Mun autot on niin vanhoja,että työnantajan ajovaloumpio maksaa enemmän. Auton arvo nousee noin 30% jos tankkaaa täyteen.
Printable View
Mun autot on niin vanhoja,että työnantajan ajovaloumpio maksaa enemmän. Auton arvo nousee noin 30% jos tankkaaa täyteen.
Pitäskö alottaa kalsarit [emoji16]
Peli kyl loppuu kohta mut vormulaa päälle. Ois tos jämät piiviitteriä ja jäkiksessä reippiä [emoji13]
Patongit survo maalin niin kai se on pakko. Haittaaxe?
antivegaani
Joo.o. Aloittelin itse jo aamu yhdeksältä kun päätä särki. Karpalolonkeroa, wiskiä ja näin se lauantai päivä hupenee.
Harvoin tulee nappailtua näin päiväseltään mut niin vitun masentava kelikin ulkona. Pullo pöytään ja takkaan tulet [emoji108]
antivegaani
Mitä ihmettä ?? F1 aika-ajot tulee kolmoselta ihan ilmaiseksi ???
Hyi helvetti [emoji15]
Mersu vie ja ferrari vikisee [emoji19]
Onko bottas taas "se" joka ei tuu koskaan menestymään... Tseitsei & Salo & Kovalainen-ketjulle jatkoa?
antivegaani
Patonkikin vei tänään...
No jos vähä valkkaria masennukseen [emoji21]
antivegaani
Taitaa valitettavasti olla. Huippulahjakkuuksia koko nelikko, mutta ei vaan sattunut se viimeinen natsaus ikinä, syystä tai toisesta, kohdilleen. Toki Valtterilla vielä ura menossa, mutta tasoa pitäisi napsu nostaa, jos meinaa mestaristasolle joskus päästä. Tietty siihen vaaditaan hieman tuuriakin, sekä parempi auto.
Mtäh. Jääkiekon karkelot meneillään ja tyypit kattoo jotain vormuloita :crying:
Piti pistää vielä tilaus (kaksi) niin kuin viimeisen kerran ennen uutta tupakkalakia. Kuinkahan monesti kerkeän sen vielä tekemään. Joskus pitäis vaan edistyä taas sotkemaankin niitä litkuja. Joku ihmeen kevätflunssanpoikanen iski ja veto on ihan poissa.
http://i67.tinypic.com/m91us6.jpg
Härälle silmät että pystyy kattelemaan kohti itää :lol:
Jääkiekkoa seurattu 70 luvulta ja jatkuu niin kauan kuin ilmais-tai mainosrahoitteisilta kanavilta näkyy. Formuloiden seuraaminen on yhtä innostavaa kuin maalin kuivumisen katsominen.
Pikkasen sellanen kutina ettei Bottas tähän ryhmään liity, mutta vaikeatahan se tuolla on pärjätä, koska niin monesta asiasta on kiinni.
Niinpä ja kolmoselta vielä suorana, joten pakkoahan se oli tsekata vaikka aika-ajot ei ehkä ihan suunnitellusti suomalaisten osalta mennytkään;)