän jälkeen kun käyttänyt paskasissa olosuhteissa. Toivottavasti ei ottanu vielä damagea :@
Mulla rahisee nemmyn lukkorengas aina kun tyttären kanssa ollaan hiekkalaatikolla leikitty :D
Se tunne kun hitsaat Nemmyn hybrid connectorin kiinni Kaiffariin siten, että ainoastaan Kaiffarin pohja lähtee pyörimään. Nemmyn normaalin topcapin kanssa oli jo tarpeeksi ongelmaa tuon kanssa ja odotin, että hybrid connector korjaisi nämä vaivat. Vielä mitä, tuli kaksi kertaa pahempana takaisin! :D
Kuivat 0.4 ohmin meshisetupista täydellä akulla :crying:
Jätkä veti kuivat.
http://files.abovetopsecret.com/file...ct51c9fbc3.jpg
:lol:
Jaahas, ei sit enää lasitankkeja mulle... oon tässä päivän mittaan onnistunut rikkomaan kaks kappaletta SnP-lasitankkeja ja yhden eVod Glassin :facepalm:
(Taustatietona vois mainita, että pari vuotta oon höyrynnyt muovi- tai terästankeilla ja tuskin koskaan tiputtanut niitä lattialle. Nyt sit ensimmäiset lasitankit kunnolla käytössä, niin eihän nää laitteet pysy mitenkään näpeissä :D)
Ensimmäisen kerran oli hieman aatoksia tämän hommelin paloturvallisuudesta kun nemesis rupesi hitsaamaan pystyasennossa joitain minuutteja. Ei iehkä ole ihan huono ajatus käytellä näitä putkia pienellä varovaisuudella kun noissa akuissa tosiaan on sen verran jytinää sisuksissa että ne kyllä voi tehdä pahaa jälkeä pahimmassa tapauksessa.