No en sanois että asevelihintaan oli silloinkaan, ainakaan laatuun nähden.
Printable View
4 hunttia, ja markkinahinta ihan jotain muuta.
Toki ei enää sellainen hype.
400 modista josta päivä paistoi saumoista läpi oikeesti ku valoo vasten katto... ja sit jotkut ulkomaalaiset pölkyt osti niitä ihan onnessaan parilla tonnilla huutokaupassa
Kylläpäs nyt Sillanpään Jari pisti keikalle pyrotekniikkaa. Kävääsin etuterassilla katteleen ilotulitusta. Kyä sielä nyt keski-iän ylittäneet naiset itkee.
Rupeen siis tekeen noita itte. Harmi vaan että toi pelkkä hybridipalikka taitaa jo maksaa toistasatsa.
Mutta jos suomalaisesta puusta ja saatanan edullisesti ja taatusti uniikkeja modeja. Oikeen sellasia rymymalleja.
Eipä oo kuule kehumista näissä 200€ sarjatuotantomodeissakaan vaikka valmistuskustannukset on taatusti poljettu alas.
Mutta että kaks tonnia, ei saatana!
Mä löydän ininää laadun suhteen melkein joka modista mikä mulla on. Joissakin tosi pahoja virheitä. Oon miettiny josko jonkinnäköistä päiväkirjaa...tai youtuberevikkaa.
Etkös tilannut Triaden ? Onko tullut jo.
On ja onkin ainut mikä käsiini on tullut joka on joka ruuviltaan ja saumastaan napakymppi. Napit ei helise eikä modi rahise. Otan kohta kuvan.
Kaksi miinusta: takakansi liikkuu ylös ja alas kun sitä nuljuttaa. Plussanappi napsahtaa hieman eri taajuudella kuin nega. Tää tuli tosi nopeaan olisikohan ollu reilu vuorokausi.
Breaking Bad = Macgyver, mistä mulle tälläinen omituinen mielleyhtymä tullut? Ei sillä hyviä sarjoja molemmat, toinen kausi menossa BB:ssä...
.
.
Jos nyt saisin päättää nii laittaisin rahani kiinni siihen kaks akkuseen Lost vapen therioniim. Kaks akkua on vaan niin kätevä. Tää jää pöytämalliksi. Tai sitten pitkälle automatkan mukaan. Nahka on kyllä tosi herkkä läiskille.
Nyt on OT ja paljon. Kuva meni kuvaketju.
Pitäähän se robottikullikin ravistella, nääs...