Lukee seurannassa että noudettavissa paikasta tulliposti. Jotenkin tohon suuntaan.
Printable View
Postissa tuleva tullauslappu se selvin merkki.
oisko kellään mitään kätevää temppua pulse-g:n toisen ilmareijän tulppaamiseen?
teippiä siis :F
Koitappa runtata muovista hammastikkua siihen reikään.
Veisellä leikkaat pintaa myöten liiat pois. Saa sen neulalla tökkäämällä sitten, josmieli halajaa tuplacoilia, taas sen auki.
..näin meillä..
Voi Jeesus teitin kans :mad:
Järki hoi älä jätä, kohta joku neuvoo pikaliimaa...
Puisen hammastikun taittaa siihen reikään. Ei kai ny kukaan täysjärkinen muovia, sinitarraa tai teippiä sinne laita :eek:
Haloo :o
Sehän kuumenee aika raakasti :(
Ei jos janipetteri ajelee 11 watilla :D
Pulse-g:tä jos ajelee singlenä niin se toinen puoli on kokonaan peitetty sillä palalla mikä siinä tulee mukana, joten sinne ei pääse lämpö eikä höyry.
Eikä se ilmaröörikään ole mikään iso että haittais joku sinitarran tms pala siinä.
Jos sitä ajetaan gennyille sopivilla tehoilla niin kyllä lämpenee vaik on se kuristuspala paikoillaan. Eri asia jos tuupataan alitehoja niin senhän voi tukkia vaikka jääpuikolla, pitää vaan hanskat kädessä ettei sormet palellu :D
Omasta pulsestä sulatin tigillä ylimääräisen reiän umpeen.
Hei, olen alotellut höyryttelyn tuossa n. viikko sitten ja nyt olen ajattelut siirtyä modeihin:D. Olen ajatellut tilata Vamo V5:sen Fasttechiltä. Tuostahan ei pitäisi mennä ALVia jos joutuu tulliin, kun maksaa alle 22e?. Onko kellään kokemuksia tuosta, laatu ja kestävyys mietityttää halvan hinnan takia. Mitä uutta ylipäätänsä modit tarjoaa, ennen höyrytellyt Winder + eVod paketilla? Vielä kysyisin tässä samassa, että minkäslaista clearoa tuohon kannattaisi ruuvailla sitten kiinni, mieluiten jos löytyis Fasttechiltä, lasitankki olis plussaa. Akuiksi ajattelin AW IMR, ja laturiksi Nitecorea kun niitä tunnutaan paljon kehuvan?
$28.62 Vamo V5 Variable Voltage/Wattage Mod / APV - chromed brass at FastTech - Worldwide Free Shipping
Itsellä on juurikin kyseinen kone ollut tilauksessa since 5.3. fasttekiltä. Piti lähteä alkujaan jo 10päivä, sitten se siirty, 13, nyt se on näytellyt 15, ja eilen tilaksi muuttui restocking. Ja purkivat tilauksen kahteen osaan joten vamo jää vielä kiinanmaalle toistaiseksi, sentään lähti nyt muut kamat tulemaan, tai siis lähtevät jahka pakkaavat ne. ite tilasin 98eurilla yhteensä tavaraa.
Että varmaan kannattaa se vamo sieltä saman tien pistää tilaukseen kun kaiketi uusinta erää odottelevat. Jos tästä erästä et omaasi saa menee varmasti kuun loppuun ennen kuin tulee tehtaalta oikeasti taas lisää, kuten itselläni sen 10päivää tässä jo odoteltu että saisivat varastoon niitä.
Minulla on tuo. Jotkut sanoo että kromaus naarmuuntuu ja kuluu ajastaan.Onhan siellä myös ss-versio.
Ostin hinnan takia ja ei tarvitse kestää ikuisesti. Toiminut hyvin. Käytän kaulakotelossa.
edit.
Ja itaste 30s+ Panasonic 18650B akku+Nitecore i2.