Ei niitä Paypalin vaihtokursseja kannata käyttää, ne on silkkaa ryöstöä. Aina kannattaa maksaa kortin valuutalla.
Printable View
Ei niitä Paypalin vaihtokursseja kannata käyttää, ne on silkkaa ryöstöä. Aina kannattaa maksaa kortin valuutalla.
1 euro=1.11295$ kauppalehden mukaan...
Olipahan taas "hyvää" mainosta sähkötupakalle, kun kyläkaupan pihassa rinki mopojonneja puhalteli kilpaa höyrypilviä. :mad: Jotenkin tuli siitä touhusta mieleen saippuakuplien puhaltelu; mitä isomman saat tehtyä, niin sen suurempi on hämmästely/ihastelu muiden joukossa. Olisihan ne tietysti tupakallakin siinä voineet olla, nortin kanssa ei vaan taideta samalla tavalla kilvoitella savupilvien koosta...
Ottaako se vinokone FAn kimpassa jotain?
Kyllä kai se ottaa kun ei vastaankaan sanonut, odotan juuri sen ostoslistaa
Jumaliste täällä Oulussa kaupungilla ollessa meinaa otsasuoni revetä, viimeisimmät pari tapausta kuukauden sisältän: Kaks ehkä 12v poikaa meni pyörillä mun nenän eestä ja toinen huusi mulle että "hieno modi!" ja mä jäin katsomaan perään että ei sun ikäisen kersiitin pitäis ees tietää näistä jutuista. Kävelivät sitten pyöriltä Valkeaa kohti ja tää huutelija oli selvästi tulossa mun jutuille mutta kaverinsa kiskoi säikähtäneen näköisenä hihasta että et mee. Ehkä parempi niin, mulla olis ollut aika tiukka puhuttelu kyllä lapselle. :mad: Ja ihan viimeks olin stockkan eessä höyryillä ja vähän matkan päästä pari pikkujonnea tirskui ja pyöri mutten kiinnittänyt sen enempää huomiota. Sitten kun satuin katsomaan sinne päin niin siinähän toinen pilviä puhalteli höyrytin ojossa että "hei kato mullakin on!" :facepalm: Eikä nuokaan ollut kuin ehkä 13! Jotenkin noissa tilanteissa tuntuu että menee sanattomaks ja leuka loksahtaa johonkin polviin. En ole muuta osannut tehdä kuin katsoa vihaisella tätikatseella että menee perille että toi ei todellakaan ole cool.
Otti se ässä. Vinokone vielä niin saadaan tilausta sisään.
2x100ml Forest Fruits?
Mitäh. Onko taas joku kimppa missattu ala meikäläinen
Jees. Sainpa viritettyä tietokonepöydän ilmanvirtauksen pikku tuulettimella niin että heittää akkunasta höyryt ulos.
Tuuletin on kaukosäätimellä ohjattavan pistorasian päässä ettei tuu kurkku kipeeksi, eikä joudu kurottaan USB hubille.
Senkun laskee modin pöydälle ja sormella sipasee kaukosäädintä. 😀
.