Taitaa legenda vamosta olla totta :D
Printable View
Taitaa legenda vamosta olla totta :D
Wut. ILMAM seurantaa paketti tilaushetkestä laskettuna 7pv sisältäen viikonlopun :D
Joo, ja se, että antaa enempi, kuin pitäisi, on vain plussaa!:D
Ihme juttu, että VMaxistakin valitettiin!
5.3 tilattu paketti saapui vihdoin lähipostiin.. Tullissakin se majaili pari päivää..
5.3 tilattu Foggatti kopio saapui perille.. Koht kiukaan tekoon ja testailemaan.
Tuohon kun löytäis vielä halvalla jatkoputken jotta sais 650 akun käyttöön.
Tänään tuli nemesis 2 beaty ringiillä ja helios muovi tripperi.
Tää nemesis on parempi ku joku toinen versio mikä mulla joskus oli, smootit kierteet ja nappi toimii nätisti.
Tää dripperi vaikuttaa kans ihan pätevältä, meinas olla vaan toi muovihattu niin tiukalla etten meinannu uskaltaa voimaa käyttää ku otin sen irti.
Postit on paljon toimivammat kun esim Omegassa, saa nähä miten kestää muoviosat + toi millin ohut kuusiokolo avain jne.
https://www.fasttech.com/products/1/...da-nemesis-mod
Juuri viikko pari sitten kerkesin tilata adapterit esmokelta. Aina käy näin :crying:
Noh eiähän tarvitse paria kuukautta venailla tuetaan suomalaista :thumbsup:
Juu watti puoli puuttuu mutta voltteihin tullu lisää
Eikös evic ollu 5v / 11w ?
Caravela 18490 & 186500 putkilla kotiutui ja eikös ne olekin molemmat eri kierteellä... :)
Kokemuksia väriputkellisista Nemmyistä? Kestääkö pinnoite vai kuluuko pois?
Onko kokemuksia näitten Kick:stä? Innostuin viime yönä tilaamaan pari mekaanista ja niihin nuo kick:it...
Kahtena eri tilauksena tein ja toisen putken kohdalla tilauksessa lukee että shipataan 8.4. ja toisessa että 31.3. Mitvit?
Kickeistä muutamaa viestiä ylempänä, vv 3A rajoitteella, vw 3,5A. Shippauspäivät riippuu miten tavarantoimittajien toimitusajoista, ovat suuntaa-antavia. Useimmiten lähtevät nopeammin, välillä paljonkin myöhemmin.
Mulla shippas viikon aikaisemmin mitä piti ei noi päivämäärät pidä paikkaansa. :crazy:
Olikos täältä tilatessa joku summa rajana että tulli kiinnostuu, free shipping tietysti ei ole sen takïa ongelma mutta kivempihan se iso paketti on kerralla kun monta pientä :D
Ok. On mulla aikaa.