Ekihän tulee alkukesästä aina. Missä viipyy ? Oli sitten aito Torniolainen tai Tuitun toinen aivopuolisko, niin helvetin viihdyttävä jätkä.
Printable View
Ekihän tulee alkukesästä aina. Missä viipyy ? Oli sitten aito Torniolainen tai Tuitun toinen aivopuolisko, niin helvetin viihdyttävä jätkä.
”Käsityökasvatuksen tutkimuskohteena on ihmisen intentionaalinen tuottamistoiminta materiaalisen maailman kontekstissa. (toim. huomautus: hyvin sorvattu) Käsityön didaktisten opintojen tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää käsityön kasvatuksellisen tehtävän.”
Teitkö lopputyösi mahdollisesti aiheesta miten vastuksen ja imumateriaalin muodostama kokonaisuus väännetään vapaalla kädellä? Miten oppilaasi ovat ymmärtäneet kuinka hyvin neste kulkeutuu imumateriaalia pitkin vastukselle? Onko usvapilvinen hönkäisemisen ja röhkäisemisen kasvatuksellinen merkitys varmasti valjennut opetuslapsillesi.:D
En kai minä mitään rölläilyä oo ikinä harrastanut...
Tänään taas pitkästä aikaa koulun penkillä[emoji2] kiinteistön turvallisuus juttuja, vastuutaulukoita jne..kiva päivä! Kohta pääsee syömään[emoji8]
Eilen ensimmäistä kertaa tänävuonna radalla kiekkoja ampumassa..en osunut muuhun kuin taivaansineen.. Otukset olkaa huoleti.:thinking:
Palaverit, "koulutukset" yms. ei ainakaan minua nappaa yhtään. Luistan moisista, aina kun mahdollista. Noikin vielä menettelisi, jos ne olisi jotenkin järkevästi tiivistetty. Yleensä 10% asiaa ja 90% jaskan jauhamista. Asennekysymys varmaan, mutta itse teen mieluummin "oikeita" töitä kuin istun pulpetissa.
Sama. Koulutus on hyvä kun on jotain oikeaa asiaa ja tarvetta. Mutta nämä "mietitään jotain helvetin tärkeitä linjoja jotka joku keksi tärkeillessään" - ei. Ei, vaikka tarjolla olisi ilmaista viinaa ja bondingia kollegoihin. Tuli vaan laistettua näistä ehkä hieman liikaakin, pikkupomo ei katsonut hyvällä :rolleyes:
E. Siinä meidän höyrykaupassa sitten ei yhdistetä ilmaista viinaa ja kalvosulkeisia "mission" miettimiseen. Nih!
En mä käy koulutuksessa/ palaverissa vaan mulla on koulua 1 pvä viikossa.Oppisopimuksella opiskelen uutta ammattia ja kyllä ainakin mä saan koulussa paljon tietoa joistakin asioista mitä ei välttämättä duunissa tule[emoji57]
Miksi eläinrotujen mixaaminen on pahasta, mutta ihmisrotujen ei?
Liite 27154
Näin vai? :eek:
En silti mee väittään, etteikö tyttöihminen, jossa on puolet latinoa, ja loput aasialaista ja länsimaalaista sopivassa suhteessa, olisi paha asia...
Mutta kuitenkin. Meeppä sakemannifoorumille sanomaan, että astutit sakulla suomenlapinkoiran, ni sut teilataan varmasti pahemmin, kuin erään 9mm bullet tippejä aikanaan valmistaneen foorumilaisen...
Hyvältä näyttää mutta varovainen olisin tässä tapauksessa että ei vaan olisi Bangkokin "tyttöjä" :D