No vaatimus kirpparille pääsyyn on se viisi viestiä.
Kyl niist selviää onx niitten skrivaaja jonne. Ja onhan se jo aika hyvä suoritus että jaksaa sillei kax viikkoo täällä notkua et pääsee huutaa heppei noihi lahjoituxiin.
Printable View
No vaatimus kirpparille pääsyyn on se viisi viestiä.
Kyl niist selviää onx niitten skrivaaja jonne. Ja onhan se jo aika hyvä suoritus että jaksaa sillei kax viikkoo täällä notkua et pääsee huutaa heppei noihi lahjoituxiin.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu ?
Sitäpä juuri.
Me ollaan niinku kasaamassa semmost pakettii aloitelevale höyryttelijälle. Nyt vaan meil on semmone kiista et vix semmosen laittaa jollekki jonnel. Tai et miten me sillai estetään niinku ettei ettei se menis millekkään jonnel.
En sitten tiedä kuka muu kuin jonne edes haluaisi lahjuksia ottaa. Olishan mulla tuossa jouten about toimiva Sigelei 100, mutten ymmärrä miksi se pitäisi jollekin nevarille lahjoittaa. Eri asia sitten maistiaiset, varaosat ym.
Vituiks se aina menee
Eikös sen meidän lahjoituksista ja kiertopaketeista ole jo nähnyt ?
Osa on fiksuja mutta valtaosa ei ... ikävä näin sanoa
Sitten ihan vakavasti:
Sain höyryttelyn alkuaikoina höyryguru Ahelta pienen "avustuspaketin". Paketin sisältö ja se fiilis sitä aukoessa on jotakin semmoista jonka mielelläni soisin kenelle tahansa. Ja tämä paketti oli minulle se juttu, joka sai minut kaikista vastoinkäymisistä huolimatta pysymään poissa röökistä.
E-savuke.com yhteisö antaa aivan käsittämättömän hyvän vertaistuen, tuommoisella paketilla vastaanottaja saa aivan konkreettista tukea. Ja jos se saadaan lähtemään oikeanlaiselle tyypille, saatamme saada yhteisöömme uuden jäsenen joka antaa takaisin samalla mitalla. Ei ehkä konkreettisesti, mutta tukemalla ja kannustamalla muita. Jakamalla omia kokemuksiaan. Näin kävi minulle, kiitos Ahe222.
Jep
Viimiset 4v ainakin
Juu täältäkin oli tulossa jotain mutta ukko hävisi "markkinoilta" olisko jotain eksynyt naapurin paketin mukana myös sinne
Kartoaika takaisin [emoji106]
Juuri tätä "wau" fiilistä itse olen aina halunnut ihmisille antaa ja suoda
Muutamalla ihmisellä tosin taitaa mörökölli käydä (kuten tapanani on sanoa)
Ihminen on ahne piste ainakin kun saa ilmaiseksi tavaraa
UGH olen puhunut
.
Cuboidi luvattu. Saatte kamat nippuun :smoke:
edit: Löysin laatikonkin, manuskat ja usb piuha sisältyy, lähes neitseellinen laite max 2 kertaa akkuparit käytetty.
Pakko oli laittaa lisää vettä myllyyn sikäli kun joku tuota vekotinta arvostaa :eek:
Mulla olis 2 kpl AW IMR 18650 2200mAh(8.1Wh) 20A akkua. Käytännössä uusia, ladattu kerran, ostettu 2 kk sitten Akkulasta. Ei aavistustakaan, mikä modi näitä akkuja syö.
Jos ei kelpaa lahjoituspakettiin, voin lähettää postitse tarvitsevalle.
Jos annetaan nyt hautua pari pv ??
Voitaisiin rauhassa miettiä millä reunaehdoilla kisa olisi hyvä laittaa pystyyn. Kuten SVK sanoi, selkeät säännöt niin homma toimii.
Paketista tuli aika pirun hyvä loppujen lopuksi. Tehdään varmaan muiden häiritsemisen välttämiseksi uusi ketju kun jatketaan keskustelua ?
Häkäfobia: Kiitos, mutta Cuboid voi syödä nuo akut elävältä. Laita kirpparille lahjoitetaan otsikolla. Moni vanhempi modi tykkää noista nännillisistä akuista.
Tai jos kaikki pakettiin osallistuvat on jo selvillä, niin miksei hommaa voi hoitaa myös kimppa-yv:llä? Ei tulis liikaa uteliaita spämmimään ketjua.
.