..eihän niitä ole suunniteltu Suomen paska teille..täällä on kohta ainut ajopeli Lada Niva:D
Printable View
^ Juu, tossa kun tuli juuroopassa kierreltyä pikkuteitä niin välillä oli muutama pätkä melkein kuin suomessa mutta enimmäkseen ne kyllä oli ihan ok kunnossa.
Kävin minäkin tänään ihan varta vasten ajelemessa kun tiet ovat jo kuivat ja tuli sama mieleen että kuin venäjällä ajelisi silloin kun sai kilometrin mutkatietä V6:sta laulattaa :)
E: Oikeesti en ole nähnyt niin huonokuntoisia teitä kuin täällä Salossa ympäristöineen. Asuin 9 vuotta Lapissa enkä koskaan ole nähnyt samaa. Lapissa ei tarvinnut koskaan täyttää pissapoikaa, kunhan tajusi sen tyhjentää ennen pakkasia...eikä myöskään tarvinnut autoa pestä eikä ruosteista huolehtia. Yhtään kolaria en ajanut enkä nähnyt.
On se hyvä kun teitä suolataan.
didin miinusruuvista menny jengat. SAATANA!
Kreikan postin asiakaspalvelun mukaan mun paketti on saapunut suomeen 6.3 ja itellan seuranta/asiakaspalvelu ei vieläkään löydä pakettia :mad: Saatana jos se on hävinnyt johonkin.Eniten ottaa päähän kun paketissa on Kayfun v3.1!
Isä kuoli tänä aamuna töissä , tankit ja akut tyhjinä, lompakossa kasvaa hämähäkinseittejä enään...ei jaksa , jotenkin tyhjä olo, ei osaa ajatella järkevästi mitään.........sanoja ei vaan nyt tule , juuttuvat johonkin.
Voimia, osaan ottoni
Osanotot.
Osaan otot, jaksamisia
Sanaton olen minäkin. Suru vie aikansa eikä tunteitaan kannata peittää. Osanottoni menetyksesi takia.
Otan osaa :(
(liiankin tuttu tunne)
näette vielä, ei huolen häivää. tuska katoaa ajan kanssa ja muistot kultaavat poissaolon. :esmoke:
Ärsyttää, ei saa ikinä tuhatta viestiä kasaan näin vähällä lässyttämisellä :mad:
Voimia Mosse70, vähän sanoja paljon ajatuksia.
Osanotot Mosselle.
Täällä ärsyttää naapurin ihana pikku karvaturri joka haukkuu kohta toista tuntia yksikseen, nukkumaanki pitäs päästä
Posti-Patella kompassi sekaisin! Ei kaivattua lähetystä tänäänkään!
Saatana.
Onneksi skippasin chi youn brassilistan ja pari muuta kivaa listaa kun luulin, että vois olla saumoja ihybben keep calmiin. Jooo.. Katellaan sitä kevväämmällä. Taisi ihan 3sekuntia mennä siitä kun add to cart ilmestyi että pääsin klikkaamaan proceed to check outtia ja siihen ne sitten loppuikin. Vissiin lotossa voisi olla edes vähän paremmat saumat kuin tuossa LE kilpajuoksussa rapakon taakse kylän omia poikia vastaan.. Haiskoot vitulle, minä alan sitomaan perhoja kun kramppi hellittää. No mutta tää on vaan harrastus. Silti vitutti niin että tärisen vieläkin. Kiitti moi.
Hyvin sanottu siinä ylhäällä!
Itse tosin jätin nämä arpajaiset väliin, mutta samoissa tunnelmissa mentiin Sugar Skullin tultua myyntiin.. :mad:
Ja tämän päälle missasin aamun kilpajuoksun vaperevillä Chi You SS:tä.. Nyt voi mennä nukkumaan kun naama irtosi ärsytyksestä.
EI TULLUT POSTIA MULLE! :mad:
Pienoiset nikotiinivajarit kiukuttaa... Muutenkin melkosen perseelteen menny lähiaikoina, ja nyt odotellu postista e-nesteitä. prkl
Pitäs akustinen skeba lähettää, paketin pituus 102cm ja postin (niin sen ystävämme) maksimipituus paketille on 100cm. Just joo.
Kun paketti piti olla perillä kuukausi sitten, valitettu on mitään ei tapahdu :mad:
Ärsyttää kun uusi tietokone ei joutunu vkonlopuks, ärsyttää kun peli ja dvd-boksit ei tulleet vkonlopuks vaikka tilasin ne jo viikko sitte ja just tänä vkonloppuna ois ollu aikaa pelailla ja katella töllöö...
Ärsyttää lehdistön tapa uutisoida :mad: Jos henkilö menehtyy ulkomailla niin vedetään hänen ammattinsa kiintopisteeksi..esim. tämän virossa menehtyneen miehen juttu. Toinen raju esimerkki oli se kun eräs henkilö tappoi kaksi ihmistä Rovaniemellä ja oli hetki ennen tapahtumaan kotiutettu entinen rauhanturvaaja niin lehdistö paukutti isoilla kirjaimilla, että: "Rauhanturvaaja tappoi kaksi ihmistä Rovaniemellä".
Neuvominen alkaa käydä hitusen turhahkoksi kun vastataan vittuilulla.
Rauhanturvaajacasessa ainakin oli jotain pohjaa sille miksi uutisoitiin kuten tehtiin: Kyseinen henkilö oli allekirjoittaneen kanssa samaan aikaan palveluksessa ja tapahtunut oli monen asian seurausta, osa johtui nimenomaan palveluksesta. Vasta tämän jälkeen pv otti käyttöön järjestelmällisen debriefing-käytännön kotiutuneille..
Debriefing :p näin on...onneks äijien kanssa pystyy paremmin briiffaamaan äffä-pullon kera :cool: Mun körmy on mun kotini ja sinne ei ämpeellä ole saatana asiaa.
edit: no hieman näyttää pahalta tuo mun viina-kommentti tuohon ahe222:n tekstiin nähden, mutta viisasten juomaa se on..