Vs: ECigWizard kokemuksia
Kiitoksia vastauksista. Nyt voi luottavaisin mielin tilata. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
Sen verran osaan sanoa, että 30ml putelit poistuvat lopullisesti.
Ne olivat suurin syypää pullotuksen viivästykseen.
2 (PULLOKOKOJA) X 5 (Vahvuuksia) x 25 makua = on jo 250 eri vaihtoehtoa
Lisää siihen se pullotus / tarrojen laitto (varoitus/etiketti). Vie sekin aikansa.
Mites tuo Wizmix sarjan 10ml putelit? Ne on ollut aikaisemmin hieman eri kokoa vaikka sama tilavuus, en ole niitä vähään aikaan tilannutkaan.
Olen rakennelltu niistä pätkittynä telineen tankeille ja meneepä niihin sisään tämä yleisemmin käytössä ollut 10ml puteli kun se on kaposempi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
EI ole.. WizMix nesteissä on siirrytty / siirrytään inhouse produktioon.
http://dl.dropbox.com/u/11701671/eCi...in-britain.png
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Kuoresta löytyi tosin ihan mielenkiintoinenkin yllätys, tämänkertaisessa mainoslapussa kerrottiin WizMixien vaihtuvan made in Uk versioihin.
Vaan koska, sivulla seisoo:
Lainaus:
WizMix; Oman tuotesarjamme e-nesteet ovat peräisin Kiinasta
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Vaan koska, sivulla seisoo:
Seisoo tai istuu.. On siellä lorem ipsumejakin.
Tuo on niin kauan kun yksikin nestesarjan pullo on kiinan source.
Jälleen 5 arkipäivää kesti toimitus, kiitos nopeasta toimituksesta.
joo elikkäs tilailin tuossa nesteitä sekä tarvikkeita ja tänään saapuivat. Ongelmana oli vain että tilaamani 4x 30mm pullon sijasta perille saapuikin vain kaksi niistä. Mitenkäs asian kanssa tulisi jatkaa?
Niinkuin missä tahansa ongelmatilanteessa.. Yhteyttä kauppiaaseen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
Eli AINA jos on ongelmia tilauksen kanssa
niin laittakaa ihmeiset mulle sähköpostia cs@ecigwizard.com
Tiedot joita tarvitsen jos viallinen tuote:
- Tilausnumero
- Kuvaus ja KUVA viallisesta tuotteesta
Jos tilauksessa puutteita :
- Tilausnumero
- Kuva kuoresta (jos on vaurioitunut) ja ilmoitus oliko kuori ehjä saapuessaan
- Pakkaajan nimi kuitista (punaisella tai mustalla leimattu)
Ja minä (på Finski) käsittelen 99% suomiasiakkaiden tiketeistä,
eli kirjoitelkaa ihan rauhassa vain suomeksi ne viestit
tänään tuli lähti ilmeisesti uusi paketti kohti suomea kun ensimmäisellä yrittämällä paketti ei koskaan löytänyt perille :-\ iso kiitos asiakaspalvelulle joka toimi todella ripeästi..vastaus tuli varmaan jo 15min sisällä kun laitoin infoa tapahtuneesta :esmoke:
Voi suakeli. Tilasin sunnuntaina eGo 1100mAh ja paljon muuta tilpehöörää, ensimmäisiksi vehkeiksi siis. No lähettivät nätisti maanantaina jo ja olin ihan fiiliksissä nopeasta toiminnasta. No nyt sitten (keskiviikkona) tuli mailia, että tilaamani akku olikin sitten loppunut, eikä ilmeisesti päätynyt pakettiin (kaikki muu kuitenkin kai on vielä tulossa?). No rahatkin sain takaisin jo, mutta nyt harmittaa, kun olisin tilannut jonkun toisen heti maanantaina, jos tästä olisi saanut infoa aikaisemmin. :-\
Pitänee varmaan tilata jostain suomishopista sitten akku, että pääsee perjantaina ottamaan ensituntumaa höyrystelyyn (sikäli mikäli loppuosa tilauksesta putkahtaisi sillon postiluukusta). :esmoke:
Muuten hyvää palvelua, mutta eikös muidenkin mielestä tälläinen ole vähän outoa? Olisin olettanut, että olisivat tilauksen lähettämisen yhteydessä ottaneet yhteyttä.
Edit: Jori vastailikin jo tuolla saitilla tosi asiallisesti ja nopeasti kysymyksiin. Joku varaston töppäys kyseessä, eipä kai sen suurempia.
Jos valitsee lähetystavaksi "Europe - Tracked/Signed For* 10,87 €" niin vaikuttaako se muuten kuin että saa seurantakoodin? Tuleeko nopeammin perille? Onko Royal Mail vai DHL?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spege
Jos valitsee lähetystavaksi "Europe - Tracked/Signed For* 10,87 €" niin vaikuttaako se muuten kuin että saa seurantakoodin? Tuleeko nopeammin perille? Onko Royal Mail vai DHL?
Perusposti mutta seurantakoodilla.
Hyöty : Näet kun paketti Suomessa
Haitta : Joudut hakemaan postista
Ulkomaanpostit lähtee Deutsche postilla eCigWizardilta.
Ja DHL NDD tietty DHL:llä.
Ok.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Haitta : Joudut hakemaan postista
Tuleeko next day delivery sitten postilaatikkoon vai?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spege
Ok.Tuleeko next day delivery sitten postilaatikkoon vai?
Se on toimitus, eli sinne, minne haluat. Ne haluavat kuittauksen, joten täytyy olla paikalla.
Ongelmaksi saattaa muodostua, että se tulee päivällä, joten duuniin, jos tietää olevansa paikalla.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Seq
Se on toimitus, eli sinne, minne haluat. Ne haluavat kuittauksen, joten täytyy olla paikalla.
Ongelmaksi saattaa muodostua, että se tulee päivällä, joten duuniin, jos tietää olevansa paikalla.
Ei pidä paikkaansa, itse olen kolme kertaa tilannut Next day-deliveryllä velholta ja en ole kertaakaan kuitannut paketteja, postilaatikkoon kilahtavat samalla tavalla kuin normipaketitkin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leksi
Ei pidä paikkaansa, itse olen kolme kertaa tilannut Next day-deliveryllä velholta ja en ole kertaakaan kuitannut paketteja, postilaatikkoon kilahtavat samalla tavalla kuin normipaketitkin.
Itsekin epäilen että tänne korpeen kukaan tulisi kotiovelle tuomaan. :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leksi
Hyvä, että onnistuu. Itsellä 'ne' halusivat kuittauksen ja olisivat tulleet uudestaan seuraavana päivänä, ellen olisi kääntänyt pakettia duuniin...
Onko tämä next day DHL:n palvelu? Mulle tuli viimeks viikko sit DHL-paketti ja otan ne yleensä töihin kun siellä päiväsaikaan ollaan. Nyt olin kuitenkin ollut asiakkaalla kun kuriiri tuli, hyvin sille oli kelvannut respan tytön nimmarikin :) Ei ne oo niin justiinsa..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Seq
Hyvä, että onnistuu. Itsellä 'ne' halusivat kuittauksen ja olisivat tulleet uudestaan seuraavana päivänä, ellen olisi kääntänyt pakettia duuniin...
No johan on ??? Kummallista että tuokin voi vaihdella.
Ainakin täällä pienemmissä kunnissa kurvaa pihaan matkahuollon kuorma-auto ja soittaa jos ei ole kotona ja jättää paketin postilaatikkoon kun tilailee next day deliverynä,joka siis tarkoittaa yleensä 2 päivää joskus on mennyt kolmekin.Kyseisellä palvelulla on tullut tilattua vain Briteissä.
Sinänsä mielenkiintoista että esim vapeonilta tuli paketti 2 päivässä koskaan ei ole mennyt kolmea pitempään ja normi postilla,joku tuossa brittilässä laahaa.
Edit:tuolle postin hitaudelle ei firmat tietenkään mitään mahda mutta tuo next day delivery on kyllä hieman harhaan johtava
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko-Pekka
Ainakin täällä pienemmissä kunnissa kurvaa pihaan matkahuollon kuorma-auto ja soittaa jos ei ole kotona ja jättää paketin postilaatikkoon kun tilailee next day deliverynä,joka siis tarkoittaa yleensä 2 päivää joskus on mennyt kolmekin.Kyseisellä palvelulla on tullut tilattua vain Briteissä.
Sinänsä mielenkiintoista että esim vapeonilta tuli paketti 2 päivässä koskaan ei ole mennyt kolmea pitempään ja normi postilla,joku tuossa brittilässä laahaa.
Edit:tuolle postin hitaudelle ei firmat tietenkään mitään mahda mutta tuo next day delivery on kyllä hieman harhaan johtava
Tuohonkin itsellä on vastaväite: itselläni jos olen tilannut vaikkapa 20. päivä aamulla niin 21. päivä on tullut perille.