Mä luovutan jo kohta ton yhen mehun kans. Pohja valmis jo mutta ei prkl ei millään löydä oikeita suhteita....
Printable View
Mä luovutan jo kohta ton yhen mehun kans. Pohja valmis jo mutta ei prkl ei millään löydä oikeita suhteita....
Minähän väännän loppuun. Tota pelkkää "pohjaa" jo vetelee hymysuin ;)
Tilasin Geneltä läjän lisää :crying:
Geneltä sais se korruptiolahja tulla jo...
Tai no itella sitä hautoo ***kele
Teille kahelle hamsterille mitään :D
Sony Xperia Z3, pirun hyvä puhelin mutta ensin pudotin itse kaakelille joten näyttö päreiksi ja sitten olivat huollossa sössineet jotain jolloin käynnistelee itseään niin kauan kuin akussa riittää virtaa.... Emäntä kyllä tarvis uutta puhelinta joten ei välttämättä pois suljettu etteikö puhelin kauppaa vielä jossain vaiheessa tehtäisi :thinking:
Hai on tällä hetkellä paikassa: 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS, joten pitäisi ensi viikon alussa olla varmaan täällä. Mikä noksu :D
Jaa oletin et sulla on kumisaapas puhelimena. Ei ne niitäkään tee enää suomessa, ei mitään mallia :( Täyttä paskaa, tsekeissä halpatyöllä tehdään... Hinta kuitenkin sama mitä oli suomessa tehdyillä. En tuu yhtään nokian saapasta enää ostamaan vaik niitä itse myyn [emoji20]
Ai saatana :crying: Kirpaisi varmaan kivasti lompakkoa. Mulla on sama luuri ja pakko tohon jotkut kitkarenkaat on ottaa, liukas perkele. Muuten ihan loisto vehjes :thumbsup:
Nykäse hihasta, kun oot talossa niin katotaan joku hyvä :)
Ja Lumioitahan ne nykyään on eikä Nokioita... Kesti jonnin aikaa opetella toikin.
312 euroa oli lopullinen hinta korjauksessa, tosin kotivakuutus kuittas yli 200 euron menevät mutta silti.... Löysin netistä siihen langattoman lataus paketin niin tuli kuoret mukana, muuten se on kuin pala saippuaa kädessä. Täytyy pistää korvantaa ja jos Rauman poijjaat löytää jostain tilat niin Satakunnan miittiin tere tulemast :hatsoff:
Mä oon ihan rakastunu tähän mun s4 miniin vaikkei tää varmaan loppupeleissä mikään kovin hieno oo, mutta on tää vaan ultrahieno kaikin tavoin verrattuna trend plussaan. :love: Ja trend plussaa ennen mulla oli Lumia joka oli pitkälle päälle parin sadan puhelin mutta hajos vuodessa. Ei se ollu läheskään niin hyvä kun s4 mini. On muuten hieno tää keinonahkainen takakansi, tuntuu mukavalta kädessä eikä lennäkkään kädestä yhtä helposti. Ja sopii mun käsilaukun kanssa yhteen. :cool:
Kaikki älypuhelimet on pirun keksintöjä [emoji83]