taas sama yrittää kasvattaa selkärankaa ja sosiaalisiataitoja foorumin ulkopuolella :confused:
Printable View
taas sama yrittää kasvattaa selkärankaa ja sosiaalisiataitoja foorumin ulkopuolella :confused:
Jamali taitaa kulkea näinä päivinä poikkeuksellisen hitaasti. Eilen iltapäivällä jätin paketin postiin eikä ole lähtenyt vieläkään eteenpäin.
Minä taas tiputin eilen illalla kahdeksan maissa kirjeen postilaatikkoon ja se oli tänään jo Steamyllä, vaikka ihan eri kaupungeissa asutaan. Ihme on tapahtunut.
Vahinko sen on pakko olla :laugh:
Tiedän kyllä miksi taas sama poistui, toivottavasti kuitenkin palaa takaisin... Kovasti yritin jo houkutella :D
No ei kai se perkele mikään salaisuus ole. Se on jostain saanut semmoisen käsityksen, että siitä ei tykätä täällä. Yritin kyllä kovasti sanoa että sitä kaivataan takaisin, mutta en tiedä...
Kuka tunnustaa ettei tykkää taas samasta? :D
Hyvii juttui ja kuvia kaveri laitteli tänne:thumbsup:
Hyvä tyyppi se on :)
Uus G-tube ois noudettavissa postissa mut oon ~90km päässä mökillä [emoji20]
Pitäiskö huomenna käydä pikku ajelulla?
Mitäs peliä tää tämmönen? Kuka on ollu tuhmana niin tunnustaa heti Liite 19734
Voi voi voi voi.. Tässä nyt pitäisi ottaa huomioon että, jokaisella on asioihin, varsinkin itseään lähellä oleviin mielipiteitä, jyrkkiäkin. Se että ne mielipiteet eivät kohtaa, tai aiheuttavat jopa pientä, siis hyvin pientä kuohuntaa, ei todellakaan tarkoita etteikö persoona olisi muuten varsin mukava :)
Oletan siis tietäväni varsin hyvin mistä taas sama ajatuksensa sai :mellow:
Minä nyt satun olemaan sellainen että mielipiteeni kerron, arkailematta. Toivon, siis todella toivon että niistä ei kukaan mieltään pahoita ja foorumilta poistu. En minäkään täältä poistu, tahi rupea ketään silmätikkuna pitämään vaikka erimieltä kanssani olisikin asioista. Tämähän on keskustelu foorumi, ja ilman mielipide eroja keskustelutkin saattavat jäädä melko lyhyiksi ja sisällöttömiksi :)
Ja kyllä toivon todella että taas sama palaa foorumille jakamaan sitä samaa positiivistä asennetta kuin aiemminkin :)
Jamo puhuu asiaa, toivottavasti taas sama lukee tuon ja tulee takaisin. :) Mulla ja Jamollahan meni joskus aikoinaan täällä foorumilla vähän sukset ristiin, ja sittemmin meistä tuli ystäviä "ensikohtaamisesta" huolimatta. :D Välillä sitä saattaa tulla jyrkkiäkin näkemyseroja ja jos pidempään aktiivisesti kirjoittelee foorumilla niin se on lähes väistämätöntä että joskus joutuu jonkinlaiseen kahnaukseen.