-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
kattelin guuglesta niin ohjeita löytyi varsipeileistä käsikopeloon ja koko keulan purkamiseen. en saatanassa edes uskalla tehdä sitä.
pitää kattoa tarkkaan mitä huoltomies tekee. kaveri teki samanlaiseen kärryyn itte ton vaihdon ja valot näytti "toinen pulua ja toinen kiveä"
eikä pesurit enää toimineet. lol? :D
Onneks ei kaikissa"uusissa" autoissa ole samankaltaisia ongelmia. Monissa tosin joutunut vähintään umpiot irroittamaan.
-09 C-mesessä niin fiksusti tehty toi et menee hitaammallakin kaverilla 2min vaihtaa. Niin simppeliä et umpion takaa käännetään palikka irti, otetaan vanha polttimo pois, uus tilalle ja kierretään palikka takaisin.
Ennen itse saksalaisia kalleempia merkkejä vihanneena (huonot kokemukset vanhemmasta audista) olen alkanut kuitenkin ymmärtämään et miks niistä maksetaan se extrahinta.
Ei kannata autoja vertaillessa katsoa pelkästään vetotapaa, moottorin kokoa, tehoja ja kulutuksia yms niinku ennen tein, sellaiset asiat jotka ei näissä kalleemmissa merkeissä paperilla näy, ovat kyllä niin helkutin hyvin ja fiksusti suunniteltuja.
En tosin kehota ketään ostamaan vanhempaa saksalaista uudemman muun merkin sijaan myöskään jos hinta sama, siinä vanhassa Audissa se juuri kostautui et kaiken sai sit laittaa ja korjata vaikka mielikuva premiumista väitti et on laadukas ja kestää enemmän ajoa. Kalliiksi tuli.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
asiat jotka ei näissä kalleemmissa merkeissä paperilla näy, ovat kyllä niin helkutin hyvin ja fiksusti suunniteltuja.
Komppaan, olin aiemmin armoton japsi fani.
Ostin saksalaisen ja sillä tiellä ollaan, ei tule japsia enää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Siamialainen
Komppaan, olin aiemmin armoton japsi fani.
Ostin saksalaisen ja sillä tiellä ollaan, ei tule japsia enää.
Itsekin olin täysi riiseri alunperin :D Honda sitä vtec tätä, turbo-nissani yhtä sun toista.
Saksalaiset liikkuvatkin muuten raskaiksi autoiksi yllättävän ripeästi. :) Ja tietty viel sekin jos mukavaa ja vakaata työmatka-ajoa pitäisi harrastaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
kattelin guuglesta niin ohjeita löytyi varsipeileistä käsikopeloon ja koko keulan purkamiseen. en saatanassa edes uskalla tehdä sitä.
pitää kattoa tarkkaan mitä huoltomies tekee. kaveri teki samanlaiseen kärryyn itte ton vaihdon ja valot näytti "toinen pulua ja toinen kiveä"
eikä pesurit enää toimineet. lol? :D
Mihinkä autoon koitat tuikkuja vaihtaa?! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
palssi
Mihinkä autoon koitat tuikkuja vaihtaa?! :D
neloskoppa golffiin. tai siis en koita, vien pajalle. :D
-
Ärsyttää nykynuorison tapa aloittaa lause "sanalla", joka ei ole edes suomenkieltä. Sitä viljellään ympäri foorumeita ja mitä enemmän sitä viljellään, sitä enemmän tuntuu muut hyväksyvän (kun sitä on joka puolella muutenkin) ja ottavan omaan sanastoonsa. Mua ärsyttää se niin paljon, etten pysty edes kirjoittamaan tai sanomaan sitä. Kaikille, ketkä sitä "sanaa" käyttävät, pitäisi antaa 500 raipaniskua ja tämän jälkeen suorittaa tuplapenetraatio kakkoseen. Hävetkää!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mandu
Ärsyttää nykynuorison tapa aloittaa lause "sanalla", joka ei ole edes suomenkieltä. Sitä viljellään ympäri foorumeita ja mitä enemmän sitä viljellään, sitä enemmän tuntuu muut hyväksyvän (kun sitä on joka puolella muutenkin) ja ottavan omaan sanastoonsa. Mua ärsyttää se niin paljon, etten pysty edes kirjoittamaan tai sanomaan sitä. Kaikille, ketkä sitä "sanaa" käyttävät, pitäisi antaa 500 raipaniskua ja tämän jälkeen suorittaa tuplapenetraatio kakkoseen. Hävetkää!
Ole hyvä vain ja jaa tämä ärsytyksen aiheuttava sana? :)
-
^^Komppaan! :D :laugh:
[size=4pt]Osuinko oikeaan?[/size]
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Ole hyvä vain ja jaa tämä ärsytyksen aiheuttava sana? :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^^Komppaan! :D :laugh:
[size=4pt]Osuinko oikeaan?[/size]
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mandu
Mua ärsyttää se niin paljon, etten pysty edes kirjoittamaan tai sanomaan sitä.
Komppaan on yksi sellaisista, mutta nyt ei ole kyse siitä. Jos sen sanon, niin se on sama kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Koska mä tiedän, ettei mikään ole kivempaa kuin se että saa ärsyttää toista vielä lisää.
-
-
Vittu oli viimeks Suomea kun tarkistin ? :D
tota? noku? eiku? :antismoke:
-
Yhtä suomea se on kuin "komppaan", vittu=fittan.
-
MANDUUUU!!! mikä se sana o?
O0
-
Miettisin tässä tovin, että mikä sellainen sana voisi olla...tuli mieleen, että vois olla: "IMO".
-
Miksi helvetissä noi litkukaupat ei voisi selvästi ilmottaa myymiensä tuotteiden VG/PG-pitoisuuksia?? Prkl! tai olisi edes joku jaottelu PG- ja VG-litkuihin.. Ärsyttää etsiä uusia makuja / kauppoja kun lopulta itse litkujen pohjista ei ole mainittu sanaakaan.. Vtu! :D
Ja joku saatanan noro-viruskin vielä itsellä päällä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
Autokuume. Pitää kärry ostaa ja sit ajattelee et "toi ois kyllä parempi ja toi ois kiva" ja sit tulee kuitenki tuhlattua kaikki omat, lainatut ja varastetut rahat, siinähän sit syödään kaurapuuroa seuraava vuosi ja imetään kokiksella täytettyä bogea ilman ilon ja nikotiinin häivää...
Autoihin ei kannata laittaa ylimääräisiä rahojaan jos sellaisia on. Terveisin kokemuksen syvällä rintaäänellä...mutta sitten taas toisaalta.. 8)
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
-
Teitä ärsyttää kun mä en kerro sitä! Ja siitähän minä nautin :D
Eikä ole muuten mikään yllämainituista. Ei ole mikään englannista käännetty "sana", eikä lyhenne, vaan "sana" johon on lisätty muutama kirjain, kun on jo muutenkin väärä sana aloittaa lause. Jotenkin tuntuu että rannikkoseutua saa tästäkin syyttää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mandu
Teitä ärsyttää kun mä en kerro sitä! Ja siitähän minä nautin :D
Eikä ole muuten mikään yllämainituista. Ei ole mikään englannista käännetty "sana", eikä lyhenne, vaan "sana" johon on lisätty muutama kirjain, kun on jo muutenkin väärä sana aloittaa lause. Jotenkin tuntuu että rannikkoseutua saa tästäkin syyttää.
etelä-, vai länsirannikkoa?
-
Varmaan mun ensimmäinen postaus tähän ketjuun, mutta ^^kaltaiset ärsyttää :D
-
Laitetaan uudet vaihtoehdot:
-enään
-ketään löytänyt hyvää silicaa
-sitku
Äläkä jumankauta syyllistä meitä länsirannikon karjuja siitä, että ollaan muokattu puhekieltä...se on vaan meillä verissä :D
-
jos ei sitä vastausta ala kuulumaan, pieni motivaatiobanni saattais piristää :D
-
-Elikkä
-Jos vaiks
-Se tunne
Kerro kerro Mandustin, mikä on sana hirmusin?
-
Oma kontribuutioni on kantasana siis, josta tule siistii. Alx Smith viljelee tuota sanaa ihan liikaa :)
-
Eli tämmöinen lauseenaloitussana minua on ärsyttänyt.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
jos ei sitä vastausta ala kuulumaan, pieni motivaatiobanni saattais piristää :D
Alkanu meneen banaanit kaupaksi ilmeisesti :D
Otsikkoon vastaten, just nyt ei ärsytä, väsyttää vaan hiukka ::)
-
Vituttaa joutua tyytymään kaljaan kun kioski meni kiinni, en rupea enää viinaa semmoisenaan juomaan koska siitä ei hyvä seuraa
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Barole
Päättäjät, EU, europarlamentti, valtapuolueet, kotityöt, pojan oksentelu.. Näitähän riittää.
Normivatutus.
Mua ainaki vituttaa noi joka päivä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Alkanu meneen banaanit kaupaksi ilmeisesti :D
no eihän nyt tollasesta kehtaa :D :D
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Normivatutus.
Mua ainaki vituttaa noi joka päivä.
Te ootte ihan liian suomalaisia. Miks kiehuttaa sappeaan asioilla joille ei voi mitään. Tai varsinkaan avautua aiheesta foorumilla. Jos joku asia ketuttaa,
a) tee asialle jotain
b) jos et tee, hyväksy se.
Anonyymisti netissä valittamalla asia ei ainakaan tokene O0
-
Perkeleen perkele... Oltiin vaimokkeen kanssa ystävänpäivä/vuosipäivä illallisella ja sieltä palatessa Louhen (Turku) parkkilippuautomaatti kenkkuili korttimaksussa, mutta lopulta onnistui veloittamaan kortti (ilman tunnuslukua...). En sitten tajunnut ottaa kuittia talteen ja nyt kotona kun maksoin Ortepille verkkopankissa, niin huomasin, että se helvetin pirun paska automaatti oli sitten veloittanut korttia kahdesti :( No, ei siinä mitään, mutta olisi sille 5,50€ ollut muutakin käyttöä (silicaa ja kanthalia esmokelta) kuin Louhelle ilmaiseksi antaa...
-
Re: Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Tapo
Te ootte ihan liian suomalaisia. Miks kiehuttaa sappeaan asioilla joille ei voi mitään. Tai varsinkaan avautua aiheesta foorumilla. Jos joku asia ketuttaa,
a) tee asialle jotain
b) jos et tee, hyväksy se.
Anonyymisti netissä valittamalla asia ei ainakaan tokene O0
Paskan jakaminen pienentää omalla kohdalla olevaa kasaa. Se on sitä jonkin tekemistä. :p
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Itellä Äkstar WP6 II - Kuus slottia / kolme kanavaa..
Hassun kuulonen jos heittää kaikka paikat täyteen :D
*tsiiih* *tsuuh* *tsiiih* *tsuuh* *tsiiih* *tsuuh*
Mutta parempi ku "Trust"fire TR-001
Mulla just sama historia näiden kanssa. TR-001 on nyt läppärilaukussa matkavarusteena, WP6 päivittäisessä kotikäytössä. Broidille tilattiin Nitecore.
-
-
Kaverit huutaa toisillee et ei tollast myrkkyy polta kukaa (just tupakalta tulleita) ja ei kauaakaa ku minun sähkö tupakka huulessa. Kohta ei kukaa koske ku on provari v2.5 ja z-atty pro :esmoke:. Koska nehän voi :antismoke: ihan rauhassa :D
-
Jos banaabiruokinnalla uhkailllaan nin kai se on pakko kertoa ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
-Elikkä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Neil Hunt
Elikkä.
Olette juuri ansainneet tuplapenetraation. Vielä kun sanan perään lisää s-kirjaimen, aivan kuin kirjoittaja yrittäisi häivyttää nolona käyttämäänsä aloitusta, olisi raipaniskut tienattu. Uskomatonta miten pienet asiat voi ihmistä ärsyttää.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Banaabiruokinnnalla? Smartass :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mandu
Jos banaabiruokinnalla uhkailllaan nin kai se on pakko kertoa ;)
Olette juuri ansainneet tuplapenetraation. Vielä kun sanan perään lisää s-kirjaimen, aivan kuin kirjoittaja yrittäisi häivyttää nolona käyttämäänsä aloitusta, olisi raipaniskut tienattu. Uskomatonta miten pienet asiat voi ihmistä ärsyttää.
Elikkä onko tää ärsyttävää myös tämmöisessä lauseessa jossa vain varmennan mitä juuri sanoit? Vai ainoastaan semmosissa "Elikkä myynnissä olis otsikon mukainen kapistus" -viesteissä?