-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Vatsa kuralla koko päivän. Alkoi mukavasti kesken yöllisen lehtienjakolenkin ja sit kaahasinkin jo 5km matkan taajama-alueella keskinopeudella pauttiarallaa 90kmh :D Noh, nyt on sitten naposteltu maitohappobakteeriloita ja silti loskakeli jatkuu.
Luoja, tuntuu ku olis kiskonu pari kilometriä natolankaa berberistä. :'(
-
no ei mee taas mikkään kohtuuella:
misä helevetissä mun banaanijuissi on? :(
-
Päättäjät, EU, europarlamentti, valtapuolueet, kotityöt, pojan oksentelu.. Näitähän riittää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
karvanoppaelvis
Vatsa kuralla koko päivän. Alkoi mukavasti kesken yöllisen lehtienjakolenkin ja sit kaahasinkin jo 5km matkan taajama-alueella keskinopeudella pauttiarallaa 90kmh :D Noh, nyt on sitten naposteltu maitohappobakteeriloita ja silti loskakeli jatkuu.
Luoja, tuntuu ku olis kiskonu pari kilometriä natolankaa berberistä. :'(
Vetäse ibuprofeiinia kourallinen, sanotaan vaikka tuhat milligrammaa ibumaxia.
Tukkii aika hyvin putket.
-
Kaapinpäältä löytyneessä tankissa jotain tosiherkkua muttei mitään muistikuvaa mitä olen sinne sekoittanut ...ja iltalehden tapa uutisoida, tai vielä enempi se että siellä sivuilla tulee käytyä kuin vahingossa monta kertaa päivässä. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
no ei mee taas mikkään kohtuuella:
misä helevetissä mun banaanijuissi on? :(
voi vatun puusilmä, pari tuntia etsin apinan raivolla ja luovutin
nyt vilkasin tuohon vapopakkiin niin siinähän se juissi oli just missä pitikin ::naamapalmu
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Perkeleenmoinen vatsakipu joka on jatkunu koko päivän :/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Perkeleenmoinen vatsakipu joka on jatkunu koko päivän :/
Separaattorimainen kierto ja möyrinä mahassa, keralla kivun. Itse aiheutettua, mitäs menin syömään puolikkaan habaneron. :D
-
En oo näköjään ainoo, en vaan tiiä tän kivun syytä :/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
En oo näköjään ainoo, en vaan tiiä tän kivun syytä :/
Separaattorimainen kierto ja möyrinä mahassa, keralla kivun. Itse aiheutettua, mitäs menin syömään puolikkaan habaneron. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
JUMALAUTA, AKKU RÄJÄHTI LATURISSA! :o
saakeli meinas tulla paskat housuun vaikkei mitenkään sirpalekranaattina lähtenykkään, semmonen papatin voimakkuuksinen pamaus ja aivan järkyttävä haju.
onneksi oli ite paikalla, ollu paha tapa jättää yöksikin akkuja laturiin, olis kerenny käryämään aika huolella
No hui saatana. Nyt loppu noi yölatailut. Osuipas hyvään saumaan, ku kaikki akut suht tyhjiä ja ennen nukkumaan menoa olisin ne tonne seinään iskeny latailemaan. Nyt ei uskalla.
Tosin laturina Xtar II jos se jotain merkkaa?
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Natsu
No hui saatana. Nyt loppu noi yölatailut. Osuipas hyvään saumaan, ku kaikki akut suht tyhjiä ja ennen nukkumaan menoa olisin ne tonne seinään iskeny latailemaan. Nyt ei uskalla.
Tosin laturina Xtar II jos se jotain merkkaa?
Muistaakseni on ollu täällä ainakin yks tapaus että mokoma on yliladannu. Ite käytän tuota Nitecorea, ja se järjestään hyrskyttelee yöt läpeensä. Ei lämpene, ei sirise.
Vaikka ei sillä, samalla tavalla se voi antaa periksi kun muutkin, mutta toistaiseksi luotan siihen.
-
Vs: Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Muistaakseni on ollu täällä ainakin yks tapaus että mokoma on yliladannu. Ite käytän tuota Nitecorea, ja se järjestään hyrskyttelee yöt läpeensä. Ei lämpene, ei sirise.
Vaikka ei sillä, samalla tavalla se voi antaa periksi kun muutkin, mutta toistaiseksi luotan siihen.
Jip jap, ei uskalla enään noita kaikkista edullisimpia käyttääkään.
-
No voi pers. Se olis vkonloppuna tiedossa sähköjohtojen vetoa, kesken lumen työntelyn veti rakvaattorin sähköt oikoseen ja kaikki piuhat suli :( Onneksi on -50 luvun mallia niin on yksinkertaiset johdotukset eikä ajotietokone ottanu itteensä ::)
-
Ostakaa Losecia, ainoo mikä mulla auttaa, tosin parin tunnin kuluttua mutta sitte onkin helpotus reilun vrk:n. Noi muut samariinit ja renniet on ihan /c:stä
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Yritän hyvää hyvyyttäni neuvoa opiskelutoverille mitä on ja miten tapahtuu kommunikaatiokansion mallittaminen, ja toinen huutaa melkee vieres IHAN vääriä neuvoja, siis ei näin..
Ja kun ei kehtaa ärähtääkään. Aina kun pysähtyy vetämään henkeä niin vierestä kuuluu että "tai siis minä ainakin..!"
Se ei oo mielipidekysymys, turpa umpeen jos ei oo fiksua sanomista!
Phuuuuh..
-
Kommunikaatiokansio. Tuolla semmoinen keittiönpöydällä majailee. Enempi vähempi päivittäisessä käytössä.
Pitäis vaan keräillä omia kuvia siihen. Nyt vieläkin "tehdasasetuksilla"
Kyllä tuo meidän nelivuotias sillä lauseita rakentelee kun ei muuten kykene.
-
Nyt alkaa loppumaan huumori tän jatkuvan paskomisen kans. Mitään uskalla syödäkään kun puolentunnin jälkeen se tulee ammuttuna ulos ja Arabiassa säästyy vesi juomakelpoisena.
-
Taitaisi kuulua oikeastaan tupakkalain käsittelyketjuun, mutta on senverta tukkonen olo, että pistän tänne.
Suomessa kuten muuallakin maalimassa on erilaisia kieltolakeja kokeiltu usein ja aina ne on jouduttu purkamaan. Suomen muutamia esimerkkejä ovat mm. kahvin kielto ja alkoholin kielto:
Kahvin kieltolaki asetettiin 1756 ja purettiin 1761
Näin sitä perusteltiin:
"Kahvi on juoma-aine, joka meillä on päässyt sellaiseen valtaan, ettei kukaan, joka pitää itseään tavallista talonpoikaa parempana, luule voivansa ja tarvitsevansa olla sitä vailla. Ei voi siitä syystä kyllin ihmetellä sitä, että niin inhottava ja ikään kuin itse luontoakin ellottava juoma on sellaisella nopeudella niin suuressa osassa maailmaa otettu yleisesti käyttöön, vieläpä siinä osassa, joka jos jollakin tavalla on olevinansa muita maanosia valistuneempi. Mutta mitäpä muoti ja tottumus eivät saisi aikaan!"
Alkoholin kieltolaki asetettiin 1919 ja purettiin 1931
Perusteluja eduskunnasta:
Kieltolaki toteuttaa kansan enemmistön tahdon ”juovutusjuomain tuottaman turmion” hillitsemisestä. Alkoholin käyttö lisää rikollisuutta ja ajaa ”nauttijan siveellisesti rappiolle”.
Seuraukset olivat surkeita:
Kieltolaki lisäsi alkoholinkulutusta ja se raaisti juomatapoja, koska kansa siirtyi miedoista alkoholeista kirkkaisiin viinoihin. Kieltolaki romutti yleistä lainkuuliaisuutta ja se synnytti ensimmäistä kertaa todellista järjestäytynyttä rikollisuutta Suomeen.
Kieltolain astuessa voimaan Viron pirtulaivasto oli jo syntymässä eikä missään päin suomea varsinaista viinanpuutetta lain aikana koettu.
Jos kaikki nyt ihan perseelleen menee ja ahdasmielisin nikokieltolaki saadaan aikaiseksi, kannattanee vaan varautua odottamaan joitakin vuosia. Miten tässä käy, jää nähtäväksi. Nimiä adresseihin, postia mepeille ja luettavaksi Veikko Huovisen Hamsterit (1957).
-
Ei perse että on kyllä niin paska päivä että.. Väsyttää, Sählypelit meni lie juuri tuosta syystä ihan perseelleen ja kaiken kruunuksi tuli tilinauha ja TaDaa lisät on unohtunu jonnekkin. Kyse on kuitenkin abou 500e joka ainakin meikäläisen budjettiin tekee melkosen loven.. Ai vittu että korpee, pitiköhän jättää setupin teot toiselle illalle..
-
Se on jing&jang, joku asia menee perseelleen niin toinen onnistuu. Setuppia tekemään vaan.
-
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja SiB77
Se on jing&jang, joku asia menee perseelleen niin toinen onnistuu. Setuppia tekemään vaan.
Jos nyt muistan oikein päin, niin sitä jangia tuntuu olevan enemmän, tai ainakin painavammis paketeis.
Poika valvotti liki läpi yön, avaimet jäi kotiin, Dreamin täyttö on järkyttävän hankalaa, kouluhommat menee ku Talvivaaras. Yms. Ja naapurissa taas jotkut viikinkibileet.
Jininä Jang-kakussa se, että jos tuo naapuri ei asetu kohta, niin pystyn napsauttamaan sen heinäkepin kahtia ku suolatikun. Alkaa v-käyrä olla sillä mallilla.
-
Noniinpä.
Laitoin TR-003 töpselinnokkaan ja poks. Leimahdus, savua ja pimeys laskeutui. Laturi tietty hajos ja sulakekkin teki kamikazet. Ei ollut kuin isoja sulakkeita ja nehän ei käy. Vaihdoin vessan sulakkeen rikkoutuneen tilalle. Mutta nätisti jyssähti. Laturikaupoille siis.
http://img.tapatalk.com/d/13/02/13/dumyjymu.jpg
-
^ Sulla kävi tismalleen samalla tapaa kuin mulle. Joulukuussa ostettu TR-003 kosahti laulaen sulakkeen kanssa. Onneksi oli varasulakkeita silloin :D Taitaa olla vähän tyyppivikaa näissä TR:n latureissa...
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Yksi sana; Nitecore. Usko ja toivo siihen on vankkumaton, vielä. :D
-
40cm silicaa, 50cm kanthalia ja 60cm hopealankaa hukkaan. Siitä se terminaattorin kasaus lähtee jahka hermopaine laskee... Menee hermo tuon aparaatin kanssa :D Kaks tuntia värkännä setuppia eikä ensimmäistäkään lämmitys yritystä vielä... :'(
-
Saan kyllä Oddystä höyryt pihalle mutta ei ymmärrys riitä miksi se ei maistu miltää :( tai no maistuu hyvin vienosti kärähtäneelle, mutta ei se oikein dry hit ole.. Voisko kuitenki olla liian tiukalla coili.. ???
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
Yksi sana; Nitecore. Usko ja toivo siihen on vankkumaton, vielä. :D
Niin myös Xtar II ;) Kovat on vertailut tuolla netin syövereissä Nitecore i4 vs Xtar II. Tiesitkö että Nitecoressa on oikeasti vain 2 kanavaa :) Vai miten ne sen siellä selitti...
Okei mua aluks häiritsi ku ostin Xtar II ennen ku Nitecore i4 saapui kauppiaille, mut sit vertailuja luettuani olisin ollut tasapuolisesti tyytyväinen molempiin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Niin myös Xtar II ;) Kovat on vertailut tuolla netin syövereissä Nitecore i4 vs Xtar II. Tiesitkö että Nitecoressa on oikeasti vain 2 kanavaa :) Vai miten ne sen siellä selitti...
Okei mua aluks häiritsi ku ostin Xtar II ennen ku Nitecore i4 saapui kauppiaille, mut sit vertailuja luettuani olisin ollut tasapuolisesti tyytyväinen molempiin :D
Itellä Äkstar WP6 II - Kuus slottia / kolme kanavaa..
Hassun kuulonen jos heittää kaikka paikat täyteen :D
*tsiiih* *tsuuh* *tsiiih* *tsuuh* *tsiiih* *tsuuh*
Mutta parempi ku "Trust"fire TR-001
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Itellä Äkstar WP6 II - Kuus slottia / kolme kanavaa..
Hassun kuulonen jos heittää kaikka paikat täyteen :D
*tsiiih* *tsuuh* *tsiiih* *tsuuh* *tsiiih* *tsuuh*
Mutta parempi ku "Trust"fire TR-001
Eiks toi nimi luottoliekki viittaa vähän siihen et laturin/alun leimahdus on taattu homma jossain vaiheessa :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Eiks toi nimi luottoliekki viittaa vähän siihen et laturin/alun leimahdus on taattu homma jossain vaiheessa :)
:D
Jep, onhan siinä Nitecores ilmeisesti vaan se kaks kanavaa. Vierekkäiset paikat ja niinedespäin. Mutta eikös äkstähdes joudu käyttämään niitä helvetinaikasia jatkopaloja? Ja toisekseen, muistelisin tosiaan YHDEN jutun lukeneeni että olisi yliladannu, niin yölataajana päädyin Nitecoreen mistä en oo pahaa kuullu vielä. :p
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Barole
:D
Jep, onhan siinä Nitecores ilmeisesti vaan se kaks kanavaa. Vierekkäiset paikat ja niinedespäin. Mutta eikös äkstähdes joudu käyttämään niitä helvetinaikasia jatkopaloja? Ja toisekseen, muistelisin tosiaan YHDEN jutun lukeneeni että olisi yliladannu, niin yölataajana päädyin Nitecoreen mistä en oo pahaa kuullu vielä. :p
Juu ne jatkopalat on 18350 akuille ja vastaaville. Mulla käytössä nyt vaan isompi kasa 18650, 17670 ja 14500 akkuja ni en ole koskaan koskenut noihin jatkopaloihin :) Jatkopalat kierretään ruuvinomaisesti kiinni. Ihmettelen kyl silti et miks ei vaan enempi liikkumavaraa ole tehty sille kiskolle ja jätetty jatkot pois.
-
Kallistuisin (ja kallistunkin) laturihankinnoissa selkeästi Nitecoren puolelle, juurikin siksi etten jaksa noita palikkasulkeisia harrastaa ja Nitecoren pitäisi olla yölataajalle vähän parempi. Saa vielä kaiken lisäksi ladattua näppärästi muksun leluihin patterit :D
-
Yhden pointin haluaisin esitellä esim. Xtar:in eduksi... Siinä itse laturille tulee vain 12v jännitettä, kun taas esim. tr-001:ssä on suloisesti sekaisin "kovat virrat" ja pienemmät jännitteet.
Oman tr-001:sen joskus avasin ja työnjälki oli sitä luokkaa ettei ihme jos hiukan "hyppyvirtaa" esiintyisi. :D
-
2003vm autoon ajovalojen polttimoiden vaihto... FFFFFFUUUUUUUUUU!
Ennenkuin rikon jotain, vien suosiolla korjaamolle.
:antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
2003vm autoon ajovalojen polttimoiden vaihto... FFFFFFUUUUUUUUUU!
Ennenkuin rikon jotain, vien suosiolla korjaamolle.
:antismoke:
keulasta kaikki ylimääränen pois et pääsee vaihtaa tai lapsen kädet ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aku
keulasta kaikki ylimääränen pois et pääsee vaihtaa tai lapsen kädet ;)
kattelin guuglesta niin ohjeita löytyi varsipeileistä käsikopeloon ja koko keulan purkamiseen. en saatanassa edes uskalla tehdä sitä.
pitää kattoa tarkkaan mitä huoltomies tekee. kaveri teki samanlaiseen kärryyn itte ton vaihdon ja valot näytti "toinen pulua ja toinen kiveä"
eikä pesurit enää toimineet. lol? :D
-
Joutuu oleen niin paljon lunta kolaamassa, ettei ehdi rahoja tuhlaan, prkl :(
-
Diy-resepti ketjut täynnä paskanjauhantaa, eikö kellään ole aikaa tehdä topikkia missä olis pelkkiä reseptejä ilman sontaa ??
Kuka noita jaksaa tuolta seasta plokata enään.
Viestiketjun aloittajalle oikeudet muokata ketjua, jos ei jo ole, niin kestäis kerrankin siistinä edes tommonen tarpeellinen ketju.
Notta tommonen sotkeminen harmittaa hiukan joskus....ei paljoo onneks :esmoke:
-
Autokuume. Pitää kärry ostaa ja sit ajattelee et "toi ois kyllä parempi ja toi ois kiva" ja sit tulee kuitenki tuhlattua kaikki omat, lainatut ja varastetut rahat, siinähän sit syödään kaurapuuroa seuraava vuosi ja imetään kokiksella täytettyä bogea ilman ilon ja nikotiinin häivää...