No minähän roikun täällä muutenkin 24/7?
Printable View
Hei vaan rakkahin Trolli
Kiitos mieltä ylentävästä palautteesta, tuon pidemmälle en viitsinyt lukea. Olen pahoillani, jos viestini ovat epäloogisia. Yritän kuitenkin vastaisuudessa kovasti parantaa tapani ja ottaa sinun viesteistä oppia. Ne kun ovat AINA täysin loogisia, eivät ikinä ole aiheuttaneet hämmennystä ja liittyvät aina käsiteltävään aiheeseen - siis lyhykäisyydessään: jokainen viesti ja sana pelkkää rautaista asiaa.
Haleja sinulle, olet niin ihqu :love:
Ei varmaan minkään foorumin modeille mitään makseta, eiköhän sekin ole ihan harrastetoimintaa siinä missä muutenkin foorumeilla notkuminen tai vaikka höyryttely itsessään... :D
Mä saan liksaa tänään, täällä roikkumisesta. Saikulla ku olen:crying:
Itsehän en harrasta hyväntekeväisyyttä.
Ajatteleppas niitä Afrikan veljiä jotka saa riisipaketin ja konepistoolin suoraan taivaalta.
Eivät ole vuonna 2014 oppineet kaivamaan kastelukanavia ja viljelemään maata.
Hyväntekeväisyys ainoastaan jarruttaa kehitystä.
Kaipa sitä jollekin vois 5€ antaa, jos olis Miljoona tilillä.
Huoh. Rupeaa menemään rasittavuuden puolelle jo.:crying:
Nappigate
Missä Pitkäkorva luuraa?:crying:
En tiedä, mistä johtuu, mutta gate-loppuiset tapahtumat ovat selvästi lisääntyneet vuosien aikana. Toisaalta iso plussa tässä harrastuksessa on, että ihmiset ovat valveutuneita ja jakavat tietoa muillekin. Meillä ei kuitenkaan onneksi olla lähdetty täysin tuohon jenkkien pelon kulttuurin, missä maalataan ensin pirut seinille ja sitten vasta tutkitaan.
Tällaiset merimies lauluthan on mulle ominaisia, koska kahlasin viime kesänä saareen perämerta uhmaten.
https://www.youtube.com/watch?v=QOzKnYTiDWA
Mitä mieltä Raaka-Eki hyväntekeväisyydestä jota harjoittaa joka sivustolla käydessään, mainoksien muodossa?
Itsellä ghostery + adblock.
Koitan siivota, pitäis pestä vg-mähmät ikkunoista mutta lasinpuhdistusaine on mennyt piiloon. http://i.imgur.com/hUMCeRU.gif :D
Roskapostista mulla pikkuisen mielipide..Loput sensuroitu.X-(