On ok.Ostin vaimolle basic kitin ja hän on tyytyväinen siihen.
Omastakin mielestä varsin toimiva setti.Simppeli ja antaa oikeasti hyvät höyryt.
Itsekin voisin hommata tollaisen työ/auto käyttöön.
Printable View
Mä olen tykännyt tästä, eikä hinta huimaa päätä. Kanger eVod 650mAh MUSTA aloituspaketti
Näissä halvemmissa pitää ottaa huomioon se että nesteiden nikotiinipitoisuus pitää olla huomattavasti korkeampi kuin jos käytetään kalliita
ja tehokkaita laitteita. Mutta eihän se mitään ylimääräistä maksa se nesteen korkeampi niksapitoisuus.
Joo siis unohdin mainita että katselin vain yli 2000mAh akkuisia laitteita kun tuskin mutsi muistaa aina ladata sitä ;D
Ajattelin tilailla evic vtc minin(60 tai 75w) fasttechiltä ja euroopasta siihen klearon mahdollisesti. Tällä hetkellä kiinnostaisi supertankki tai sama mininä ja 0,2 ohmin atoilla. Onkohan tuo millainen vaihtoehto tuolle paketti mini+tronille?
On supertank parempi vaihtoehto. Siihen saa laajan valikoiman eri valmistajien atoja mahtumaan. Vaporesson keraamiset atot, aspirelta atlantiksen ja tritonin omat ja tietenkin omat myös. Isompi höyryntuotto ja helppo täyttää.
saa eviciä suomikauppiailtakin, että jos budjetti antaa myöten niin suosi suomalaista!
Atlantikselle on mm. 0.3 ja tritonilta löytyy 0.5 clapton jota moni on kehunut. Vaporessolla on 0.9 keraaminen joka on pitkäikäinen ja antaa kuulemma hyvän maun. On siis paljon vaihtoehtoja mistä löytää itselleen parhaan. Supertankin omista atoista olen alkanut eniten tykätä tuosta 0.5 ohmisesta.
Tron käyttää samoja atoja kuin ego mega. Kooltaan ne ovat pienempiä ja niitä ei tosiaan ole suunniteltu yhtä koville tehoille kuin supertank-malliset atot joita voi kurittaa osin jopa 50-60 watilla. Keraaminen on asia erikseen. Luulen että toi tron on ihan välimallin valinta ja sen yli voi ihan huoletta hypätä. Ei kukaan toki kiellä ostamasta eikä siinä mitään erityisen huonoa ole. Super on kuitenkin noista se jota itse suosittelisin.
Ilmeisesti keuhkovetelyyn? Kannattaa tosiaan ostaa se Mini ilman Tron-S tankkia ja säästää eurot Supertankkiin suosiolla. Mtl imuttelussa Tron-S on ihan hyvä perustankki, mutta eipä tosiaan mitenkään erikoinen. Yhden Minin ostin tuon tankin kanssa vain saadakseni toisen Minin järkyttävää punaista väriä vähän tasoitettua mustalla tankilla.
Kokemuksia Aspire Triton Ministä kellään?
Tuli hommattua toptank mini, mutta omaan makuun vähän liian väljä tuo imuvastus kyllä. Pitää varmaan laittaa myyntiin tänne tai johonkin tuo.
Pieni tarina. Itse polttelin enempi vähempi satunnaisesti. Tympi tuo rööki ja ostin reilu vuosi sitten Kanger Evod VV Mega kitin. Ihan ok tikku ja tuolla tuli höyryttyä vuoden verran. Akun kesto vajaa ja lataa hitaasti. Toimitotöissä ei ny mikään ongelma, mutta akku ei todellakaan vakuuta vaikka tuolle luvataan 1600 mAh. Nesteitä ollut kaikenlaisia, mutta etupäässä Liquan kamaa ja 18 tai 24 mg vahvuuksia. Sitten investoin iStickin ja Nautiluksen. Tuolla tuntuu, että 24 mg neste on jo turhan rajua. Höyryä irtoaa ja akku kestää vaikka viikonlopun. Parit höyryt jo kyllä vie pitkälle taas eteenpäin. Toisaalta 5 ml nestetilavuus on jo sellainen etten useinkaan viitsi täyteen tankata. Kestää kauemmin mitä yhtä makua haluaa. Toisaalta vanhalla Kangerilla joku 24mg RY4 on hyvää, siinä missä sama kama Nautiluksella on jo liikaa ja tunkkaista.
Harmina, että riippuvuussuhde nikotiiniin on tainnut kasvaa. Höyryäminen on helppoa ja keho tykkää tasaisesta virrasta. Rööki oli satunnaista, nyt jos ei höyryä, niin alkaa pinna kiristyä. Ihan tosissaan. Tosin noin vuorokauden tai kahden kärvistely jo palauttaa taas normaalielämään. Ensimmäinen päivä ilman vie yöunet itsellä. Tarvitsee illan höyryt hyvään uneen, mutta taas helposti kantaa lounaaseen asti ilman mitään aamuhöyryjä. Tapa, vai tarve, en tiedä.
Paras olisi toki ilman, mutta höyry lie parempi mitä analoginen ja toisaalta itsellä höyryäminen on stressinhallintaa ja pieni pakohetki, pick up ja buusti jatkaa taas. Ja juu, teen stressaavaa projektiluonteista työtä.
Tavallaan hyviä kokemuksia, mutta on tässä huonotkin puolet. Nikotiini koukuttaa selvästi. Aiemmin tarve oli pienempi ja riippuvuus ei tavallaan ollut tällä tasolla. Ilman työstressiä ei ollut tarvetta, nyt on. Kotonakin.
Toivottavasti tämä pidetään mielessä. Höyry on varmasti parempi vaihtoehto, mutta on sillä hankalakin puolensa jota ei monasti tällä foorumilla käsitellä. Pitäkää mielessä.
Nykyajan vehkeillä ei ole ongelmaa tiputtaa niksoja vaik nolliin jos haluaa. Kunhan muistaa tehdä sen pikkuhiljaa ja kiirehtimättä. Itsellä menny laitteiden myötä nolliin. 24->18->12->10->8->6->4->3->2->1,5->1->0,75->0,6 ja siitä sitten ilman. Missään vaiheessa ei oo ongelmaa ollu ja loppuvaiheen pikkutiputukset vähän hätävarjelun liioittelua. Hämmästyin kun eka kerran löin Niksatonta tankkiin, ei mitään eroo edelliseen niksalliseen.
e. Tietty aikajana on ollu yli 4 vuotta. Viimeinen vuosi tarkoituksella tiputettu alas.
Mä oon aina ihmetellyt kofeiinittoman kahvin ja alkoholittoman kaljan viehätystä. Kyllä mä vähän tätä nikotiinitonta höyryäkin. Oon mä sitä kokeillu ny yhdellä dripperillä ja ihan jees, mutta en ole euforinen.
En mä kossuakaan maun takia juo.
No itseasiassa en juo kyl kossua muutenkaan.
Nyt otettaisiin vastaan laitesuosituksia. Nykyinen malli on Paulsaaren K1, mutta tuntuu että akku tai joku paskana koska maku todella huono vaikka vastuksen vaihtaisi viikonkin välein. Vähän upgradea tuohon siis olisi hakusessa, ja tietysti suosituksia mitä osia kannattaa tilata samalla :) budjetti voisi olla ~100e ja suht simppeli laite hakusessa, kuitenkin niin että höyryäkin tulisi mukavat määrät. Ei löytynyt linkkiä nykyiseen laitteeseen Paulsaaren sivuilta
No heitetään suosituksena pari vaihtoehtoa näistä pötköistä:
https://www.finnvape.com/laitteet/al...ubvod-kit.html
https://www.finnvape.com/laitteet/al...s-2200mah.html
Tuota eGo ONEa löytyy myös isommalla tankilla ja akulla mutta kyllä tuollakin pitäis hyvän aikaa höyrytellä. Itseltä löytyy tuo Mega malli ja sekin on helposti mukana kulkeva vaikka tuota isompi on.
Kangerissa on pienempi akku mutta uskoisin tuon tankin olevan parempi ja siitä löytyy myös ylätäyttö, joka toimiessaan on mukava lisä.
nyt kannattaa hanstata kaikki. kesäkuussa kaikki menee pöydän alla 10x hinnalla.