Nii, kuunteleehan jotkut vielä CDltä musiikkiakin. Jotenkin mekaanisen volttien lasku antaa hellemmän tunteen, kuin reguloitu joka tykittää aina mitä säädetty, ja minä säädän aina liikaa...:D
Printable View
Nii, kuunteleehan jotkut vielä CDltä musiikkiakin. Jotenkin mekaanisen volttien lasku antaa hellemmän tunteen, kuin reguloitu joka tykittää aina mitä säädetty, ja minä säädän aina liikaa...:D
Dripperiä välillä Boksilla, mut sitäkin enimmäkseen meksun kanssa..:D
Aika nopeesti on sulattoon menneet..:thumbsup:
Jotenkin kokenut että pitää hallita mekaaniset, että oppii kunnioittaan akkuvirtoja, ja myös Räsäsen varalta. Kun releet on korkanneet niin höyryt jatkuu täällä.
Pakko käyttää boksejakin välillä kun nimetön ja pikkurilli kramppaa joskus, vaporasitusvamma...
Saikkua vapottelusta.:lol:
Mulla menee mekaanista ja relettä ihan tasapuolisesti. Tosin oon mä kyl arponu et laittaisin viestiä Genelle 18500 ja 18650 putkista, pitänee kattoo mitä tilipäivänä jää laskujen jälkeen kouraan. Samalla oon myös haaveillu parista In'axista :D..ehkä sen 510 herrankin vois hommata..
Maaliskuussa alkaa atojen metsästys..:)
Voi P...Maaliskuussahan tulee 47 täyteen. :crying:
Multakin tuli mut ei 47.:laugh:
Jaa pitäiskö sun kohta teetättää kävelykeppi modi? Liite 19874
ööööö. Kait Gene sellaisen tekee.:thumbup: Hyvä idea, Mäkin pääsen vielä sit liikkumaan.:laugh:
No hätä..Saat kyl vielä.:thumbup:
Köh..papoille keppimodit..:laugh:
Vesi valuu silmistä, ku omat kivat menossa. Pikkuisen Kakkahuumoria.:)