Fogger V5 viidessä päivässä Suomeen. Aika nopsaa. Huomenna kaikella järjellä mulla, kun lajiteltu Hesan päässä jo.
Printable View
Fogger V5 viidessä päivässä Suomeen. Aika nopsaa. Huomenna kaikella järjellä mulla, kun lajiteltu Hesan päässä jo.
Vapopopoposti päivä tänään :yeah:
Kohta saa taas pilviysin ryynästä ::homerkuola
Huomenna pitäis olla Note 4 noudettavissa :yeah:. (Vaikkakin osarilla mutta kuinkas opiskelija muuten sais mitään kivaa :) )
Aiiiiiiiiii vittu mut NYT on kova heijari! Sain tehtyä Krakeniin (klooni, häpeän) setin millä voi höyryttää ilman tilttausta :) :esmoke::punk:
Clt V2 sen jälkeen kun poisti purseet kaikista posteista
Hyvä laite hintaansa nähden (jos omistaa dremelin :) )
Tänään vasta sain haettua noten mutta kylläpäs tuntuu laadukkaalta lapasessa kun vertaa vanhaan note 2:seen <3
Liian helppoa tämä puhelimen vaihtaminen nykyään, sim sisään ja puhelin hoitaa itsekseen kaikki vanhat tiedot uuten fooniin :)
Tänään vihdoinkin muuttopäivä :):)
Isoon herraan rosteripytty :)
Niin tuli :)
Yes kokkailut päätökseen taas "vähäksi" aikaa mehuja kaapissa valmiina käyttöön :)
Venyttelyt venytelty, olo on kuin ois jyrän alle jääny ja silti kuitenkin rento sekä raukea. Jalat on kyllä saatanasta reenata ja huoltaa, mutta kai se joskus sit palkitsee..
RHP:n elämä kiehtois kyl aina toisinaan, tytötkin tykkäis.
Pari päivää takana kun ei kylmä vihlo tai kuuma jomota hammasta :wheee: Vuoden se kerkesikin olla lohjenneena... Pitäkää huolta leegoistanne.
Joo, kannattaa käydy hammaslekurilla kerran vuoteen tarkastaan, tai muuten voi päästä maksamaan 600€ paikkaus kuluja parissa kuukaudessa kuten allekirjoittanut :D..ei ainuttakaan juurihoitoa, mutta ns kolmen pinnan paikkoja heti 5 :angel:. Tosin kyl mä 6v olinkin hamppilekurilla käymättä.
Tuo sähköhammasharja on jännä juttu. Muistan joskus 20 vuotta sitten kun hammaslääkärissä kävin ja hammaslääkäri sanoi että ehdottomasti pestävä tavallisella hammasharjalla. Nythän sitä sähkistä tuputetaan joka paikassa, 7-vuotiaalle muksullekin sitä jo suositeltiin.
Jummalaut 2 päivää vapaata. Justhan tossa elokuun alussa viimeks oli. Siitä hyvästä juon itteni huomena tärviölle! :wheee:
Löysin pitkään etsinnässä olleen linssin, Tokina 11-16mm. Ihanan laajoja kuvia saa ja loistava piirto. Hintakin -60% ovh:sta.
http://u.cubeupload.com/m3iss3li/kamera.jpg
"Ihminen joka lukee Dostojevskia on oikeutettu löytämään edukkaasti etsimänsä tuotteen". - Vanha Hämeenlinnalainen sanonta
Itellan ninja tuli ovelle ja kerkesin avamaan :wheee: Oli perkele pois päin jo kävelemässä vaikkei kuulunu kun 1 kopautus ja samalla sekunnilla menin ovelle. Piti sitten mennä pihalle vastaan ottamaan paketti kun kuulemma pelotti toi 20kilonen lihapulla liikaa ettei voinut tulla ovenrakoon.
Ihan sama huomenna kokkaillaan inan testipaketin maut kypsymään :)
Humutellaans täällä kun FB:ssa ei voi (pari asiakasta kavereissa ja vielä oltava hyshys)... Se on siis bye bye tissikiikkujen myyntityö ja hello opiskelu 7. tammikuuta. Täydellinen alan vaihto. Jotensakin ihanaa. :smoke:
Rintaliivejä :D
Niin ja kiitos :) Laskin jo, että enää 31 työpäivää jäljellä..
Eilen: :(, tänään: :D
Kiitos mielentilan muutoksesta YV:n lähettäjälle. ;)
Iloisenhaikeat tunnelmat, joku aloitteleva vapottelija halusi ostaa Danin ja Kayfunin. Nyt voisi sillä pari huntilla ostaa jotain huikeaa, mutta päällimmäinen ajatus on että mennään Nautiluksella.. Myyntikrapulaan pitää joku halpa dripperi ostaa, niin on ees jotain setupoitavaa. Kattelis kunnon aton ajan kanssa.
Joo, oikein harmittaa kun kolmatta päivää on saanut olla miettimättä että koskahan setupit alkaa kusta.. Pitää tolle ostajalle vielä tuore coili ja pumpulit laittaa sisään, mutta siinä oli mun tarina kaiffarin kanssa..
Kyllä tässä on vähän katsellut jotain rba-kamaa, mutta jos vielä malttais :)
Joku kun vielä kertoo jonkun dripperin, millä höyryttely on edes sinnepäin tankkiaton kanssa.. Suoraan keuhkoon ei toimaa mulla :)
Mulla taitaa olla Fasttechiltä tilauksessa Origen, jos en väärin muista. Tekeekö sillä mitään vai laitanko kiertoon kun joskus saapuu?
Nopeesti katsoin että siinäkin taitaa olla imuvastuksen säätö. Itsellä ei kokemusta.
Nice. Taidan tilata Reaverin tänään sen tulitukseen.. Ja taas karkas touhu :D
Jaa tuleekos siinä reaverin mukana kimpassa joku ato :whistle: :D