Niin on. Mutta se on joku brittiläinen erikoisuus että asiat pitää uittaa etikassa. Etikkahan on parhaimmillaan siivous- ja puhdistushommissa.
Printable View
https://www.youtube.com/watch?v=O3i-5S7Khpc
Hyvää juhannusta vaan kaikille :)
Jaahas maistetaas tollast porter oluttaki. Melkoosen tummaata oli etten sanois jo melkeen mustaa :eek:
Meillä myös kaupunkijuhannus, tai kaupunki ja kaupunki, kun "syrjäkylällä" asutaan.
Tässä yheksän vuoden aikana on oppinu trimmaan sellasilla vaatteilla mistä karvat lähtee irti. Joskus tota vanhempaa (ko. karvakasan jälkeensä jättäneen emää) trimmasin fleecehousuissa... Ne oli pakko heittää roskiin, kun ei kuivausrumpu ja teippiharjakaan pelastanu :D
Bordeterrierin karva on erittäin karkeeta ja terävää, ja näitä saa ihan säännöllisin väliajoin vetää pois ihon sisältä mm. jalkapohjista. Jää siis myös vaatteisiin kohtuutehokkaasti kiinni :mad:
Meinaakos "homer" Dilbe olla juovuksissa Jussina? Olikos toi 9 prosenttinen chimay blue elikkäs sininen?
Tankissa pirtelöä, smurffipullossa batterikossua. Istun varjon alla ja ootan paljun täyttymistä :)
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06...12caaaf426.jpg
Joo juurikin sitä :) Ja juu kovasti ois meininki olla pikku päissään :lol: Ja nyt menee normi karhu kolmosta ihan täsä saunomisen ohessa :cheers:
Jos nyt jo lonkeroa :)
Ei varmaan pysty kaikkee tuhoo tänään :evil: viel ois laatikko olutta muutamat tummat ja vodkaa about puol litraa ja ginii puolen litran pullo ja sit on jotain vana tallinnaa ja jäksyy :eek:
Jaa tänäänkö piti grillata fallossymboleita, palvoa tulta kuin mikäkin pakana ja hukkua järveen. Ei kai tässä sitten muukaan auta.
Jussin kunniaksi ja naapuruston kiusaksi höyrytään BFF jussina loppuun.
Ihme neste. Yksi ominaisuus on että atoa ei tarvii pestä edellisen litkun jäljiltä - mitään muuta kuin sen maun ei maista :D (ja mulla oli salmaria tankissa ennestään...)
Hyvää Juhannusta koko poppoolle !
naapureitten iloks rokitan nii maa perkeleest :lol: toivottavast tykkäävät mun musiikist :punk:
Jaaha, villasukat jalkaan ja palttoo niskaan=grillaamaan :)
tääl paistaa täl hetkel arska :D vetelen just chilipähkinöit naamaan ja samal kaljaa :eek: om nom nom
Useat niin kovassa juhannuksen vietossa ettei ehdi täällä pyöriä lainkaan?
Jos iteki vetäsis välillä BFF höyryt muiden ohella.
ite kyl varmaan keikun tääl nii kauan ku silmät vaa liikkuu pääs :lol: en ajatellu mihkään lähtee tänään et ihan perinteiset kalsarikännit :punk:
Nonni ja nyt kastus puol paitaa :lol: osaajuoda.com täytyy vissiin hakee pille tai jotain :thinking:joo ei vaan saanu aikaseks soitella kavereille et mitä puuhailevat ja sit viel ku monilla on pikku naperoita ni ei sillee enää remuu ku ennen ni ei jaksa edes vaivautuu:whistle:E: vai oiskohan pilli :lol:
Mulla illemmalla sit jekkupatterit, nyt alla eka kierros grillailua ja pullo jotain Garagen Lemonia. On mulla muumilimsapullokin! :thumbsup:
On muuten kivan nähköinen vehjes, voisi hommata itsekkin tuollaisen kakkoslaitteeksi. Kynnetkin ihanan väriset! Mikä lakka?
Siis onks sulla vain rahkaa juhannuseväänä? :o
Ei perkulka en oo ikään maistanu näin makeet kaljaa :o pakko heittää chilipähkinöit välil suuhun et kompensoi tota makeutta:o
gargh mul menee ehkä tunti tossa et saan tuhottuu ton puolenlitran tuopillisen tota:o ei vaan pysty, liian makeeta:thinking:
E: Tää on ku vetäis jotain suklaakastiket suoraan tuubist :facepalm:
Siideriä hain just "smurffilimpparin" kaveriks. Palju lämpiää, grillissä kohta hiillos. Grilliin menee makkaraa ja ananasta, kaveriks salaattia. Muuta en jaksa tänään viritellä :D
Viritettiin terassille näyttelyteltta (tätä kun ei oo katettu) ja koirat häkeissä (ei aitaa) mukaan :) Hyvin toimii, ei sada enää :)
Tää on joku ihan perus markettilakka, jotakin nopeesti kuivuvaa. Maybelline?
Jekkua mä en kykene juomaan, yök!
voi taivas sentään. tää on kyl melkosen kammottvaa kaljaa. ei oikeen tää suklaisuus iske nyt muhun. alkaa olee jo viittä vaille etten kippaa viemäristä alas:crying:
E: Tai sit vetää ykkösellä alas ja hirvistää :eek:
hyi helvata mut alas meni täst viemärist :worship::blink:
GIN Long Drink. Eipä tässä muuta.
Aah nyt maistuu taas hyvältä. Ihan normi karhua vaa eikä mitään hienosteluu ja milkkiä maganuksest :wheee:
Pöh. Kaappeja pesin, pakastinta tyhjennän. No, pottua ja lohta vedettiin napaan, mutta ei varsinaisesti juhannukseen liittyen. Tässä on nyt kiire saada tietyt hommat tehtyä ennen lomaa ja ens viikonloppu menee taas kuolleen sukulaisen asuntoa tyhjentäessä ja siivotessa.
Makkaraa ei ole tullut kyllä syötyä jotain 5 vuoteen. Grilliruoista en ole innostunut ja hieman haasteellista se kerrostalossa oliskin.
Täällä taitaa olla noin kaksi ihmistä selvinpäin?
itehä oon selvinpäin kännis :laugh:
Mä oon kans ihan shelvä :cheers:
joo nakit on kans hyvii :lol:
Nyt kyllä vaikuttaa vahvasti siltä, että offtopic on saavuttanut jonkinlaisen raja-arvon sisällön älyllisyydessä. Taitaa olla juhannus! Ja kesäpäivänseisaus lähellä.
E. Ei millään pahalla. Jatkakaa.
Juu jatketaan hörpöttelyy :whistle:
Perhana kun tekisi mieli keittoilla tänään mutta lupasin autoa ajaa [emoji25]
Jatketaan älyllistä sisältöä...
Tuli pari riviä ribsejä grillattua, ekat ikinä ja olipahan hyvää vaiks ite sanonki. Ja uusia pottuja kyytipojaks.
Ny on vaan vatta sen verran täys ettei meinaa pirkka-olut upota. Hmmm, pitäisköhän ottaa pieni siivu standardia, josko sit alkais taas olut maittaa