Ja kovia tautien levittäjiä
Printable View
Supi on saatanasta, pyssyllä kohti, jos näkee sanon ma.
En tosin ota vastuuta rikosoikeudellisista seuraamuksista.
On ne silti sööttejä[emoji57] ei kai nyt kaikkia tarvii heti olla ampumassa vaikka niistä tykkäiskin[emoji6]
Ruåtsalaiset ovat kauhuissaan sinne leviävistä supeista. Aiheesta.
Eri kivoja otuksia etenkin siinä vaiheessa, kun keksivät perustaa paskahuussinsa keskelle verantaa/pihaa/polkua.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...9005b90173.jpg ei ole supi näitä vielä vienyt
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
juuri tänään löytyi tuo töyhtöhyypän pesä kun peltto hommissa olin
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
Naamapeikko, salaa luontoihminen.
Asiasta kolmanteen. Tänään oli vaarallinen aamu. Lähdössä taas työhaastatteluun ja kumarruin laittamaan hammastahnan vessan roskiin. Peilikaapin ovi oli auki ja kumautin sen kulmaan päälakeni. Stana. Piti ihan tunnustella tuleeko verta. Olishan se tehnyt hyvän vaikutuksen haastattelussa kun olisi alkanut valua verta naamalle. Kyseessä ei kuitenkaan ollut death metal -yhtyeen työhönotto.
Mulle kans supispeedot!
Maallakin eläneenä toki tiedän että supi on vieraslaji ja mun puolesta niitä saa hävittää (kuten muutkin vieraslajit esim. valkohäntäpeurat, irti toisten pihoilla kuseksivat kissat, kakkapussittomat taajamissa paskovat koirat omistajineen, jne.), mutta ei se silti sitä muuta että ne on söpöjä. :D
Toinen meidän koirista on vähän ujo kakkimaan. Menee yleensä puskan sisään tarpeilleen. Saattaa ohikulkijan silmissä olla vähän hassun näköistä kun näyttää sille että ulkoilutan sitä puskaa enkä koiraa....