Jos Mac-mehujään makuisen tiivarin onnistuit tekemään niin tarjoansuihinotonkaljan.
Printable View
Blue Dragons Blood maistuu täällä :)
Rupee venyttelemään leukapieliä, hieman mukailtu mut hyvin tunnistaa ;)
Testeriä imeskelen eli ei tullu mulle suihinottoo, kehittäjä varmaan innostuu lupauksesta ;)
Kyllä mulle se olut kelpaa :)
Macia oon kovasti himoinnut nestemuodossa mutta itse en ole onnistunut saamaan aikaiseksi... Toivottavasti joku saa.
Mr Blue
teron moms sweet boobsia omnommm:punk:
DIY kerma-hedelmäsekoitusta, hyvää :)
Wvs tribute.. miun suuhun identtinen atmoksen toro rojon kanssa
postista tipahti mother's milkkiä jota on niin hehkuteltu.. kyllä tää on hyvää kamaa mutta odotin enemmän, aika mieto kermainen mansikka kyllä tää kärkikastiin ittellä pomppas kummiskin
KBC ...
Oma sekotus jossa al peach tea ja copsan heisenbergiä noin 50/50suhteessa ^^
Capellan Apple Pie, johon lisätty muutama tippa PA French Vanillaa.
kaikille menthol ja raikkaan ystäville sekoitus 30ml pulloon.....30 ml neste....1,2 minttua......0,3 sitruunaa ja 0,3 sharp taste..:antismoke:
http://www.e-savuke.com/savuton/bann...0_4.5_euro.jpg
ei paha....:antismoke:
Tankissa käsivaralta n. 2/3 Finnvapen Bluebaccoa ja 1/3 Atmoksen 100% VG Mint-nestettä. Tuo minttu leikkaa mukavasti Bluebaccon liiallista makeutta ja lisä-VG tuo kivat höyryt. Kivaa iltahöyryteltävää.
Vanilla custard, blueberry candy, lemon ja vg niksaa. Sekavaa makujen riitelyä.
Finnvapelta tuli tänään postissa 2pulloa Dr. Stanley Clark's Snake Oilia. Että on hyvää... :love:
Budhassa Healt Potionia ja kaiffarissa WVS tributea. Punainen on päivän väri.
Tissimehua, Health ja Mana Pottua on niin että hyllyt notkuu, mutta nyt on taas ryynäspäivät menossa. Spesiaalia tietysti.
Tissimehua :esmoke:
Ensimmäinen vamonautilus sisältää veriappelsiini+passion comboa, sekundavamonautiluksessa erittäin herkku dragonfruit ihan itsekseen.
Virginia fire cured mihin tuuppasin vähän vaniljaa sekaa. Yllättävän hyvää. Täytyy ens kerralla laittaa vielä tuota vaniljaa enemmän.
Mana mana mana nami nami nami :thumbsup:
Cthulhun karkkia. Aika jännä. Odotin enemmän anis/absinttia, mutta karkkiahan tämä on. :esmoke:
HP:a drippailen
Dripperistä al peach tea ja nautiluksesta mana potionia
Tobh: Telos cloud science beta, squape R: Vaping king peaches and cream.
Capella Flavorsin blueberryä ja vanilla custardia yhdistettynä. On muuten hyvää. Kiitos nautilus minin :D
Adv:tä eli El toro cigarillosia, parasta nestettä niistä mitä oon kokeillu...
FSUSA Gummy Bear. Aikoinaan oli se neste johon loppui kaikenmaailman tupakkanesteiden tilailu, mutta ei tämä mitään ihmeellistä enää ole. Ihan hyvää, mutta ei todellakaan hintansa arvoista. No tulipahan kokeiltua taas.
Täsmennettävä tupakkanestejuttua sen verran, että tietyt kuten ryynäset ja hunajaiset maistuu edelleen joskus, mutta ei ne mistä puuttuu se jokin vivahde.
E: Itseasiassa tässä nallukassa on jotenkin epämiellyttävä TH. Eikös nämä ollut 70pg eli käänty ylösalaisin verrattuna siihen mihin tottunut.
Cappella Cantaloupe, taas...
TPA:n spearmint. On kyllä just sitä itteään.
FV:n gold cigar ripauksella vaniljaa...hmm...toimii yllättävän hyvin
Ben Jonsons Jamanjia:esmoke:
Hp gennyllä ja reo ministä cyclonessä CumVapes:Cameltoe