23.10 tilatut nesteet oli tänään postilaatikossa. Vähän reilussa viikossa on yleensä kusti polkenut Hämeenlinnaan
Printable View
23.10 tilatut nesteet oli tänään postilaatikossa. Vähän reilussa viikossa on yleensä kusti polkenut Hämeenlinnaan
25.10 tilattu ja 01.11 saapunet, hyvin pakatut härpäkkeet tuli taas viikossa kuten aikaisemminkin.
28.10 tilattu ja tuli 1.11 :)
Tilasin 1.11 ja tänään tuli nesteet. Todella nopeaa toimintaa!
23.10 oli lähetys libertyn nettisivun mukaan lähetetty ja tänään saapui, olishan tuo nyt nopeampaakin toimintaa voinut olla.
31.10 tilattu paketti saapui eilen 14.11... Pisin toimitusaika tähän mennessä Libertyltä. Jos alkaa tilaukset olemaan 2viikon mittaisia niin jää kyllä ostokset tekemättä :mad:
Niinkuin on varmaan jo moneen kertaan todettu että sehän ei ole kauppiaan vika jos royal mail ja itella tupeksii.
En tiedä tätä sun keissiä, mut mitä itse tuolta tilannut niin järjestään tilauksesta seuraavana päivänä ovat tavarat matkaan lähteneet ja sen jälkeen jos kestää niin sille ei liberty mitään voi.
Juu olen kyllä lueskellut noita aikaisempia kommentteja lähetyksistä ja ihmetyttää kyllä että miten toimitusajat on libertyltä tilatessa mitä sattuu. Itse tilailen aika paljonkin tavaraa englannista ja on kyllä tullut yleensä alta viikossa. No ei se toimitusaika nyt niin suuresti haitaa, mutta nyt sattui olemaan suosikkineste itseltä lopussa ja pikaista täydennystä kaivattiin. Ja tulihan ne lopulta
:thumbup:
19.11 lähti tilaus tulemaan ja aamulla kilahti luukusta sisään. Nyt oli nopeaa toimintaa, ei huhhuh!
:thumbsup:
-25% voimassa vielä tänää Libertyllä. Itse ainakin hyödynsin ja laitoin piippusooseja tulemaan.
Maanantaihin asti tuo -25% on ja siihen tarvii koodin, BlackFriday2013a
Pitihän se käydä nappaamassa neljä pulloa Capellaa testiin :)
Tuli hyödynnettyä alennus laittamalla FSUSA:n Black Jack Gumia ja XO Strawberry Milkshakea tulemaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Zt3AeROZ7yQ
Hieno mainos näillä :D
Onkos Libertyllä jotain viivästyksiä toimituksissa, vai onko avovaimon tilaus vaan jossain jumissa? 5.12 tilattu ja 6.12 lähetetty eikä näy, vaikka yleensä on tullut 3-4 arkipäivän sisään.
Mulla on välillä kestänyt parikin viikkoa. Ei hätää kyllä ne sieltä tulee. :)
Kahtokee ihmeiset oikeasti kalenteria ja tarkistakaa mikä kuukausi ja mikä festi on tuloillaan..
Like every year - there's shitloads of packages moving back and forth -> This does cause delays.
Paketteja on liikkeellä ennätyksellinen määrä - Posti
Kumma juttu, mutta tuollainen kaupallinen juhla tuppaa laittaa ihmisten lompakot tyhjenemään - myös interwebin ihmeellisissä shoppailuparatiiseissä.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja POSTI
Ja nämä kaikkihan käyvät lajittelun/skannauksen läpi _MYÖS_ suomen päässä ;)
Joo, olen joskus kuullut tosta joulusta ja niinedespäin, mutta kyllä mulla on muut paketit niin Englannista, Suomesta kuin muualtakin maailmasta kulkeneet toistaiseksi ihan normaalisti. Harvemmin lähetyksissä on heti alkukuusta ollut tahmaamista, mutta tää lähetys on nyt 12 päivää ollut matkalla.
Siellä olis taas hörhöille Pluidia hyllyssä! "christmaspressie" koodilla -25%.