-
Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
saisko tänne semmosen peukutus systeemin? katoin et tää softa tukis http://www.humpparaati.lel/kohtuulli...rmasti/log.php
semmosta. olis kiva kun vois peukuttaa käyttäjiä.
isäni omistaa vaseliinitehtaan, sitähän tehdään pingviineistä.
vastaathan pian.
QUE?
:( ??? :D :D :D
-
Voi jeesus taidan olla nykyään mopojen korjaaja...naapurin poika tuskasteli moponsa kanssa ja oli siinä hänen isoisäkin mukana. Löntysteli tämän operaation ohi ja jotenkin mielenkiinnosta kyselin ongelmaa...
Kun ei mopo meinaa käynnistyä, ei edes lupaa. Katsoin mopoa hetken aikaa hyvältä etäisyydeltä ja esitin maagisen kysymyksen: "oletko jo ajanut ko. mopoa?" Vastaus oli kieltävä...seuraava kysymys: "onko mopo käynyt missään vaiheessa?" Vastaus oli kieltävä. Kolmas kysymys alkoi raottaa tätä mysteeriä: "onko bensahana auki?" Vastaus oli todella epäselvä...siinä oli käynyt niin, että olivat avanneet pitkään seisoneen mopon bensahanan auki ja alkanut rykimään laitetta käyntiin ilman ryyppyä. Tämän jälkeen oli avattu tovin päästä ryyppy ja väännelty kylmänä kaasusta...taas uudet rykimiset. No, ei lähtenyt taaskaan käyntiin...nyt päättivät sulkea bensahanan ja vääntää taas kylmänä kaasusta.
Lopputulos: tulppa märkä
Otettiin tulppa irti ja kuivattiin...tulppa takaisin paikoilleen ja ryyppy päälle...kolmannella polkaisulla lähti käyntiin. Poika halusi heti lähteä rykimään mopoa, johon annoin kieltävän vastauksen...antaa nyt mopon helvetti lämmetä ensin.
Tästä kului muutaman kuukausi ja tänään hänen äitinsä kävi työpaikallani ja pyysi, että jos tulisin katsomaan pojan mopoa...mopo on seissyt autotallin kylkeä vasten n. 3 viikkoa :D En mä mikään mekaanikko ole, mutta käydään katsomassa. Tämän hetkiset oireet: mopo käynnistyy, mutta sammuu aika pian käynnistymisestä...käyn katsomassa, että tuleeko letkusta bensaa vai onko kaverit tukkinut sen, onko tulppa kuosissa, onko ilmanputsari kuosissa ja viimeinen oljenkorsi on, että poika saa purkaa kaasarin ja tuoda sen mulle niin tutkin mahd. tukokset...mitään suurempaa tutkimusta en aio suorittaa. Pitäis kai kaikki helvetin puristuspainemittaukset jne. tehdä, mutta ei ole laitteita, mielenkiintoa ja taitoa...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
moponkorjausta
kun annat pirulle pikkusormen...
:D
-
^^ nykyajan mopotkin alkaa sisältää elektroniikkaa muutakin kuin tyristorisytytysboxin ja korjaaminen onnistuu vain korjaamolla :(..ennen oli helpompaa--mopon magneetto on kuin naisen ajatuksen juoksu..kummankaan toimintaa ei ymmärrä eikä käsitä..magneeton ainakin sai rassattua kuntoon.
http://users.utu.fi/anpaja/kuvat/magneetto_uudempi.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
^^ nykyajan mopotkin alkaa sisältää elektroniikkaa muutakin kuin tyristorisytytysboxin ja korjaaminen onnistuu vain korjaamolla :(..ennen oli helpompaa--mopon magneetto on kuin naisen ajatuksen juoksu..kummankaan toimintaa ei ymmärrä eikä käsitä..magneeton ainakin sai rassattua kuntoon.
http://users.utu.fi/anpaja/kuvat/magneetto_uudempi.jpg
Ja se iänikuinen sytkän säätäminen magneeton kasauksen jälkeen...
-
Taas olis aika laittaa tavaraa kiertoon...jos sitten ens viikolla kun ja jos Vamos saapuu kätöseen. Ajattelin heittää tuon LV 1.5T (tai no ei se virallinen LV ole) ja legendaarisen alumiinisen Donin myyntiin. Ihme juttu, että vähän jo ärsyttää "raapustella" tuota ilmoitusta, mutta ylimääräiselle en anna enää tilaa. Olen aivan liikaa yleensäkin kerännyt tavaraa nurkkiin, enkä osaa luopua niistä. Vähän niin kuin PS2:sta ja sen helvetin monesta pelistä..eipä ole tullut pelattua pitkään aikaan ko. konsolia, mutta haluan silti säilyttää sen. Nyt aloitan uuden vaiheen elämässä ja kiskaisen kaikki ne vermeet ja varusteet kirppikselle, mitä en käytä tai tarvitse...jos vaikka joku saisi iloa niistä. Toinen mistä olen yrittänyt päästä eroon on VHS-kasetit...tämän hetkinen tilanne on tuntematon, koska en ole vähään aikaan käynyt katsomassa varaston kaaosta. Voi jeesus, tätä kulutusyhteiskuntaa...tavaraa on nurkat piukassa ja uutta täytyy saada tilalle.
-
^ VHS kasettejä laitoin itse nauhoitettuja muutama pari vuotta sitten monta säkkiä roskikseen..alkuperäisiä meni isolaatikko kierrätykseen kun ilmaiseksi antoi..ei muuten kelvannut kellekkään :D..jälkeenpäin hoksasin vasta että ois voinu viedä lahjoituksena sairaalalle kun vielä esim: synnytysosastolla näytti VHS nauhuri ja filmejä vielä olevan :(
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
^ VHS kasettejä laitoin itse nauhoitettuja muutama pari vuotta sitten monta säkkiä roskikseen..alkuperäisiä meni isolaatikko kierrätykseen kun ilmaiseksi antoi..ei muuten kelvannut kellekkään :D..jälkeenpäin hoksasin vasta että ois voinu viedä lahjoituksena sairaalalle kun vielä esim: synnytysosastolla näytti VHS nauhuri ja filmejä vielä olevan :(
Aatteleppa ite kun näyttää pokea synnytysosastolla, agressioitahan se aiheuttaa selkeästi ja ihmiset saisivat traumoja.
-
Kuulinpas töissä tuos yks päivä raadiosta hauskan korvaajan tuolle "ei menny ku Strömssössä." Kuulemma kuuluu sanoa että homma menee niinku Liperissä, ja jos oikeen haraa vastahan, niin silloon menöö niinku Talvivaarassa. ::)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pirttila
Aatteleppa ite kun näyttää pokea synnytysosastolla, agressioitahan se aiheuttaa selkeästi ja ihmiset saisivat traumoja.
Jaa..en nyt ihan poke filmejä ajatellut ;)..ehkä se olis voinu lisätä synnytysten määrää...
-
jaahas se olis sit huomenna menoo
elikkäs huomenna lähdetään käynnistelemään synnytystä ja tässä lähipäivinä musta tulee tuplaiskä :) pienet sille
-
Vs: jaahas se olis sit huomenna menoo
Onneksi olkoon jo näin etukäteen! :)
-
-
Onnea ja olehan Mamman tukena!!!! se on kova paikka!
-
Mitään pieniä sille... vaan todella suuret! :D
-
ja jännitys alkaa olemaan käsin kosketeltava :D
etenkin kun tää on toinen lapsi ja tietää jo miten kaikki suunnilleen menee kun ekan lapsen kans kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Mitään pieniä sille... vaan todella suuret! :D
ei voi oikein suuria ottaa ku pitääs olla ajokunnos :D
-
Onnea synnytykseen. Meillä oli aika tarkalleen 5kk justiin sama tilanne. Meille tuli kans toinen käynnistelyn kautta :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iglu85
ei voi oikein suuria ottaa ku pitääs olla ajokunnos :D
Itselleni sopii tämä päivä paremmin :D Kyllä tämän johdosta täytän ainakin kerran lasini vähän paremmalla tavaralla (Laphroaig Quarter Cask) kuin tämä normaali kulutusviski (Chivas Regal 12).
-
Onnittelut etukäteen :)
Toivottavasti kaikki menee hyvin.
-
no jatkoa seuraa kun pienokainen on putkahtanut maailmaan <3 ja kiitos jo etukäteen onnitteluista
-
Re: jaahas se olis sit huomenna menoo
Onnea matkaan :) toinenkerta menee rutiinilla.
Meillä oli hyvä et toisen kanssa kerittiin edes sairaalaan :)
-
Onnex olkoon!..tupla höyryt ja paukut sen kunniaksi ;)
-
Tulta päin vaan...isien huoneessa vaihdat vaatteet kädet täristen. Toivottavasti homma hoituu nopeasti, ettei veny odottaminen jumalattoman pitkäksi. Meillä käynnisteltiin 4 päivää...aamusta iltaan istuskelin sairaalan kovalla tuolilla ja odottelin. Lopuksi vietin yhden yön synnytysalissa...mulle tuotiin jopa vapaana oleva sänky :D Seuraavan päivä alkoi sitten tapahtua...kylläkin vasta siinä puol viiden aikaan. Vaimo se ponnisteli pojan maailmaan ja minä pysyttelin siellä vaimon kasvojen alueella...lopuksi kätilö nosti poikaa minua kohde ja sanoi: "isä leikkaa nyt napanuoran" (huom, tämä oli ainoastaan ilmoitus, ei kysymys). Leikkasin napanuoran ja silloin iski tajuntaan, että poika tuli...näin jälkikäteen pystyn rehellisesti tunnustamaan, että kyyninen ihminen sisälläni sai aimo kolauksen ja ihmisyys otti omaa tilaansa. Kätilö ja hoitaja ympärillä...ja minä poika purskahdin itkuun :) Sitä ei ohjattu järjellä vaan se vei mukanaan...
Tosiaan onnea synnytykseen ja tiedossa on ainutlaatuinen tapahtuma monin tavoin...höyryt sille! :esmoke:
-
onnittelut ja höyryt sille! :esmoke:
-
-
Mahtihomma, onnittelut! Itselleni syntyi tässä 10. päivä esikoinen, tytär perkele :D Täällä homma on ollut hieman enempi jännäämistä, kun ei ihan vielä tuo lapsenhoito ole niin hyvin hanskassa kuin toivoisi, mutta tulta ja tappuraa (pissaa ja kakkaa) päiten leuka pystyssä! Tsemppiä sinne myös :)
-
onnea! se ilokaasu on muuten aivan haitarista O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
onnea! se ilokaasu on muuten aivan haitarista O0
no perkeles ku mäkää en ekas synnytykses saanu koittaa ku kätilö kielsi (on kuulemma isät vetäny sillä sellasia övereitä et niitä on jouduttu poistaan synnytyssalista :D)
ehkä koitan tässä tulevassa synnytyksessä salaa ku kätilö menee käymään jossain :D :smoke:
-
Ite koitin sitä ilokaasua salaa kun kätilö oli muualla käymässä, eihän se edes miltään tuntunut. Siinä sitä pössyttelin ja annoin eukolle takas, kun näytti enempi tarvittevan ilmeen perusteella :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
Ite koitin sitä ilokaasua salaa kun kätilö oli muualla käymässä, eihän se edes miltään tuntunut. Siinä sitä pössyttelin ja annoin eukolle takas, kun näytti enempi tarvittevan ilmeen perusteella :D
:D :D :D
-
Re: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Mäkin sitä otin ja tuli kyllä tarpeeseen, tuli kevyt ja rauhallinen olo. Tosin taisin tarvita sitä enemmän kuin puolisoni, koska taisin itkeä siellä kaikkein eniten... niin se pikkuinen tyttö vei raavaan Güntherin sydämen.
Nyt jo kaksivuotias reipas isin tyttö. ;)
-
Vs: Re: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Mäkin sitä otin ja tuli kyllä tarpeeseen, tuli kevyt ja rauhallinen olo. Tosin taisin tarvita sitä enemmän kuin puolisoni, koska taisin itkeä siellä kaikkein eniten... niin se pikkuinen tyttö vei raavaan Güntherin sydämen.
Sama oli meillä molemmissa pojissa,että mähän se olin joka itki siellä kaikista eniten! :-*
-
Vs: Re: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pottavolvo
Sama oli meillä molemmissa pojissa,että mähän se olin joka itki siellä kaikista eniten! :-*
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
no kyllä siinä saa olla aika karski kaveri jota tuo operaatio ei muka yhtää liikuttaisi nimimerkillä ensimmäisen kans jokunen tippa myöskin linssissä :)
-
Re: HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Nimim. Olin niin sekaisin koko hommasta etten tajunnut itkeä.. vaikka jotain lirua silmäkulmaan tulikin. Lähinnä meinasin pyörtyä kyllä :D
-
HÖYRYCHAT "Off topic" osio
Kolme kertaa olen ollut vastaanottamassa, hienoja kokemuksia :) Ja ihan jokaisella kerralla toivomukseni välilihan tiukemmasta tikkaamisesta on saanut huonon vastaanoton :D
-
Jooh, kyllä sitä itellä kanssa linssit huurustu melko haipakkaan. Vielä synnytyshuoneessa olin rauhallisena ja kaikki hyvin, mutta kun napanuora luiskahti lopun lapsiveden kera niin, että paniikissa 4+ hoitajaa/kätilöä/lääkäriä lähtivät hätäsektioon mun elämän jatkumisen kahden syyn kanssa alle minuutissa ovesta ulos, niin sellainen näky ja voimattomuuden tunne Murtaa Miehen. Onneksi pääsin nopeasti ns. "vastaanottohuoneeseen" odottamaan sektion tulosta ja sieltä se tyttö tuli parkasten. Kun tajusin että hätä oli ohi, niin tipuin lattialle, tärisin ja itkin onnesta. Sellainen ~12 kätilöhenkilökuntaa siinä oli sitten onnittelemassa, keräsin itteni, otin tytsyn syliin ja siinä sitten oltiin isä ja tytär 2½h ihan kahdestaan kunnes äitee heräili heräämössä. Monesti olen kuullut kuinka mahtava/kauhea kokemus tuo on, mutta ei sanat sille oikeutta tee. Se on vaan itse koettava että ymmärtää :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
4+ hoitajaa/kätilöä/lääkäriä lähtivät hätäsektioon mun elämän jatkumisen kahden syyn kanssa alle minuutissa ovesta ulos, niin sellainen näky ja voimattomuuden tunne Murtaa Miehen. Onneksi pääsin
Ei voi edes kuvitella miten hyödytön ja avuton olo tossa vaiheessa mahtaa olla..
-
Meillä synnytyssalissa emäntä jo hermostu mulle että lopeta jo se ilokaasun imppaaminen..kaasun vaikutus ja nopea imeytyminen riippuu hengitustekniikasta ja itse tietysti väännin varkaiten hanat täysille :laugh: