Alkuperäinen postaaja
Hanus
Mutta taitaa olla kyllä vähän niinkin, että osa näistä "keräiliöstä" on tuonut aika monta laitetta tähän maahan. Ja itse en tunne ketään joka näitä hautoisi itsellään, vaan jokainen on laittanut jossain vaiheessa kiertoon ne laitteet mitä ei käytä.
Ja näin olen myös itse toiminut. Listat ja F5 kisat on kaikille avoimia. Ja myöskin ulkomaisten foorumeiden myyntipalstat. Tosin joihinkin joutuu näkemään hieman vaivaa, että pääsee lukemaan.
Useimmat höryttelyn "HC" harrastajat viettävät foorumeilla ja netissä tunteja ja taas tunteja ja ottavat selvää asioista. Ja osa heistä ilmoittelee listoista kiltisti myös muille, ettei tartte kaikkien elämäänsä tuhlata koneen äärellä.
Itseäni lähinännä vituttaa juuri tuo ikeminen, että mä en saanut... Listat on ihan epäreiluja... Miksi ei voida tehdä enemmän... Ihan liian kallista... YMS...
Ei näitä vehkeitä kukaan saa helpolla. Itse ole esimerkiski nyt useamman viikon yrittänyt metsästää Foggattia, mutta ei ole tärpännyt. On kuitenkin ollut tarjota vaikka ja mitä sekä rahaa. Mutta ei niin ei. Mutta se tunne kun se sitten joskus tärppää, niin uh. Kyllä on taas lastit pöksyssä.
Se vaan nyt menee niin, että jos jotain itselleen tosissaan haluaa, niin sen eteen useimmiten pitää nähdä vähän vaivaa. Varsinkin tälläisten hommien kohdalla missä tarjonta ja kysyntä ei kohtaa...