Ehkä paras setup mitä saanu ZAG:iin aikaseks. 0,32mm kanthal ja n.8cm x 4cm hapettamaton rulla random mesh jämästä. 4 tankillista höyrynirvanaa takana, eikä tunnu keräävän kauheasti karstaa tai tummentavan nestettä tankissa.
Liite 5954
Printable View
Ehkä paras setup mitä saanu ZAG:iin aikaseks. 0,32mm kanthal ja n.8cm x 4cm hapettamaton rulla random mesh jämästä. 4 tankillista höyrynirvanaa takana, eikä tunnu keräävän kauheasti karstaa tai tummentavan nestettä tankissa.
Liite 5954
Viitsitkö laittaa pienen ohjeistuksen. Siis sillälailla, että tällainen tyhmempikin ymmärtää. Mulla on tollainen somnium. Hieno vehje. Muutamia setuppeja tehnyt, eri tekniikoilla. Kuitenkaan sitä parasta mahdollista lopputulosta en vielä ole saavuttanut.
Sitä odotellessa.
ps ja kiitos hyvästä Deram BT804 videosta
Onkos niin, että esim Vamo lopettaa toiminnan kun ohmit on liian alhaiset. Tein tossa juuri somniumiin uuden setupin ja sain vastuksesksi 1.1ohm. Vamo ilmoittaa "Lo" Sitten löin vempelee Eamodiin ja voi hemmetti että pelittää.
Tuo on juuri ongelmna noiden piirillisten laitteiden kanssa. Provari muistaakseni ei enää tulita jos vastus on 1.1 tai alle.
Sitä varten näiden kanssa käytetään mekaanisia putkia.
Ja antaa ulos miten paljon, 2.8 vai peräti 3 volttia OMG!!!
Joo just eiköhän se sinne 15w huiteille toppaa mut rölli eihän siitä ollu kyse:p tarkkuutta tarkkuutta, sitähän sä kysyit:cool:
No kyllä se siinä mielessä on, jos vieressä mekaaninen puhkuu 4 voltin edestä.
Siinä lähtee Provari kotiin itkemään.:D
Eihän siitä ollu kyse vaan provarin ohminsietokyvystä:)
Eihän mekaanisen voittanutta meshille ole:):)
Jos mä pukaan mun EAmodiin 18650 akun niin eikös ne voltit ala heti laskemaan varauksen hiipuessa. Olen ymmärtänyt, että se hävikki on vallan suuri tuossa huippupäässä. Ei kait niitä huippulukemista kovinkaa kauan saa nauttia? vai vaihdatteko sitten akkua noissa mekaanisissa laitteissa kovinkin usein.
nimimerkillä " opettelen käyttämään ensimmästä mekaanista putkeani"
Sen takia näihin genesiksiin usein tehdään todella matala vastus, että tehot pysyvät kovina vaikka akun varaus laskee. Henkilökohtaisesti pyörin siellä 0.6-0.9ohm tuntumassa hieman riippuen aina gennystä, ja silloin tehot ovat ~25W lähtien. Tokihan se teho aina hiipuu pikkuhiljaa, mutta sitä varten on useampi ladattu akku valmiina ;)
Joku tuolla jo kyselikin mutta vastausta en löytänyt eli kumpi vikkaa paremmin tiukka umpinainen vai löysempi mesh?
Lankojakaan ei ole kuin .16 ja .20 eli miten tollanen tuplacoil tehdään?
Taita kanthal kaksinkerroin, ota papukaijapihdeillä tmv toisesta kärjestä kiinni ja ala pyörittää.
Tiukkaan umpinaiseen meshiin on helpompi kääriä coili ympärille kun se ei painu niin pahasti kasaan ,mutta löysemmällä meshillä setuppi lämpenee nopeemmin eikä mee niin paljoa materiaalia. Umpitukki saattaa joillain nesteillä wickata paremmin, mutta itse olen avoimien meshien miehiä.
Hämmensinkö? Ei se mitään, kokeile molempia! Gennyjen maailmassa jokaisella on omat mieltymyksensä ja tyylinsä. Tarpeeksi kauan kun räpeltää, erehtyy ja onnistuu, löytyy se oma setti.
Niinko täällä, 3x5 cm meshi avoimeksi käärittynä ja kolme kieppiä 0.28mm !!![D]!!! Kanthalia, koska A1 on niille jotka ei osaa vääntää coilia :p
Kääritäänkö kanthal alusta loppuun vai vaan päistä?
Alusta loppuun sanoisin.
http://www.youtube.com/watch?v=OGH2rUy1Hrc
Tuossa aika selkeä video siitä miten rullata.
Näihin värkkäilyihin on melko vaikea tehdä kaikkeen sopivaa ohjetta, yrityksen ja erehdyksen kautta yleensä oppii mikä siinä omassa setupinteossa mättää.. :confused:
Olethan katsonut defunctan videon jossa tehdään mm. tohottamaton setuppi (myös "hotspot asiaa" kannattaa katsella)?
http://youtu.be/iD1aURGkmVM
Tossa mun mielestä käydään niin perusteellisesti eri aspektit läpi, kuin vain voi (esim. sopiva vastuslangan kireys pitää itse opetella testailemalla). Sun vaan pitää sitten itse pähkäillä mikä siinä sun setupissa on pielessä, sitä kun ei tekstin tai kuvienkaan perusteella oikein nää, vaan laitetta pitäs päästä ihan käsissä tutkailemaan. ;)