Ruiskuvalikoima uusiutui: Nyt on sekä 5ml että 10ml koot ja mukaan tulee tylppä neula
Ruiskuvalikoima uusiutui: Nyt on sekä 5ml että 10ml koot ja mukaan tulee tylppä neula
Kiitos tarjouksesta mutta kyllä nuo saavat kelvata kun itse ryssin. :)
no problemo.
mitenkäs tuo Fogger V3, mitä eroa siinä on V2:n,kuvat ja videot näyttäisi olevan V2..
edit:
näemmä että V3:ssa on 4 ilmareikää, kakkosen kolmen sijaan, ja että V3:ssa olisi ruostumaton teräs tankki optio..
Kiitos:thumbsup:
Lollia on tulossa, ehkä jopa huomenna, suorana ja tiivarina
Kiitos. On nää sun kuvat kauniita.:worship:
Jes. Lollithan ne lähtee sitten välittömästi tilaukseen, kiitos kaunis jo etukäteen!
Loistava palvelu! :) Kiitos siitä! Nimim. Extemporee Stadin reissulla nesteitä noudolla mukaan..
EDIT: En löydä muuta osuvaa ketjua kysyä tätä mutta onko kellään antaa kokemuspohjalta tietoa onko 1:2 sekoitussuhde hyvä noille Puffin nesteille? (Pätkis, Cola-X ja Green Fairy) Vai tulleeko kovin vahvaa? Millä suhteilla olette siis blandailleet näitä? :)
Ainoastaan Colasta on mainitsemistasi kokemusta ja 1:35/1:4 toimi parhaiten minulle.Siitä 1:3 varmaan kannattaa aloittaa ja blandailla sitten jos siltä tuntuu,aina helpompi niin päin :)
Kyllähän niis lukee, et 1:2 - 1:5 suhteilla tiivistettä. Toki sivuillakin lukee myös, et maksimissaan 1/3 tivistettä ja minimissään 1/6 tiivistettä.
Mutta kuten Ukko-Pekka sanoi, kokeilemalla se sopivin löytyy :) Tekee ensin pienempiä eriä millä testaa itselleen sopivamman. Itsekkin käytän tuota colaa ja GF:ää joissa itselle sopii parhaite noin 1.5/5 suhde.
Juu kyl mie tiiän että lukkee niin. Lukihan pulloissakin. Lähinnä kyselin siks kun toi on niin laaja mistä hakea se oikea suhe niin siks lähin kyseleen kokemuksia :) Mutta 1/2 on nyt ja pitää laimentaa ainakin 1/3:n.. Ainakin cola-x ja pätkis on ihan loistavia makuja ! Namnam.. Kiitos Puff!
Wups.. Mun moka :hatsoff: Toi pätkis pitää kyllä itsekkin laittaa testiin. Cola ei oikein tunnu toimivan pelkän vg:n kans itsellä tai sit mä teen sitä liian miedolla sekoitussuhteella... :D
Asiaan liittymättä: Toi bulletin lenkki modin kyljes on kyllä hämmentävä ratkaisu. Toki metsästävä pikkuveli rakastuis tuohon heti... :)
Rakennus sarja tulla tupsahti nopeasti, nyt pääsee viikonloppuna toteuttamaan itseään. Kiittää hän syvästi.
Tännekin tupsahti kirje taas ISO kiitos :thumbsup: :worship:
Eihän tää taaskaan menny niinku Strömsössä...:confused:
Fedexin ammattilaiset eivät löydä Fogger-laatikkoa. Lasit tulivat sentään. Näyttävät olevan hitusen paksumpia kuin aiemmat.
Ja Hot Lollipop on täällä
Edit: Fogger V3 tkin löytyi, tosin aivan eri kaupungista, kuin lasit. Kaikki siis hyvin
Tesla -diggareille on tulossa sekä kromista että mustakromista macho-modia
http://www.puff.fi/product_thumb.php...pg&w=300&h=225
Mä näkisin moiselle kunnolla juomutetulle putkelle muitakin pitentiaalisia käyttäjäryhmiä kuin vain machomiehet.
Mitenkäs saakos tohon mini dreamiin varatankki tuubia? Kun paskoin jo tankin kun löin ajattelematta väärää litkua tankkiin. Ja juuri meinasin piippu modia sille kaveriksi..
Tuli eilen tilattua sitten täältäkin. :) Ei nyt varsinaisesti edes harmita mutta 10% alennuskoodi taitaa olla 5% toisinkuin tuolla alennuskoodi lirpakkeessa lukee.
koska saatavilla .32 kanthalia. näky olevan loppu!!!!
Onko Protank -3:sia tulossa millon myyntiin?
T-Juice-osastolla täydennystä, myös muutama tiiviste
Onkos Puffin Tervalakua tulossa milloin varastoon? Tässä nyt aikani sitä kyttäillyt, mutta ei ole vielä varastossa näkynyt :P
ProVaria tupsahti
No löytyikö sopivaa tankki putkee mini dreamille??