Origen Dripper V2 - No Drip Tip
Tuolla oli viimeviikolla miusta mut ei oo enää :confused:
Printable View
Origen Dripper V2 - No Drip Tip
Tuolla oli viimeviikolla miusta mut ei oo enää :confused:
Mul vaikka mitä..:laugh: mut en yleensä myy. mä vaan ostan.:)
Foorulla joku myi mun mielestä eilen..Origen oli jollain ja toisella oli Magma ..mut se oli varattu jo 4 päivää sitten jollekin ku kysyin.:crying:
Mää tilaa vaa klooneja kiinasta 10 euroon ja puhaltelen sen mitä täytyy :laugh:
mut ooommää myäs kännisä
Toi origen genny oli kyllä positiivinen yllätys. onneks hanski melkein pakotti ostamaan sen, nyt en haluu enää luopuu siitä :laugh:
Samoin manta..ei pilvien pöllyttelyyn mut makusteluun. Kyl silläkin pilven saa ku viittii..:)
oksettaa vieläkin ku laskettiin montako röökiä olin vetänyt eläissäni..melkein 650000 pari tonnia jäi vajaaks.:blink:
vai oliko se 2000 vajaa 700000.
Ja origenia voipi ihan täysiä ajella pumpulilla ei vuoda eikä anna kuivaa!
näin on.manta vastaava.
Mua kauheesti kummastuttaa nuo varaukset :confused:
Ainakin itse ajattelen asian niin että: Jos ei oo varaa haluamaansa just nyt maksaa, ei sitä voi silloin ostaakkaan. Joutuu tyytyä ostamaan sen sillon ku on varaa. Itse en ainakaan haluaisi yhdenkään myyjän joutua odottelemaan takiani epätietoisena, ostaako vai ei, kun niin harmittavan usein nämä varaukset päättyvät peruutukseen. Tiesti, jokainen tyylillään, niin myyjänä kuin ostajana, kunhan luotujen sääntöjen puitteissa. :)
Kunhan taas ihmettelin :D
mä en viittis edes varata. Eri asia on esim jos ostetaan kallista ja varauksen aikana haetaan taustatietoja
Magma on. H-dripper on. Ja Magmastakin toiseksi suurimmilla aukoilla vaan. Origen vois sopia tohon linjaan.
Origen myös toisiks suurimmilla aukoilla ok. Ainakin mun makuun.:D
silittelee ja sit Turkki pölisee.:drool:
Heippa, oisko tinkii 20 € hp :stä?
maksan ens jouluna
t. homo-petteri