Näin vois. samaa suunnittelin.
Printable View
Huomenta ja Erittäin Hauskaa, ensimmäistä Krapulaa Vuodelle 2015 :)
Huom. Smurffihuurut jo haihtuneet.:popcorn:
Onneks ei oo krapulaa, ku ei juonu liikaa :)
Hyvää huomenta ja Onnellista uuttavuotta 2015 KAIKILLE tasapuoleisesti
Kiitos että tämä forkka ollaan perustettu ilman sitä ei savu olisi 2v takaisin vaihtunut höyryyn ja en olisi törmännyt kaikkia ihania pallokorvia [emoji106]
Kiitos kuittaus _S_ 2015 [emoji173]
Huomenta vaan muillekin. Olipas poikkeuksellisen kostea vuodenvaihde.
Kaikki kaks olutta tuli eilen joutua niin ei krapula vaivaa eikä käsi tärise niin jos vaikka muutamat setupit tähän väliin tekasis.
Tommoset juhlapäivien juopottelun on niitä varten jotka ei saa silloin juoda kun janottaa vaan tarvii syyn siihen :D
Hyvää tätä vuotta kaikille. Hyvinhän tää on alkanut. Ei krapulaa tai pahaa oloa, aamusella kun heräili, oli pikkuisen juopunut olo; nyty haukun kanssa lenkille, ja selviimään tällekkin vuodelle...
Ei viskiä enää tänä vuonna :(
Mul on kaamee kapula... Limpparilinjalla uuteen vuoteen :)
Saksan U20-maalivahdin sukunimi on Reich... Onkohan etunimi Third?
Saisitte muuten tuolle HE:lle keksiä paremmin termin, sillä kun on jo olemassaoleva ja käytössä vakiintunutkin merkitys.
Vähäsen nyt tulee sellainen seitinohut kutina, että highend-sotaa yritettäisiin uudelleenlämmitellä nyt kun tuon Vapersin aktiivisuus on vähän mitä on.
Tasan yhtä perseestä HE-elitismi kuin Klooni-ihannointi, laitteista pitäisi pystyä keskustelemaan laitteina ilman turhaa provoa.
Lisättäköön myös, että ilkeänä mulkkuna olen itse sitä mieltä, että jos arvokkaampi tuote kiinnostaa, niin sen oman tiedonhalun pitäisi olla sitä tasoa, että tietää mitä, miksi ja mistä.
Toki jos on rahaa polttaa random-osteluun eipä sekään ole keneltäkään pois.
Jos trolli viittaa tuohon HE kauppa ketjuun. On mun mielestä pirun hyvä että listataan kaupat siihen.
Varsinkaan kun ei kaikkia sivuja muista.
Mulla vaan särähtää korvaan tuo HE. Miksei otsikko voisi olla vaikka "Aitoja laitteita myyvät kaupat" tai "Näistä kaupoista et klooneja löydä" :lol:
Tuolla ketjussa oli yks hyvä kommentti, että kun aloittelija osuu paikalle niin se ensimmäisenä ihmettelee että mikä vitun HE.