Kaks Vuotta täällä Foorumilla ja kaksvuotta ja kolme Kuukautta ilman analogista!! HYVÄ:thumbsup:
Printable View
Kaks Vuotta täällä Foorumilla ja kaksvuotta ja kolme Kuukautta ilman analogista!! HYVÄ:thumbsup:
Jos torille hakemaan ihanan halpoja pottuja & kotimaisia mansikoita... Tänää rillataa ja savustetaa [emoji173]
Täällä ollu levoton yö, vanha ei jaksa :(
Ohhoijjaa, pitäisköhän kokkailla näin aamutuimaan kun vettäkin sataa. Health Potionia, Vanilla Berryä ja Creme Bruleetä pitäis saada ainakin tehtyä.
Hemmetti, Malibua oli puteli pakkasessa ja sehän on mennyt ihan jäähän... 21% pitäis tuon olla?
Tai voishan tuosta tehdä vaikka mehujäitä...
Kommee keli kuten pappakin [emoji13]
Kerrankin ei juurikaan tuule. Tosin vettä häpeksii hiljalleen ja temp. 14C. Taksi täältä peräkylästä lähimpään maalikylään kustantaa 50€, mutta saattaa olla hintansa arvoinen jos tässä yhtään aikoo juhannusta viettää ihmisten ilmoilla. Normisti kylällä on vaikka kuinka grillikatosbileitä, vaan ei viitsi vilustua.
Se ois mökille lähtö kohtapuolin:yeah:.Hyvää juhannusta kaikille:cheers:
Päivitin tapatalkin..voi hitto muuttuipa erilaiseksi[emoji1] jospa tällä toimisi paremmin.
Osaapas aamukahvi maistua taivaalliselle.
Tsup. Aamu lonkero ja sauna tulilla. Josko sitä lähtisikin päiväseltään maalikylälle. Kyyti on osittain tiedossa. Kuski ei vielä tiedä tosin mitään.
Toiset on aamukahvilla, toiset aamulonkerolla.
Oikein hyvää juhannusta! Olkaa kuitenkin varovaisia siellä ulkona!
Huomenta. Onpa täällä ollut vauhdikas yö.
Kai sitä vois ite lähteä uuteen nousuun.
Tarvisko laittaa tänään oma kokko pystyyn ?
Toivottavasti muksut saisi olla tänään ulkona ettei sataisi koko ehtoota
Tänne luvataan poutaa :) Merellä näyttäs pilvettömältä taivas... Ribbsit pistetty alulle, lohifileet kevyessä suolassa (kiitos Jamo [emoji173] ) ja uudet potut, sipulit ja mansikat haettu torilta.
Kyllä jussin kelpaa tulla (huosuun :) )
Just sain kahvin juotua, kerrankin ajattelin nukkua niin pitkään ku nukuttaa :yawn:
Näyttäis tämä aatto menevän siivouksen merkeissä, oman osuuteni sain siitä jo hoidettua. Syötykin on, uusia pottuja, sillejä, grillattua juustomakkaraa, kananmunia, salaattia.. josko sitä nykäsis reclainerin vaateriin ja ottais pienet nenätorkut.
Toinen kuppi vasta menossa :)
Koiratkin nukku yllättävän pitkään, yleensä herättävät puol kasi viimeistään.
Lisää kahvia.
:banghead:
Miks aina? Eikö se s-tanan Subtank laskenut kaiken alleen. Tai oikeastaan käteeni, ettei tarvinnut pöytiä pestä. Kaukaa viisaana en tankannut täyteen ja ei kovin hyvää nestettä, mutta ärsyttää. Minulla on kaksi Kangerin tuotetta ja molemmat on helvetin herkkiä vuotamaan. Nautiluksen kanssa ei IKINÄ moista. Mitä tästä opimme. No, minimoimaan sotkut ehkä.
:thumbsup: Aurinko ilmestyi lämmittämään vanhoja luitani, tarkenee partsillakin höyrytä samalla katsellen oravien touhuja. (tämä siis H:ki/Viikki)
Pienet aamupöhnät ni jaksaa yön kukkua töissä :) mennee se juhannus näinki
Tuossa on kaksi sanaa? Onko vg muka sellaista liimaa että ei valu ulos? Epäilen. Se ainut 100% vg jota olen kokeillut, oli hirveää. Tosin tuskin johtui vg:stä. Ja on joitain, mistä en tiedä suhdetta.
Minulla on tähän kolme sanaa: Never buy Kanger again. Ja: tutki tiivisteet.
Lubrin VG on sellasta etten mä saa sitä neulan kanssa ruiskuun...
Mullakin toinen Subtank vuotaa ilmansäätörenkaasta ~50ml höyryttelyn jälkeen, sitten on pakko pestä ja kuivata. Ne on nämä Kangerit :lol:
..ja minulla on sellainen karma kaikkien laitteiden kanssa, että aina jokin menee pieleen. Olen aiemminkin todennut, että ihme kun onnistun höyryttelemään ylipäätään. Poltan päreet näissä jutuissa alta aikayksikön. Voisi sanoa, että jos minä onnistun, kuka tahansa voi onnistua :)
Mulla on vähän sama homma naisten kanssa. Tankit pelaa paremmin.
Ei jaksanu tänäänkään kokkailla ku 500ml nesteitä pian saa siis taas tehä jo lisää
Hmm.. Eipä oo oma Subtankki vuotanu tippaakaan. Aiemmat Protankit vuosi vähän joskus. Kanger EMOW vuosi välillä vähän enemmän. Kaikenkaikkiaan posiitivinen kuva jäänyt laitteista.