Huh sit perkule! Kävin ajeleea tollasen ~200km loimulohen perässä!
Printable View
Huh sit perkule! Kävin ajeleea tollasen ~200km loimulohen perässä!
Ei ole vuotanut mullakaan ja roiskiminen loppui kun lisäsin tehoja[emoji1] voiko subia imeä liian kovaa? olisko roiskinut sen takia? en uskalla imasta niin voimalla enää ku prkl sain kauhean kammon suun palamisesta[emoji52]
Mitä kovempaa imet sitä enemmän tulee, siis ilmaa ja viilennystä huulille, ehm.. siis viilenee se ilma. 😅
.
Imaisee jopa ladan käyntiin pakoputken kautta. Huhut kertoo,että siideri suikkari ois hieno kokemus,mut en oo törmänny.
Ohos marsu aivasti :cheers: Ja hyvät jussit kaikille.
Normisetti
http://www.cover-guru.com/covers/preview/Zab2h.jpg
Heräsinpä äsken, kämppä näyttää siltä että tänne on iskenyt joku atomipommi. Pitänee ryhtyä siivoamaan ja illalla taas :cheers:.
IHANAA EI TAIDAKKAAN TULLA SADEPÄIVÄ, saadaan grillailla!
.
Hahaa. Kuljettaja heräsi. Hänellä oli eilen tj 0. Hetkinen vielä,niin kohta lähdetään muutamaksi tunniksi ihmisten ilmoille.
Aina on hyvä sää rillata ja jos ei ulkona sää salli syömistä niin sisälle herkuttelee!
Puolet grillauksen ilosta liittyy mun mielestä ulkona syömiseen. :)
Siis oikeestikko te väitette että istuisitte tyytyväisinä ulkona syömässä vaatteet märkinä ja juomalasiin ja lautaselle alkaa kertyä vettä, onko se mukava vetää vedessä kelluvaa pihviä? :crazy: :laugh:
HYVÄÄ JUHANNUSTA kaikille
Olkaa varovaisia ja rakastaa toisia
Älkää riidelkö tai kusko laidan yli
Ja tärkein pitäkää huolta toisistanne
UGH äSSä puhunut ja hiljenee ehtooseen asti [emoji137] [emoji8]
om nom nom :lol:
Neljältä päästään syömään kaikkea hyvää ja sitten saakin alkaa valmistautua iltaan[emoji151] taas nämä jalkaan ja joraamaan hyvässä seurassa!
Hauskaa Juhannusta täältäkin päin.. Sijainti; Närhilä, Vesanto. Sahtia lasissa ja ilma näyttäisi kirkastuvan...
No voi vit*** sähläsin ton sorry[emoji16]
Me ollaan kotona vaan, mutta kyllä kelpaa takapihalla grillata kun on uusi puutarhakalusto eikä sadetta luvassa. Paljon grilliruokaa, limsaa, etikkasipsejä, karkkeja, siideriä ja jääteetä. Ja ysärihumppaa. :wheee:
Ootteko pörrin kanssa ihan kaksin? vai meinaatteko mennä hunningolle jonnekin?
Onneks oon varautunu myös sadekelin ohjelmalla:
http://i1.aijaa.com/t/00157/13874375.t.jpg
Noi etikka sipsit on ihan kamalan makusia
Nyt pitää mennä laittamaan pöytää koreaksi[emoji106]
Itelhä pöytä koreena jo :D höyrykkeet käden ulottuvilla ja samoin tuoppi missä on 9% tummaa Chimay olutta :evil:
Kyyllä viivästyy tämä juhannuksen aloitus. Pitää olla anoppilassa syömässä prkl.
Kylmät juomat odottaa kotona mutta kun mun piti ajaa tänne...
Ensimmäisenä kyllä kippaan garagen jääteen naamariin kun täältä pääsen.
Tuohon pyrin, ellei hermo pala ennen sitä. Ta, luv!
Voitko toistaa :lol:
Mun mieshän soittaa kitaraa "ilokseni". Kaikki on aina että ooh, onpa ihanaa. Minä olen että "NYT PRKL MUUALLE SIITÄ TILUTTAMASTA, MÄ YRITÄN KATSOA TELKKAA/LUKEA/LUKEA FOORUMIA". No, ehkä kerran puolessa vuodessa jumitun kuuntelemaan. Taannoin hän hankki sellaisen laitteen, jolla voi äänittää pätkän soittoa ja soittaa sitä itsensä taustalla luuppina. Se on paha. Ennen aina osasin varautua, kun soitto loppuu, että kohta ukko ryntää esiin jollain asialla, mutta nyt se soitto vaan jatkuu ja mies ryntää silti. Hämäävää.
Kaksin taidetaan olla, kaikki on paenneet Oulusta. :D Mun eka "kaupunkijuhannus". Tosin tämä alue missä asutaan on kyllä tälläinen puistomainen ja rivitalossa kuitenkin oma piha niin oikein mukavaa näinkin vaikkei olekkaan järveä ja juhannuskoivuja oven pielissä. :thumbup:
Teippiharja puuttuu! :D Ainakin jyrsijöiden karvat on sellasia että kun niitä trimmaa niin ne karvat siirtyy tiukasti mun vaatteisiin. :laugh:
Niin minäkin luulin, mutta sitten tuossa keväällä ekaa kertaa elämässäni maistoin. Ensimmäinen ajatus oli että maistuu hapankorpuilta :blink:, mutta sitten niistä tuli mun suosikkisipsejä ikinä. Kotimaisella Real Snacksilla on ihan parhaita. Ihanan tuoreita ja hieman öljyisiä... :drool: