Yksi riittää
Ja mustaa karhun sisäfilettä ajattelin [emoji4]
Printable View
Kyllä mä otankin, pitäisi vielä joraamaan lähteä ja kyllä mä tästä piristyn[emoji106]
itteeki kyl ramasasee aika rajusti mut perkele koitan sinnitellä väkisin kaljan ja viinan voimin :D
E: nii kauan keikun hereil ku vähänki pysytyn
itel on tölkki muodos tota karhun sisäfilettä :lol:
juu ihan tölkki muodosa nautin kokoajan tosin oon kaatanu tuoppiin sen :laugh:
Karhunliha namia ;)
Jos kinilonkeron ottas, PULLOSTA tietenkin :)
ja nyt alkaa ipv:st akku hyytyy ku ei jaksa maganusta enää oikeen 55 watil tulittaa:mad:
Hyvää Jussia kaille ottamalla tai ottamatta...
Tuli viel mieleen, että kokkokin elävänä tuli nähtyä ja telkkarista tuo lännen salko...
Hyvää Jussia höyrypäät! :)
TSUP!
Kerran saanu kunnian syödä. Kyllä joku syksy meidänkin porukalla natsaa... 2 peräkkäistä vuotta ollu yhteislupa ja 2 karhua nurin mut ei meidän porukkajahdissa :(
Bastusta just pois. Vaimo nukutti pienemmän ja mä alan pistämään isompaa nyt pehkuihin. Sit pääsee syömään kunnolla.
Edit: Hyvää juhannusta kaikille tasapuolisesti.
voihan peijakas sentään! Nyt alkaa olee jo aika maistissa:facepalm:
Täällä helvetin tarkkaa, pitää olla useampi jahdissa ja alueen päällikön lupa sekä jahtipäällikkö mukana + ei saa ampua kuin koiran haukkuun mielellään... Passiketju on sit eri homma kun karhu lähtee haukusta liikkeelle...
Toissavuonna kun lupa oli niin 3.30 liikkeelle ja karhu nurin toises pitäjäs ennen kaheksaa ;)
Nyt vielä kun pystyn toivotan kaikille hyvää juhannusta[emoji8]
tattis ja sinne myös hyvät jussit :wheee:
ahhaha vois sivusilmäl kyttää tota kummeli storiessii :D
Sauna lämpeemässä, kelpaa istua terassilla ku o hyttyskarkotin, toimii oikeesti :esmoke: :cheers:
melkeen vois heittää lidlin pitsan uuniin samal ku kattelee kummelii :laugh:
Hyvät jussit kaikille :) olokeeha immeisiks :)
Komia keli siipyyn rannalla
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06...8c49a7c212.jpg
Joko muut sammu vai miks tuli hiljasta?
Täällä minä!
Joko ana päässy alottamaan oluen juonnin?
Täällä ollaan viel :cheers: Kattelin vaa kummelin välis :laugh:
Niin kattelin mäki
Ja nyt täytyy luurit pääs kuunnella musaa ettei posliinit tuu oven taakse kolkuttelee :laugh:
Jos tulee kolkuta takasi [emoji23]
Joo no viimeks oliki sellane skoude ku tunnen :laugh:
Emmää mitää olutta pääse varmaa koko yönä juomaa, oon kuskina nii kaua ku noi nyt haluu tua baarissa hillua! Huomenna on fosterssi aamupalana!