Kylläpä se valitettavasti on ollut ilmassa taas, voin toki olla väärässä, mutta se olisi ensimmäinen kerta.
Printable View
Kylläpä se valitettavasti on ollut ilmassa taas, voin toki olla väärässä, mutta se olisi ensimmäinen kerta.
Vois tää nuori konstaapeli vähän miettiä mitä tulee ketjuihin huutelemaan. Kuinka monta kertaa Rotax ja luupponen on joutunut poistamaan omat viestinsä?
Totta. Vaperssin puolella oli hyviä juttuja, mutta en mä ainakaan jaksa katella jatkuvaa sotaa. Ja uusi sivumalli sellainen et meni mielenkiinto kokonaan. 4 Tuntia selausta eikä löytynyt mitään. No eipä tarvi sinnekään mennä.:) Nuo kalliit tavarat ja Kloonit oikeastaan sama asia. Joku paheksuu aina toista. Itte olen koittanut haeskella kohtuu rahalla, laatua sen verran ku mahdollista. Jos joku haluaa ostaa aina uusimman tuotteen ...ostakoot. Jos se toinen haluu tilata 10 kloonia, tilatkoot.:laugh:
Mut Tappeleminen noista on hiton hiton tylsää ja kaikenlisäksi turhaa. Kaikillahan on sama lopputarkoitus. Tuottaa Höyryä tarpeellinen määrä.
Eikös HE-nimitystä ole käytetty jo vähän kauemmankin kun tässä Humppiksen topickissa?
Ymmärtääkö foorumille ensimmäistä kertaa tuleva mikä on HE? Ehkä Vapersin rinkirunkkauksessa sitä käytetään enemmän mutta ei täällä.
Minä, Sinä, Hän, Me, Te ja :crying:HE
Joo ehkä on parempi lopettaa veivaaminen ennen kuin verenpaine pomppaa katosta läpi.
Minkä takia sille olisikin hyvä keksiä uniikki vaihtoehto syistä, jotka kttd jo mainitsi.
Tätä finglishmiä voisi yrittää vältellä selkeyden nimissä.
Ööö mun mielestä sitä käytetään lähinnä pilkkamielessä tänä päivänä. Eiköhän ns. runkkurinki & kermakerho oo jo vähän out?
Nykypäivänä tätä foorumia on kiva lueskella, läppä lentää ja pieni piruilu kuuluu asiaan :) Onneks looni/aito väittelykin on jäänyt vähiin [emoji106] Sekin on niiiin loppuunkulutettu aihe.
*tirsk* Hyvä aina vetää tuo vaperskortti kehiin näissä. Vapersilla ei edes käy kukaan, mutta jos katot tätä forumia niin samat jannut vetää samaa vitun väsynyttä "smurffilimuläppää" päivästä toiseen. Eiköhän tämä ole se runkkurinki vaikka miten haluisi asian toisin nähdä.
HE ja aidon tavaran ero on muuten siinä, että aito kama on laadukasta ja HE-kama on vain kallista.
Mitäs kivaa täällä on menossa :thinking: