Mun tarvis selvittää ne 12 puuttuvaa kauppapalutetta ...itte olen antanut mut toinen ei ole.X-(
Printable View
Mun tarvis selvittää ne 12 puuttuvaa kauppapalutetta ...itte olen antanut mut toinen ei ole.X-(
Heh..Gene tekee mitä vaan mikä laillista. vaikkapa Gaivinkonemodin.:laugh:
Genessä sellainen hyvä puoli. Kuuntelee mitä toinen haluaa ja toteuttaa sen. Itsekriittisyys valtava, niin tulee hyviä tuotteita. :)
Taas tekis mieli jättää genelle joku erikoisempi tilaus
Mä jätin sille Joulukuussa 7 putken tilauksen..:crying:
Jos Poika Gee sais kohta minisorvin..:laugh:
Titaani kepakko siltä pitää ainaki hankkia testiin.
Sellaisenkin tilasin jos vaan mahdollinen saada..:lol: Titaanin saanti Suomessa, välillä pikkuisen hankalaa ja hitoksen kallista.
Titaaniset hienoja, Mut naarmuuntuu vituksen helposti. Kotikäytöön vain.:)
Mä perjaatteessa jo sopinut. Sanoi vaan et ei oo mikään halpa. Sanoin et rahalla siitä selviää ja et palaan asiaan [emoji1]
Ilmasiahan ne, jos ei persettä hoonata kovin montaa tuntia ja rahaa kasa.:thinking:
Mihin se ässä hävis?
Nukahti varmaan. Tai sit yötuurista kotiin siirtymä..:)
Bannit siitä kuulus antaa jos ei anna, kun sellainen pyydetty antamaan jokaisesta kaupasta.:mad:
Järjestelmää vois myös kehittää. Tulis automaattisesti rasti ruutuun, ku kauppa sovittu ja viikko aikaa antaa palaute. Mut eipä sekään helppoa ole, uusia juttuja koko ajan luoda.
Kyl se sais ainakin 2vkoa olla se aika, koska Itella:lol:
No ihan sama se on miten monta kohdetta siellä on. Ei sllä ole mitään merkitystä. On tuossa henkilöitä banneilla ollut, vaikka kauppoja auki. Esim: Liian aikaisten uppausten ansiosta. Eiköhän se ole oma vika jos bannit saa.