Pakko humuttaa! Off-topicissa siksi että voitte moittia mua kun oon niin paha.
Tilasin joku aika sitten ihanan Michaelin Korsin laukun joka ei ollut ihan halpa. Rakastuin siihen täysin rinnoin :love: Parin viikon jälkeen huomasin sen kyljessä omituisen kuprun, vähän kuin paiseen. Siinä ei ollut mitään naarmuja eikä sisävuoressa jälkiä. Sitten välähti, cleito oli kussut hiljattain oikein urakalla... En ole sata varma onko se syy, mutta muuta selitystä ei ole ellei hyvin outo jälkeenpäin ilmennyt valmistusvika. Suutarillekkin kävin näyttämässä ja oli sen mielestä tosi outo jälki ja sitä ei kuulemma voi korjata. Olin ihan angsteissa ja :crying: kun olin ilmeisesti tyhmyyttäni pilannut kalliin kauniin laukun. Sitten keksin vielä kysyä kuvien kera sähköpostilla kaupasta josta sen ostin, sieltä pyydettiin lähettämään se UPS:n kuljetuksella heidän piikkiinsä se takaisin, ja eilen oli vaan sähköpostissa ilmoitus että rahat palautetaan koko summa mulle 14 päivän sisällä. :eek: Olisin kyl oikeesti kaivannu jotain analyysiä että mikä se jälki oli. Mut tätä en kyl uskaltanu odottaa, ootin että sieltä tulee vaan että oma vika ja tolle mitään voi tehä.
MÄ OON NIIN ILOINEN <3 Vaikka vähän huijari ja kusettaja mut silti huojentunu <3