https://www.cloud9vaping.co.uk/epage...ducts/EV-KICK2
Tuolta ostin omani, hyvin toimii.
Printable View
https://www.cloud9vaping.co.uk/epage...ducts/EV-KICK2
Tuolta ostin omani, hyvin toimii.
Evolv Kick 2
Tuol näyttäis olevan kans.
Onko tietoo kummasta se kolahtaa nopeemmin laatikkoon?
Saattaahan se jumittaa postin päässä lähetyspaikasta riippumatta, mutta cloud9:ltä on mulle tullut tavarat aina tosi joutuin.
Bargainvapourilta muistaakseni n. 5 postipäivää tupannu tulemaan.
Siis halvimmalla postituksella
Jees kiitokset jälleen kerran! Laitan tilauksen vetämään. Toivottavasti tulee nopeesti. Ygös version tai halvan Sigelei kopionhan sais tosi nopeesti, mut sama se on kerralla päivittää tohon niin voipahan sit käärii vaikka hiukan matalampi ohmisia coileja..
Vanhempi versio toimii mulla hyvin pumpuli-microcoil dripperissä, mut mesh-genesis-atot vaatii kick2 versiota.
Molemmille on käyttöä sopivassa kokoonpanossa ainakin itselläni.
Pitää kokeilla täältäkin jos saisi apuja...
Mikäs mättää: imr 18500 akku (nännillinen), $25.42 Maraxus Telescopic Mechanical Mod - eight vent holes / floating 510 center pin at FastTech - Worldwide Free Shipping ja epätoivoinen yritys installoida kick. Tulos on, että tulittaa koko ajan. Jotenkin sain tuon loppumaan, mutta tulitusnappula ei painu milliäkään sisään. Jotain a-p-u-v-a tai vastaavaa tarvitaan!
Etkai laita kickiä pohjaan? Sillon se tulittais koko ajan, koska kickin kontakti ottaa kiinni napin kontaktiin.
Laita se kikki sinne putken yläpäähän siten, että akun plussa ottaa kickin alapäähän (eli siihen leveeseen messinkikontaktiin), jos ei siis ole jo..
eli laita kickin eka ja sitten vasta akun :D
edit:charun aina niin nopee ;)
NYT TOIMII! Tonttu Toljander kiittää ja kumartaa!!!
Kick 2 kuoli päivän käytön jälkeen. Kokeilu eri clearoilla ja modeilla, putsattu kontaktit. Mitä muilta foorumeilta lueskelin, niin toi nopea vaima naksutus tarkoittaa, että laitteen sisässä on kontaktiongelma. Laitoin EVOLVille takuumeiliä, saapa nähdä kuinka kauan vaihtamisessa menee.
Aina ensiksi myyjään. Jos homma ei etene, niin sitten valmistajalle ihan vain nopeuttaaksesi hommaa.
Jaaaa eipä ollu kickissä kuin 3kk takuu joka on jo ummessa, vittuakohan sitä tuon kickin raadolle tekis?
Onko kuulunut uutisia mahdollisesta Kick 3:sta? Täällä ois ainakin käyttöö sellaiselle tehokkaammalle napille...:)
Riki Sorsa sen sanoi, haaveissa vain ootko mun.
30 watin välipalikka on olemassa, tosin.
Minkäs rölli mulle möit? Oliks se se?
Testasin et toimii ja siihen jäi :)
Ettei olisi ollut se kreikkalainen Zorbas, jossa oli kiva ledi ja tarvi takoa nappia kuin vimmattu.
kerro minulle Zorbas :lol: