piip
Printable View
Kyllä alkoi päivä /c:stä; salmiakki loppu, kuvittelin sitä vielä putelin olevan :'(
Lava tipahti. Karton kierteet jäivät tuubiin kiinni. Saihan sen sieltä pois, mutta nyt pitää höyrytellä kahden käden otteella eli pitää tankkia kiinni lavassa.
No. Käy se näinkin. :-)
iPadin vaihtolasi tuli rikkinäisen vaihtolasin tilalle ja sekin rikki. iPad on nurkasta murtunut ja sen lisäksi mulla on 2 täysin rikkinäistä vaihtolasia. Prkl kiinalaiset kun eivät osaa pakata kunnolla lasia.
Kuukauden vanha ego-akku kuoli yöllä kesken höyryttelyn. :-\
Tuli vihdoin ja viimein Kalafanin lähetys jossa piti olla resistance ja NR-lankoja ja wickiä. Nyt mulla on jotain 30 metriä NR-lankaa mutta ei vieläkään sitä vastuslankaa mitä oon odotellu kuin kuuta nousevaa. Räyh.
vitun kaikkitietävät appiukot. Ei saa edes keittiöremonttia rauhassa tehdä.
Tuli sitten tänään oltua puoli päivää ilman pössyttely omasta tyhmästä päästä johtuen.. :D
Pohjustuksena aiheeseen minulle oli tulossa 4 eri e-savukkeeseen liittyvää pakettia jossa kahdessa erinnäisiä laitteistoja ja kahdessa erinnäisiä nesteitä. No rouvalle soitin päivällä että oisko mulle tullut paketteja ja sanoi että 3 pakettia oli tullut joten innoissani tieten heti sanomaan että tuo kaikki paketit tänne ja kaatelin trap tankista jämät pois että pääsen vihdoin testaamaan niitä alien vision aineita joiden laskin tänään saapuneen.
Suu kuolaa valuen ootin että sain paketit kouraan työpaikalla (samalla kun tyhjä trap tank odotti uutta täytettä pöydällä) vain huomatakseni että kaikki kolme pakettia olikin laitteisto!! No syyhän oli kun ei ollut kaikki laitteet mahtunut yhdeltä toimittajalta yhteen kuoreen oli tilaus jaettu kahtia..
Siinä se sitten päivä meni kivasti kynsiä syödessä ja alaisia höykyttäessa kun ei periaatteestakaan tullut otettua analogisesta korvaaja loppu päiväksi..
Mitä tästä opimme? Emme yhtään mitään..
Tyhmästä päästä maksaa koko keho :D No toivottavasti et kuitenkaan kovin pahasti alaisia höykyttänyt.
Jotta tulis jotain valitusta itseltäkin niin sanottakoon, että vasta ensi viikolla tulee satsi diivan all-day-vapoja eli VR:n French Vanillaa ja Black Label Classic no. 5:sta. Siihen asti pitänee pärjätä näillä paskoilla nesteillä mitä itellä on. Ei siinä mitään, herkkunesteitä on kaappi pullollaan mutta tuo tumma ja paahteinen tupakka mitä neiti kaipaa tukahduttaakseen makunystyrät, sitä ei ole. Vermillion Riveirn tupakkamaku kun on omaan suuhun jotain sukkahien ja oksennuksen väliltä.
Vilunki porukasta saastuvat foorumit.
Onko ihan pakko kokoajan tilata jotain.. GRR. Näköjään on.
Tuli tilattua muutama pre-punched boge. Kaks pienen pientä reikää niissä on.
Ekan kerran maistan palanutta Bogesta tankissa. Johan nyt on hemmetti. Pakko ne on tehhä näköjään jatkossakin itte. Reijät.
Hätähousu. Hyvin ne pelaa :P
Voi vitunreikä, tänään loppu duunit, soppari is over, sesonki is over, työttömyys on anaalirauhasesta.