Koska laiska ei jaksa tankata useammin? Ei se rahasta kiinni jää :whistle:
Printable View
Tulispa lotosta päävoitto, niin ostaisin Tesla X:n.. Ei tarttis ikinä tankata :)
Oikeastaan vois ostaa 2kpl, ni olis toinen ajossa sillä aikaa kun toinen on latauksessa :D
Kun käy Shell asemalla niin siellähän on tankkauspalvelua tarjolla. Kerran käyttänyt mutta jatkossa kyllä itse tankkaan.
En minä nyt niin wanha kuitenkaan ole :lol:
Myönnettäköön sen verran, että ei tainnu olla ihan rehellinen automaatti vaan joku tojotan "robotti"laatikko. Eli mekaniikka ja toimintatapa erilaiset. En vaan ikinä oppinut tuota kytkimen "käyttämättömyyttä." Talvella huomasi eron helposti, kun toi meinas aina nykäistä lähdössä ja renkaat lähtee sutimaan, silloin tuli kytkinpoljinta ikävä.
Harvoin on tällaisia palveluita ja jos niitä tulee yllättäen niin kyllä alkaa heti epäilemään. Ensimmäinen joka tulee mieleen on että paljonko maksaa palvelu.
Ladasta tulee aina mieleen Kummelin Ladakerho
https://www.youtube.com/watch?v=UEAODfVyPs0
EM jalkapallo alkaa ensiviikon perjantaina :thumbup:. Kyllä penkkiurheilijalla on hyvät oltavat taas hetken.
Ei vaan pysy uni silmässä, ei kipuja, eikä muitakaan isompia murheita, jotain tämä yleensä ennakoi, otetaas kahvetta odotellessa.
Näissä pitäsis aina muistaa että onko kyseessä ns. oikea automaatti vai nykyiset nk. "automaatti" laatikot.
Mutta Heimo kyllä mainitsi laatikon joka edelleen kuuluu liikenteessä silloin tällöin ja paljastaa aloittelevan sorakuskin palvelusvuodet :whistle:
En voinut vastustaa kiusausta vielä väntää tästä ...
No en mä nyt tuittu sua tarkoittanut, yleensä noi huudattajat on ikäpolvea, jolla ei enää ole mitään asiaa liikenteeseen, elikkäs vanhukset.
Ei toki kaikki, osalla vielä aistit pelaa, mutta hyi helkkari noiden kanssa ollut eniten "nyt meni vitun läheltä"-hetkiä.