Virheitä sattuu jopa meille :) Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalvelu@finnvape.com, niin eiköhän asia saada hoidettua.
Virheitä sattuu jopa meille :) Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalvelu@finnvape.com, niin eiköhän asia saada hoidettua.
laitoin postia...
vähän huonoon väliin osu kämmi... melkei millon vaan muulloin ei ois ollu ees haittaa... hyvin hoidettu kumminkin, kiitoksia... :thumbup:
jee misteri saapui. \o/
Perjantaina tilattu, tänään perillä. Eli maaginen 4 päivää täsmää.
Kiitoksia jälleen tavaroista!
Voihan helvetti sentään! Maanantaina tuli innokin iTaste MVP kotiin ja nyt tänään pääs näin käymään 3069c9e18b1c2e0c048de703f32f1f69.png. Auttaako tässä enää mitään ja saako tälläsella tohlailulla edes uutta tilalle. Koitin tota koristesormusta napata irti, mutta tulikin napattua vähän isompi saalis. Ja nyt vituttaa :mad:
Eikun yläkansi irti ja kolvailemaan.. ja liimailemaan..
SMOK e-pipe varastossa! Mekaaninen piippumodi, 18350-akkukoko. Tästä pomminkestävä "kännimodi" tai saaristolaivurin höyrykone kesän rientoihin Liite 7339
Liite 7340
Pakkohan sitä oli piippu tilata. Just tommonen metallinen mitä oon hakenu. Ei noi puiset kyllä nappaa yhtään.
Katoppa mr akun tuotoksia:rolleyes: mies tekee just semmosen piipun kun haluat:D
pystyykö modaamaan finnvapen vivi tankin lavagennyn kaltaseksi ainakin vaikutta että pystyis kun tukkin ilma reijän pohjasta ja porais muovitankin ylä osaan ilma reijän onko kukaan kokeillu?
Veikkaan, että oot ruuvannu liian tiukkaan. Mulla hajos yks ego laturi pari kuukautta sitten, kun ruuvasin ladattavan akun siihen liian tiukkaan ja sit auki ruuvattaessa se alkoi pyörimään tyhjää. Paskaksihan se meni ja roskiin. Siitä "viisastuneena" (nii varmaan) mä tilasin MVP:n ja sen kans jätin kyllä atot tosi löyhälle ja mitään ongelmia ei ollut. Mun mielestä Finnvapen sivuilla on maininta "hellästä" ruuvaamisesta. Yritä kinnata uutta tilalle, mutta varaudu kolvaus/liimaus sessioihin.
Onko mitään hajua tulisiko nemmyjä saldoille tulevaisuudessa?
Noita Nemesiksen flättejä ylä cäppejä voisit myös kysellä, josko saisit myyntiin. Itse ainakin haluaisin yhden matan.
On kysyttä flättejä, Nemesiksiä ja vaski-Nemesiksiä, mutta ei ole saatu kuin ympäripyöreitä vastauksia, vaikka ollaan sarjanumeroista päätellen myyty noin 20% kaikista valmistetuista Nemesis-patukoistaLiite 7358
SMOKilta pukkasi uutta hyllyyn tänään:
X2 ViVi Nova 1.5 Ohmin Dual Coil -atopäillä
Kirkas ja musta settinä, jossa tankki, tippi ja neljä atopäätä
Stainless Steel umpirosterisella tankilla (1.5 Ohm Dual Coil)
Pyrex ViVi Nova, noh,Pyrex-tankilla (2.4 Ohm atopää)
X2 Dual Coil vaihtoato yllämainituille (1.5 Ohm)
http://www.finnvape.com/tuotekuvat/258x/PYrexTrio.jpg
sunnuntaina tilasin alotuspakkauksen, on postitettu maanantaina, ego-K joka on tarjouksessa, ja erinäisiä nesteitä :D toivottavasti tänää tippuu luukusta. Onko muuten kokemuksia tosta CE8 ego mesh clearosta ja oisko sitä tuossa finnvapen hyllyihin?