Musta Jesari 1. :teaching:
Printable View
Musta Jesari 1. :teaching:
Minäkin olen saanut noita maalanteippillä pakattuja. :thinking:
Huoh..ja Jamo veti Herneet nenään.:crying:
Ei meiän Jamo pienistä hetkahda :)
Nyt kirjoitan asiasta mistä en välttämättä halua isommin keskustella. Kun ajatellaan, että maa nimeltä Suomi. Pieni maa eikä loppujen lopuksi kauheasti asukkaitakaan. Jos ajatus on että, Suomessa ei kannata Yrittää(Perustaa Yritystä) niin ei kannata silloin tehdä niin. Ajatuksestahan kaikki lähtee. Jos ajattelee Positiivisesti, Yleensä tapahtuu Positiivisiä asioita. Suomalaisen mieli kun taipuu kovin helposti, negatiivisen puolelle. Erityisesti näinä pimeinä aikoina.
Itse ollut Yrittäjänä 1997 lähtien ja jo 80 luvun lopulla hetken aikaa. Jos pää täyttyy Negatiivisilla asioilla, yleensä myös asiat alkavat menemään siihen suuntaan.
Toisiksi viimeisen kirjoituksen kalastus osiossa, ei ollut tarkoitus loukata ketään vaan huomata tämä Negatiivinen ajattelutapa mitä niin moni harrastaa.
Mikään asia ei voi toimia, jos ajattelee riittävästi, ettei se voi toimia.
Tämä sama Positiivinen ajattelutapa toimii myös Gennyjen rakentelussa. Jos ei toimi, niin korjataan tai rakennetaan kokonaan uusiksi. Niin kauan että laite pelittää kunnolla. Itse osaan olla vituksellisen päättäväinen, jos jotain haluan rakennella. Hakkaan vaikka Viikon päätä seinään, että saan sen toimimaan.
Osaan myös luovuttaa jos asia on täysin järjenvastainen.
Muutamista kirjoituksista paistaa läpi kohtuullisen selvästi asioita mistä itse en ota stressiä. Jotta mailmanrauha säilyy ja kaikilla parempi mieli, voisin vaikka poistua tästä mestasta.
Eipä siinä sen kummempia.:)
"Ei tolla asenteella"
http://www.gifbin.com/bin/052009/124...flashbacks.gif
:laugh:
Moon ihan samaa mieltä.
Sanoisin kuitenkin Taas samaa foorumin yhdeksi positiivisimmista persoonista, paljon on tähän yhteisöön hupaisuutta ja positiivistä asennetta tuonut! Siis ihan oikeasti.
Näillä syillä ei ihan het kannata pois lähteä :) Täälä on paljo kiukkusempiakin yhteen ottoja nähty, jos tätä edes sellaiseksi voi sanoa :D
Ei nyt vedetä ämyreitä täysin kaakkoon kun ei asiat siitä parane. Kirjoituksista voi toisinaan olla vaikeaa huomata, kuinka painavasti tai tosissaan toinen sanoo asioita. Toinen mikä on taivahan tosi on se, että jokaisella on se aihe, mistä saa riidan aikaiseksi. Itse en omaani julkisesti kerro, koska heti olisi kaveri jos toinenkin koittamassa kierroksien nostamista :laugh:
Mää lähen ny!
Mut vaan saunan lämmitykseen :)
On sitä tullut itsekkin oikeaa maalarin teippiä (sinistä) tullut välillä käytettyä paketteihin :D Pakkohan se on kirjeet varmistaa jotenkin muutenkin kuin vain omalla liimapinnalla tai kualalla :D eikä auta muu jos on kirkas teippi ja koneesta niitit loppu :D
Ai vittu että veistin äsken kalaa silputessani oikein huolella sormeen.. :crying:
Enpä muista millon olisin viimeksi näin reippaasti vuotanut.. :crying: