Tai no ei naapurit valita mut lähimaastost X-( varsinki ku naapuri meni ampumaan ittensä joten R.I.P ja pienet sulle pilven hattaralle :cheers::crying: ja toisenpuolen naapuri tuskin on kotoon.
Printable View
Tai no ei naapurit valita mut lähimaastost X-( varsinki ku naapuri meni ampumaan ittensä joten R.I.P ja pienet sulle pilven hattaralle :cheers::crying: ja toisenpuolen naapuri tuskin on kotoon.
Mä ajattelin jatkaa nyt niin pitkään ku jaksaa ja heti herättyä jatkaa
Wallanderi tuli katottua nauhalta ja erittäin hyvää valkkaria kyljessä [emoji33] Vaihtu kyl nyt olueen, jos pienet sievät jussin kunniaks ;)
Joo, tosiansa. Hyvää juhannusta koko höyryävälle kansalle!
Huomiselle on taas lohta sulamassa ja olutta kylmässä.
Mikäs tässä on tsupitellessa :)
Tsup.
heivasin kuulokkeet pois ja kuuntelen nyt ilman kuulokkeit:)
Vakuumilohesta tehty graavi, kehtaako tarjota kellekkään, vai nakkaanko suosiolla harakoille.
ihan sama vakuumi tai ei ni ei kai toi kelpaa muutenkaan muuta ku harakoille :lol:
Mutta missä on foorumin pampun heiluttaja ku aivan hiljaa? Valvooko se meitä lainkaan vai voiko nyt tehä mitä haluu?
Vieläkö ehtii ennen puoltayötä... Höyryisää juhannusta kaikille. :smoke:
Oli jomppeli helvetin hyvää lohta [emoji106]
Just otin kaapista hiukopalana päivällä savustettua [emoji173]
Kuollutta on! Missä miru? S ja muut
Varmaan sekosin laskuissa.
Just loimulohta nappasin sopivan palan salaatin rinnalle!
viettämässä jussia :laugh:
Perkeleen tapatalk ku sekotti mun laskurin. Taidan hakea uuden kaljan ja riipasta kännin.
hyvä idea :D
Homerilla ollut kyllä vauhti päällä. :D :cheers:
Eikä tämä ollut tarkoitettu millään pahalla, jatka vaan. :thumbup:
Mä oon muuten syöny tänään ison kasan savustettuja muikkuja
Onko Taajuus tullu takas eri nickillä? . *Disclaimer* ei liity mitenkään tämän iltaisiin viesteihin...
Lissää kaljoo konneeseen :punk:Ei oikeen tiiä uskaltaako gini pulloa korkata enää nyt yöllä:evil:
fisut saa mun puolest pulikoida siel rutakos ihan rauhas :lol:
E: Kunhan ei mun tassille loiski :laugh:
Olipa kuollut kaupunki. Ei ketään, ei mitään. Nyt unosten jälkeen hereillä ja tääsähän voisi aloittaa vanhoille pohjille. Tuntuu,että henki haisoo siihen malliin jotta ei paljoa tarvi kun olis uudestaan vauhti päällä.
Vaikka miru on selibaatissa niin ite oon puutteessa. Huomas taas ku taloyhtiön grillilä oli 'joku pimu' kuulemma ex nisti ja muutenkin erikoinen. Olis kelvannu toikin vaikka yhdeksi yöksi.
Ja parit kaljat otettu jos ei muuten käynyt ilmi
No aika melkosta:thinking: