Laske nyt. Saatat olla ainoa rajapyykin ylittänyt.
Milliin täällä ei pääse kukaan varmaan.
Sadantonnin ylittäneitä onkin sitten kymmenittäin.
Printable View
Laske nyt. Saatat olla ainoa rajapyykin ylittänyt.
Milliin täällä ei pääse kukaan varmaan.
Sadantonnin ylittäneitä onkin sitten kymmenittäin.
Eipä ole. Ihan itse vedetty kaikki. Olen sitä mieltä jos Röökiä vetelee saa ne myös itte ostaa. Eli Röökin tarjoaminen, ei kuulu tapoihin.
5 askia = 100 tupakkaa. 16 tunnin valveillaololla pitäs polttaa tupakka n. 10 minuutin välein.
Juurikin niin. Töissä kun tehtiin pitkää päivää. Ainoa hetki kun ei palanut, oli se kun oli ruokaa suussa.
Silloin sai vedellä melkeinpä missä vaan.
Melkein kaikki Timpurit, ketä silloin polttivat . Olivat vetäneet 1,5-2 askia ennen 16 ku normi päivä päättyi.
No ei siinä kyll kauheasti ehdi duunia tekemään jos kokoajan pitää olla seuraavaa sytyttämässä :D
Kyllä se suussa paloi eikä, tarvinnut ku vanhalla sytyttää uus ja räkästä tumppi menemään. Oli muuten metkaa olla heittämässä Uistinta. Ennen rööki suuhun ja heittely jatkui. Höyrytellessä pakko vapauttaa toinen käsi, ni tuli istuttua. Oksettaa ku ajattelen vanhoja aikoja. Hyi saatana.X-(
Pienen kalkuloinnin jälkeen pääsin 692819 Poltettuun Röökiin. Vittu miten oksettaa pelkkä ajatus.:facepalm:
Onhan tää harrastus joka houkuttelee viattomia lapsia kiellettävä. Täälläkin tällaisia tupakkaa kokeilleita voorumi täynnä.
Vitusti liikaa joka tapauksessa. Ainoa päivä minkä haluisin elämästäni vaihtaa. On se Perkeleen Päivä jolloin pistin ekan röökin suuhuni.:crying:
Ainoa päivä minkä itse haluaisin vaihtaa oli se kun päätin viedä exmuijan synttärilahjaksi lomalle Kreikkaan enkä ostanutkaan niillä rahoilla moottoripyörää kuten olin suunnitellut :banghead: No ehkä toi tupakoinnin alottaminenkin olis voinu jättää tekemättä :whistle:
Laskin vahingossa 2 viimistä vuotta mukaan...alle 700000 jäi.:thinking:
Muumi ja smurffilimsat loppu. :crying:
Mulla taisi mennä röökiä oikein huonoina päivinä normiaski päivässä, keskimäärin varmaan joku 12. :thinking:
Edit. Siis tupakkaa, ei askia. :D
Montako Porkkanaa päivässä menee?
Me yli 4kymppiset vartuttiin ihan eri aikana. Silloin vaan useimmat miehistä poltti. Sitten ne kuoli pois. Mepäs huijattiin niitä eikä kuollakkaan - ainakaan ihan heti. :D
Aluksi meni 24 ja 18mg Nesteitä. Kuukausi sitten 12mg..nyt 7Mg 5mg ja Dripperillä 3mg Riippuen vehkeestä hiukan. :)
Hyvä esimerkki ketjupolttajasta löytyy joka kesä. Jokainen yli 50v kaivinkoneella työtä tekevä mies, tupakka suussa ihan koko ajan :D
Näin se menee. Mut toisaalta hyvä et Röökinpolttoa rajoitettu, niin ei pääse ihan joka paikassa vetämään.;)
Monella Rekkakuskilla sama homma.:crying:
Voinko kysyä miksi odotit 2 vuotta savuttomana ennenkuin rekkasit tänne. Kun olet kuitenkin ihan puhelias kaveri, ja laitteistakin kiinnostunut.
Itse stalkkasin täällä n.3 kuukautta ja rekkasin kun olin ollut 1kk täysin savutta.
En tiennyt koko paikasta. ja töissä 12-16 tuntia päivässä ni ei oikeen jaksanut haeskella mitään uutta. Bilistä pelasin netissä Mailmanliigaa ja Shakkia mätkein vapaalla.:thinking:
Jotain Kartotankkien tilalle hain ja sit tämä sivu poksahti auki. Puolivahingossahan tämä löytyi.:thinking:
Mut mähän olen niin, hiljainen ja ujo.:popcorn: