Halavalla kun saa, ja uskoo kaikki kauppiaan kehut...
Printable View
Ja päälle vielä kuorrutuksena kakulle samanlainen asenne kuin kaverillani, joka tilaa Kiinasta vaikka mitä sontaa "kun oli 80% halvempi kuin Suomessa". Tosin tämä vertailukohta on jokin laatutuote, eikä mikään kiinalaisen nyrkkipajan orpolapsilla teettämä kolmen eurocentin kopio huntin laitteesta. Sitten itketään kun laite hajoaa ennen kuin on edes saanut sen toimimaan kunnolla (tästä kiitos vain kiinaksi olevien manuaalien) :banghead: Paras tapaus taisi olla jokin muutaman kympin "äly"puhelin, jota ei saatu edes porukalla edes perusnäyttötilaan ("kotiruutu" vai mikä se nyt on) ja oli käytännössä täysin käyttökelvoton kapistus.
Mä oon tilannut akut siten miten täällä neuvotaan... Helppoo :thumbup:
HEH_HE_HEE
https://www.hsgac.senate.gov/media/m...y-be-repealed-
Jenkkisenaattori lähettänyt noottia Obaman väistyvälle hallinnolle jotta lopettaisivat semmoisten turhanpäiväisten lakien säätämisen ja voimaansaattamisen minkä uusi Trumpin hallinto tulee kumoamaan. Esimerkkinä nyt vaikka sähkösavukkeet....
Komsiikomsaa... Itse en jaksa uskoa että sähkötupakka mikään terveystuote olisi, mutta uskallan väittää vastaan siinä asiassa että sähkötupakka ei muka olisi hyvä vaihtoehto korvaamaan tupakkaa taikka auttamaan siitä tavasta pois! "Sähkösavukkeita ei siten voi Ekroosin mukaan suositella tupakasta vieroitukseen".
.Lainaus:
Vuosi sitten Harvardin yliopiston julkaisema tutkimus kertoi, että sähkötupakoissa käytettävät makunesteet altistavat harvinaiselle keuhkosairaudelle
Mahtaako tämä viitata popcorn-keuhkoon? Pitäähän ne kaikki tunkea samaan uutiseen...
Siihen se viittaa joo.
Koejärjestelystä kerrotaan, että "kokovartaloaltistus" 0.4 ml e-nestettä höyrynä (18 mg/ml) tunnin ajan per päivä. Tarkoittaa, että painon suhteen meikäläinen altistettaisiin yli puolentoista litran annokselle... Paljonko hiiret tuosta hengittivät, eli millaiseen käyttömäärään tuota voi verrata? Luulen, että 18mg nestettä ei mene kovin montaa millilitraa päivässä edes hevijuusereilla.
No, tutkimuksen pointtihan ei ollut tuossa määrässä, vaan siinä, että ylipäätään nikotiini hengitettynä on haitallista keuhkoille (puhdas 50/50 vg/pg ei aiheuttanut havaittavaa haittaa, jos oikein ymmärsin). OK, tuon ostan. En minä (tokko juuri kukaan muukaan) missään vaiheessa ole uskonut, että tämä _täysin_ haitatonta olisi. Mutta se on syvältä, että nämä tietyt tahot käyttävät tällaisia tutkimuksia keppihevosenaan ja vetävät heti yhtäläisyysmerkit sähkötupakan ja perinteisen väliin.
edit: linkki alkuperäiseen tutkimusartikkeliin
Olikos tämä jo täällä?
https://www.ilmansyopaa.fi/tunne-syo...ke-vesipiippu/
Kävin kommentoimassa ko. paskalafkan faceen "Itse sain syövän radiomainoksestanne eli sinne meni oma hyvä elämä ilman syöpää, mistä voin hakea korvauksia?", katsotaan kauanko kommentti saa olla ennen poistoa :lol:
"Kaikki tupakkatuotteet ovat haitallisia riippumatta siitä, käytetäänkö niitä polttamalla, nuuskaamalla vai pureskelemalla vai altistutaanko niille passiivisesti." No niin, kerrankin noottia niksapurkalle ja muille vastaaville :D P.S. Radiomainoksia en ole kuullut... Ehkä onneksi.
Olikohan se Nigeriassa kun varoiteltiin et jos olet 50m lähempänä höyryttelijää, niin olet suuremmassa vaarassa kuin se höyryttelijä???
Eiköhän tuo pureskelu viitannu purutupakkaan :) Nikotiinipurkka kun on itsehoitolääke.
Voi perse, mä oon täyttänyt tankit ihan väärin :(
Tuo kuva on USAn General Surgeonin raportista.
Liite 29397