Ei tietenkään.
Printable View
"Piristysruiske" Jamolle: :thumbup:
Kiva tuuli ulkona. Onneks voi pysyy iha sisätilois.
Nyt mut jätettii iha yksin tänne [emoji20]
Kyllä mää vielä hereillä oon, kirjoittelin vaan tässä välissä nuottipalleroita paperille :)
Kai sitä pitäis olla nukkumas mutku unirytmi o menny ihan päin helvettiä.
Mulla samat taipumukset :) Itsellä on auttanut usein että laittaa koneen kiinni tuntia ennen nukkumaanmenoa eikä tee mitään kovin aktiivista, niin kyllä unensaaminen helpottuu. Tosin unensaantinsa kullakin, jotkut eivät vaan yksinkertaisesti saa unta vaikka mitä poppaskonsteja käyttäisi.
Aikaisemmin laitoin herätyskelloa kauemmaksi niin, että jos sen mielii sammuttaa niin on pakko nousta ylös. Totuin pikkuhiljaa volyymiin, ja en meinannut aina herätä herätysääneen. Nykyään mulla on sellainen järkäle että sillä herättää tarvittaessa vaikka naapuritkin.
TV-viihteeseen liittyen, mahtaako joku muistaa vielä persoonaa nimeltä Kenny Everett? Video Show? Television Show? Anybody ikäloppu :confused:
Mä oon jo miettiny pitäiskö koittaa sellasta liikkeelle lähtevää herätyskelloa mikä pitää ottaa kiinni et saa sammutettua [emoji3]
Ei tänäänkään ole ostettu mitään. koko päivänä ja voi merkata kalenteriin, ettei ostettu illallakaan.:yawn:
Huomenta vaan kaikki Karvalliset ja Karvattomat.:)
Heh. Pikkuisen lyhyet unet oli :yawn:
Et ole ainut, vissiin pari kolme tuntia torkahdin.
ei päässy pistämään aamusettiä tissipuolelle lainkaan.:crying:
Hyvin pääsee kun menet vaan ;)