Voitas hieroo jotain kauppaa WonderC :)
Teippaan 2 rullaa jeesusteippii yhden akun ympäri [emoji106]
Siinä haastetta ottaa akku ehjänä ja hermot tallessa :)
Printable View
Voitas hieroo jotain kauppaa WonderC :)
Teippaan 2 rullaa jeesusteippii yhden akun ympäri [emoji106]
Siinä haastetta ottaa akku ehjänä ja hermot tallessa :)
Se muovikäppi Igoon oli ainakin ihan järkevästi pakattu. En tiedä uskallanko ottaa haastetta vastaan :D
Mä oon niiiin täynnä jesaria [emoji35]
Kaikki mahdollinen korjataan jesarilla ja jos se ei riitä niin köytetään saatana rautalangalla... Sorry vaan, löytyy parempiakin teippejä. äSSä haaste on heitetty, teippaan sun seuraavan paketin semmosella teipillä ettei rotikkakaan saa auki ku pienenä silppuna ;)
Sille alkuperäiselle (duck tape, pc600) on oikeen suunniteltu käyttötarkoituskin ;)
Oon sen joskus paljastanu, joku varmaan muistaa ja alkuperäisellä nimelläkin on ilmiselvä tarkoitus [emoji9]
Aikas vähän toi on tuhoja tehnyt mutta toi jäi mieleen kun oli 2m jalkalistaa repinyt irti seinästä ja silpunnut lattialle "hammastikuiks"
Ei naurattanut silloin nyt vähän :)
Jalankulkioita se tuosta tienposkesta popsii mennessään :)
Oispa itelläkin iso piha, tais siis vitusti lääniä, niin vois hommata Mastiffin. Tai ameriikoista "sekarotuisen" amerikanmastiffiin, ois vähän pitkäikäisempi karhun korvike. Pitäis kyl lotosta voittaa, että pystyy ruokkimaan:D
Oho, missäs kohtaa taas samalla on kakstonninen tullut täyteen? :D
Ei kai se taas sama tosissaan ollut?
Käy äSSä nykäsemässä ukko takaisin linjoille, eihän täältä noin helposti pois pääse... :)
Taas sama heti takasin! :unsure:
Pöö Jamo! Mä oon Kokkolassa. :D
On tua atlantiksen tankki kyllä nopiasti tyhjenevä!:(
Tsot tsot jasso! Välipäivät töitä ei Sillon tsupitella.
@tuittu ny sää oot Sitte vissiin jo Ylivieskassa?